شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

دانلود فیلم در ونوس می‌بینمت 2023 See You On Venus


فیلم 2023 See You On Venus فیلمی در ژانر درام, عاشقانه محصول کشور آمریکا میباشد که Joaquín Llamas کارگردانی و Victoria Vinuesa نویسندگی این اثر را برعهده دارد. یک دختر یتیم 18 ساله که بخاطر بیماری اش در حال مرگ بوده، می خواهد برای یافتن مادرش به اروپا سفر کند. بنابراین وقتی با مرد جوان مهربانی روبرو می شود که خود را به خاطر تصادفی که داشته است سرزنش میکند، او را با خود همراه سفر کرده تا ...

۰ ۰

دانلود فیلم مادر، اجازه هست؟ 2023 Mother, May I?


فیلم مادر، اجازه هست؟ ۲۰۲۳ به کارگردانی لورنس وانیسلی منتشر شد. همچنین هالند رودن علاوه بر بازی این فیلم مهیج را تولید کرده است. در این تریلر ما با زوج اصلی آشنا می شویم که به خانه دوران کودکی امت سفر می کنند تا آن را برای عرضه به بازار پس از مرگ مادرش آماده کنند. هنگامی که آنها می رسند. آسیب های گذشته امت شروع به نمایان شدن می کند. زیرا ما شاهد تغییر شخصیت آنیا از نامزد حامی به مادری مستبد هستیم.

۰ ۰

دانلود فیلم شادی برای مبتدیان 2023 Happiness for Beginners


فیلم شادی برای مبتدیان یک فیلم کمدی، درام و عاشقانه محصول سال ۲۰۲۳ کشور آمریکا به کارگردانی ویکی وایت است؛ فیلمنامه این فیلم را نیز ویکی وایت براساس رمانی به همین نام نوشته کاترین سنتر به نگارش درآورده است. هلن یک سال پس از طلاق برای یک دوره بقا در طبیعت ثبت نام می‌کند تا فرصتی پیدا کرده و دوباره زندگی خود را سر و سامان دهد. اما هلن به زودی از طریق این تجربه خاص متوجه می‌شود که گاهی اوقات برای اینکه خود را پیدا کنید، باید واقعا گم شوید!!

۰ ۰

دانلود فیلم روح درون 2023 The Ghost Within


فیلم The Ghost Within 2023، محصول کشور آمریکا است ؛ فیلمنامه این فیلم ترسناک را نیز Geoff Fowler و  Lawrence Fowler به نگارش درآورده اند. زن جوانی برای کشف قاتل خواهرش ایوی در 20 سال قبل ناامید به خانه خانوادگی خود می رود. پس از یک سری مواجهه‌های وحشتناک با روح ایوی در ساعت 9:09 بعد از ظهر، مارگوت می‌داند که باید برای یک‌بار برای همیشه حقیقت را بیاموزد.

۰ ۰

دانلود فیلم مسافر 2023 The Passenger


فیلم مسافر یک فیلم اکشن، معمایی، هیجان انگیز و درام محصول سال ۲۰۲۳ کشور آمریکا به کارگردانی کارتر اسمیت است و فیلمنامه این فیلم را نیز جک استنلی به نگارش درآورده است. یک مرد مجبور می شود با ترس ها و گذشته آشفته خود روبرو شود. او باید راهی برای زنده ماندن پیدا کند، وقتی همکارش دیوانه می‌شود و شروع به آدمکشی می‌کند...

۰ ۰

دانلود قسمت دهم سریال تام سوییفت 2022 Tom Swift

دانلود قسمت دهم سریال تام سوییفت 2022 Tom Swift

آیزاک و زنزی دومین قطعه کپسول را می گیرند در حالی که تام خشم خود را برطرف می کند. لورین متوجه می شود که او در مورد قطعه می پرسد، اما تام نمی خواهد صحبت کند. زنزی با آن برمی گردد و می گوید The Road Back آخرین قطعه را دارد. آنها می توانند از کنفرانس آینده مهندسی سیاه برای دریافت آن از سوزