دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

دانلود قسمت چهارم فصل دوم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders


دانلود قسمت چهارم فصل دوم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders

آرتور حمله برای تصاحب کلوپ ادن لندن را رهبری می ‌کند، در همین حین توماس و تعلیم دهنده جدید اسبش بیشتر با هم آشنا می ‌شوند و...

توماس شلبی: شخصیتی درونگرا ، سرگذشتی تراژیک،رئیس خانواده ، جویای معشوق و به شدت کم حرف .تامی شلبی به عنوان قهرمان داستان اصلا درنیامده و برای مخاطب تک وجهی مانده است ،ما به عنوان بیننده فقط او را در اغلب اوقات از بیرون به داخل می بینم و فقط یک مشت ادا و اطفار به قول فن هایش خفن و دهن پر کن جلویه رویمان می گذارند ولی ان قدر چشم نواز که بسیاری از حفرات شخصیت پردازی توماس را برای مخاطب عام پر می کند و به ان دل می بندند ، ولی تنها لازم است توماس شلبی را بر روی یک کفه ترازو بگذاریم و ان طرف دیگر شخصیت هایی همچون والتر وایت، مایکل کورلئونه، تونی سوپرانو و.. که ببینیم این شخصیت چه قدر تو خالی است و ما چیز زیادی از گذشته اش نمی دانیم و از هدفش بی خبریم.

۰ ۰

دانلود فیلم خرچنگ سیاه 2022 Black Crab


فیلم Black Crab 2022، فیلمی اکشن، ماجراجویی، مهیج و جنگی، محصول کشور سوئد، به کارگردانی آدام برگ است.

در دنیایی پسا آخرالزمانی اتفاق می‌افتد و داستان شش سرباز را دنبال می‌کند که برای انتقال یک بسته اسرارآمیز به سراسر مجمع‌الجزایری یخ‌زده فرستاده می‌شوند، بدون اینکه بدانند چه خطراتی در راه است یا به چه کسی می‌توانند اعتماد کنند.

۰ ۰

دانلود قسمت سوم فصل دوم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders


دانلود قسمت سوم فصل دوم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders

عمه تامی ، پالی ( هلن مک روی ) به کارگاه ویژه کمپل شلیک کرد و این ایرلندی وفادار به چرچیل کشته شد. سم نیل یکی از درخشان ترین بازیهای خود را در این مجموعه به نمایش گذاشت . فصل سوم این سریال بدون حضور سم نیل آغاز میشود.

این فصل ۲ سال بعد را نشان میدهد ، یعنی سال ۱۹۲۱ که تشکیلات جنایی خود را در شمال و جنوب لندن گسترش داده اند و با توماس هاردی در نقش یک گانگستر بددهن ( آلفی سالومنز ) و نو آه تایلر در نقش خلاف کار ایتالیایی درگیر می شوند.

۰ ۰

دانلود فیلم شب خشونت‌آمیز 2022 Violent Night


داستان این فیلم درمورد حمله ی یک گروه از دزدانی است که در شب کریسمس به خانه یک مرد ثروتمند حمله می کنند و قصد دزدیدن اموال و دارایی های او را دارند. حالا بابانوئل باید آرامش را برگرداند و کریسمس خراب شده را نجات بدهد.

فیلم Violent Night محصول کشور United States میباشد و در ژانر اکشن, کمدی, جنایی به کارگردانی Tommy Wirkola در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم شب خشونت آمیز بازیگرانی چون ، Beverly D'Angelo، Cam Gigandet، John Leguizamo، David Harbour، Edi Patterson، Alexander Elliot، Alexis Louder، André Eriksen، Alex Hassell، Mike DopudCan Aydin و... به ایفای نقش پرداخته اند.

۰ ۰

دانلود قسمت دوم فصل دوم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders



دانلود قسمت دوم فصل دوم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders

سربازرس کمپل به ملاقات تامی می‌رود و از او می‌خواهد با تشکیلات دولتی همکاری کند. تامی نیز تصمیم می‌گیرد شخصا با وینستون چرچیل مکاتبه کند و کسب و کارش را در لندن توسعه دهد.

در فصل دوم این سریال ماجراهای دو سال بعد یعنی سال ۱۹۲۱ و ۱۹۲۲ به تصویر کشیده شده است. در این فصل خانواده پیکی بلایندرز فعالیت خود را گسترش داده و تشکیلات جنایی خود را در شمال و جنوب انگلستان راه اندازی نموده و بیرمنگام را مقر اصلی خود قرار داده اند.

۰ ۰

دانلود فیلم بلک آدام 2022 Black Adam


فیلم بلک آدام به کارگردانی ژاومه کویت سرا در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و فانتزی می‌باشد. در این فیلم دوئین جانسون راک، سارا شاهی، پیرس برازنان، نوحا سنتینو، آلدیس هاج، مروان کنزاری و کوینتسا سویندل به هنرمندی پرداخته‌اند.

۰ ۰

دانلود قسمت اول فصل دوم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders


دانلود قسمت اول فصل دوم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders

دو سال بعد، بیماری فردی را از پای در می ‌آورد و در مراسم خاکسپاری او، توماس از ادا می‌ خواهد که به خانه بازگردد. زمانیکه گاریسون منفجر می ‌شود، تامی مستقیما سراغ شیر سیاه می ‌رود تا رقبای ایرلندی ‌اش را متهم کند و...

آن روزها، در سال ۲۰۱۴ دومین شهر بزرگ بریتانیا، اوضاع خوبی نداشت؛ بعد از باخت ۸-۰ تیم «بیرمنگام سیتی» در مقابل «بورنموث» و رسوایی شناخته‌شده با نام «اسب تروجان» در مدارس بیرمنگام و نیز شکست طرح ساختمان «کتابخانه بیرمنگام» در برابر طرح ساختمان «Liverpool Everyman» در مسابقه معماری جایزه «Riba Stirling»، بیرمنگام روزهای سختی را می‌گذارند. به همین دلیل، ما نباید به «استیون نایت»، نویسنده و فیلم‌نامه‌نویس بیرمنگامی خرده بگیریم که چرا آن پایان بی‌نظیر را برای فصل دوم سریال پیکی بلایندرز خلق کرده است.

۰ ۰

دانلود فیلم موریس شگفت‌انگیز 2022 The Amazing Maurice


انیمیشن موریس شگفت‌انگیز The Amazing Maurice با دوبله فارسی یک فیلم پویانمایی کامپیوتری در سبک کمدی به کارگردانی توبی گنکل و کارگردانی مشترک فلوریان وسترمن است که توسط اسکای سینما منتشر شده است. این بر اساس کتاب 2001 موریس شگفت انگیز و جوندگان تحصیل کرده توسط سر تری پرچت است. «موریس شگفت انگیز»، داستان گربه ای چاله میدانی و دست و پا چلفتی به نام موریس است که با کلاهبرداری پول خوبی به جیب می زند. او با کودکی آشنا می شود که فلوت می زند و با گروهی از موش ها آشناست، موش هایی که در کمال تعجب باسواد هستند.

۰ ۰

دانلود فیلم نام من وندتا است 2022 My Name Is Vendetta


نام من وندتا است محصول سال 2022 کشور ایتالیا به کارگردانی کاسیمو گومز و نویسندگی ساندرون دزیری، کوزیمو گومز و آندره آ نوبیله که به صورت مشترک نویسندگی و نگارش فیلمنامه این اثر سینمایی را بر عهده داشته اند و در این فیلم هنرپیشگانی چون الساندرو گسمن، ریمو جیرونه، مارچلو مازارلا، آلسیو پراتیکو، ژینورا فرانچسکونی، سینجا دیکس، مارکو بوریرو، گابریل فالستا به ایفای نقش نیز پرداخته اند.

این فیلم در مورد یک مامور سابق مافیا به نام سانتو است که وقتی دشمنان قدیمی او، خانواده‌اش را می‌کشند، همراه با دخترش سوفیا، به شهر میلان فرار می‌کند. حال آن‌ها در حالی که پنهان شده‌اند، نقشه انتقام خود را طراحی کرده و …

۰ ۰

دانلود قسمت ششم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders


دانلود قسمت ششم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders

سربازرس کمپل ، که شخصیتی سرسخت و حرفه ای دارد. کمپل برای بدست آوردن نتیجه دلخواهش بدون هیچ مشکلی پایش را فراتر از قوانین دست و پا گیر میگذارد. طبیعتا متهم شماره یک کمپل، گروه خلافکار شماره یک منطقه، پیکی بلایندرز است. اما او همچنین به شورشی های کمونیست داخل شهر مثل فردریک فورد هم مظنون است. فردریک کسی است که کارگر های منطقه را علیه تبعیض موجود تحریک میکند و در تلاش است با ترویج ایده های کمونیستی خودش، طبقه کارگر را به حقوق واقعی خود نزدیک کند. از قضای روزگار فردی و خواهر تامی با هم یک رابطه عاطفی داشته و طولی نمیکشد که آیدا از فردی حامله میشود. در ابتدا تامی در مواجه با این مسئله قصد جان فردی را میکند ولی بعد به دلیل دوستی قدیمی و اتفاقاتی که بین جنگ جهانی اول، زمانی که این دو هم رزم بودند افتاده است، اجازه میدهد فردی با آیدا ازدواج کند.

۰ ۰

دانلود فیلم دسی بل 2022 Decibel


فیلم دسیبل 2022 داستان در مورد یک فرمانده سابق نیروی دریایی به نام کانگ دو یانگ (با بازی کیم ره وون) از مردی ناشناس یک تماس تلفنی دریافت می‌کند. تماس گیرنده بیان می‌کند که تعدادی بمب‌ را در مکان‌هایی پر از جمعیت، از جمله یک استادیوم فوتبال و یک پارک آبی نصب کرده است. این بمب‌ها، صوتی هستند و زمانی منفجر می‌شوند که صدای محیط اطراف از 100 دسی بل فراتر رود. حال کانگ دو یانگ تلاش می‌کند تا این حملات تروریستی را متوقف کند اما…

۰ ۰

دانلود قسمت پنجم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders


دانلود قسمت پنجم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders

رئیس پلیس کمپل با بازی «سم نیل» به دستور وزیر جنگ، وینستون چرچیل برای پاک‌سازی خیابان‌های بیرمنگام و حل و فصل قضیه، از بلفاست به بیرمنگام فرستاده می‌شود. چشم‌انداز سیاسی انگلستان بسیار متزلزل است. خطر شروع یک انقلاب کمونیستی در یک‌سو و فعالیت‌های ارتش انقلابی ایرلند (IRA) در سوی دیگر وجود دارد. کمپل به همراه خودش مأمور مخفی، گریس برجس با بازی «آنابل ولیس» را بیرمنگام می‌آورد تا بتواند توسط او توماس شلبی را زیر نظر گرفته و سلاح‌ها پیدا کند. تنها توصیه او به گریس این بود که فراموش نکند چه کسی است و برای چه کاری آمده؛ کاری که انجام آن آسان نیست وقتی شما هر روز با توماس شلبی جذاب و مرموز در ارتباط باشید.

۰ ۰

دانلود قسمت چهارم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders


توماس حالا مجوز قانونی برای شرطبندی دارد، او همچنین به گریس مشکوک شده و او را به عنوان منشی استخدام کرده است. برادر کوچکتر جان تصمیم به ازدواج مجدد گرفته ‌است اما توماس با این ازدواج موافق نیست....

پیکی بلایندرز، یک داستان گانگستری در انگلستان پس از جنگ است. در این فیلم، گروه های گانگستر مختلفی، بر سر انحصار قمار قانونی با یکدیگر به رقابت میپردازند. بسیاری از نماهای فیلم در میخانه ها تصویربرداری شده است و شرب خمر، قمار و استعمال دخانیات، از جمله مواردی است که به عنوان یک هنجار و به شکلی طبیعی، نشان داده میشوند. خشونت و قتل، بر قسمت عمده ای از داستان، سایه انداخته است. ناسزا، به نحوی بی پرده و پرتکرار و در اکثر مواقع، رکیک، بخش قابل توجهی از مکالمات شخصیت های اصلی فیلم را به خود اختصاص میدهد. درباره ی مضرات این کارها و پیامدهای آنها با نوجوانان صحبت کنید. رفتارهای خشونت آمیز و پرخاشگری های این فیلم، ممکن است برای نوجوانان جذاب باشد و در ساخت هویت آنان اثرگذار باشد. گفتگوی منطقی و انتقادی درباره رفتارهای خطرناک، قتل، قمار و دزدی، مفید خواهد بود.

۰ ۰

دانلود فیلم رجب ایودیک 7 2022 Recep İvedik 7

 
فیلم Recep Ivedik 7 در ژانر کمدی, ماجراجویی, خانوادگی به کارگردانی Togan Gökbakar در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم رجب ایودیک 7 بازیگرانی چون ، Sahan Gökbakar، Nurullah Celebi، Öznur SerçelerIrfan Kangi و... به ایفای نقش پرداخته اند.

هنگامی که رجب ایودیک و بهترین دوستش نورالله تصمیم می گیرند از خانه روستایی که از مادربزرگش به رجب منتقل شده بود دیدن کنند، آنها خود را در تلاش برای نجات دهکده و جنگل های اطراف می بینند.

۰ ۰

دانلود قسمت سوم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders


سریال پیکی بلایندرز، برنده چندین جایزه بفتا، داستان یک باند خلافکار است که در سال ۱۹۱۹ در بیرمنگام انگلستان فعالیت میکرد. این باند توسط تامی شلبی رهبری میشد

توماس شلبی برای نزدیک شدن به بیلی کیمبر قصد دارد به مسابقات چلتنهام برود. توماس با دانستن اشتهای گانگستر برای زنان زیبا ، گریس را دعوت می کند تا او را همراهی کند. در همین حال برخی از هواداران IRA با پیشنهاد خرید اسلحه های مسروقه به توماس نزدیک می شوند..

درباره یک گروه خرابکار در بیرمنگام انگلستان است و در حال و هوای سال های پس از جنگ جهانی اول می گذرد.

کیلیان مورفی در نقش توماس “تامی” شلبی ، رهبر گروه بلایندرز.

ایدو گلدبرگ در نقش فردی تورن ، کمونیست شناخته شده ای که در جنگ بزرگ جنگید.

۰ ۰

دانلود قسمت دوم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders


سریال پیکی بلایندرز با فصل ۶ محصول سال ۲۰۲۲ کشور انگلستان به کارگردانی استیون نایت می باشد. سریال Peaky Blinders 2022 در ژانر درام , جنایی با هنرمندی کیلین مورفی , پاول اندرسن , هلن مک‌کروری , سوفی راندل , ند دنهی ,فین کول می باشد.

سریال Peaky Blinders پیکی بلایندرز درباره توماس شلبی و سازمان مافیایی خانواده او بوده که هر جرم و جنایتی در شهر بیرمنگام را اداره میکنند.

توماس به ملاقات‌ هایش با گریس، پیشخدمت گریسون که در واقع قرار است برای کمپل جاسوسی نقابداران را کند، ادامه می‌ دهد. توماس در خارج از شهر با خانواده خشن لیس درگیر می‌شود. این موضوع باعث تهدید جان او شده و...

توماس اسب اسب را برطرف کرد و باعث عصبانیت بیلی کیمبر ، پادشاه محلی شد. او همچنین با خانواده کولی لی ها جنگ را آغاز می کند. در همین حال ، بازرس کمپبل در جستجوی اسلحه های مسروقه ، یک حمله شرور به هیت کوچک انجام می دهد.

سریال Peaky Blinders ( پیکی بلایندرز ) محصول سال 2013-2022 ( 1392-1400 ) میباشد که توسط Anthony Byrne , Colm McCarthy , Tim Mielants در کشور United Kingdom ساخته و اکران شده است. این سریال تاکنون امتیاز 8.8/10 از سمت منتقدین کسب کرده است.

روایتی جذاب از یک خانواده گنگستر ساکن بیرمنگام انگلیس در اوایل قرن بیستم با محوریت رییس خشن آنها تامی شلبی و...

۰ ۰

دانلود قسمت اول سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders

پیکی بلایندرز قسمت اول

در دهه ۲۰ که گروه های گنگستری در شهر بیرمنگهام واقع در انگلستان بسیار زیاد شده است، یک گروه گنگستر سعی میکند خود را در این دهه به قدرت برساند ...
Birmingham gangster Thomas Shelby sees an opportunity to move up in the world when a crate of guns goes missing.
در سال 1919، انگلیس درگیر عواقب ومعضلات پس از جنگ جهانی اول است. سربازان تازه از جنگ برگشته، شورشی‌های تازه‌کار و باندهای جنایتکار هر کدام به نحوی برای بقا میجنگند و بر روی تحولات اقتصادی انگلستان تاثیر میگذارند. پیکی بلایندرز یکی از گروه‌های خلاف کار بسیار معروف در این زمان است که توسط توماس شلبی، قهرمان جنگی و افراد خانواده‌اش اداره می‌شود. اما توماس تشنه قدرت بیشتر است و رویاهایی بزرگتر از اداره کردن تنها یک خیابان را در سر می‌پروراند. بازپرس چستر کمپبل، که در تلاش است بتواند انگلستان را از شر گروه‌های خلافکار و جرم و جنایت رها کند، در تقابل با تام شلبی قرار میگیرد.
۰ ۰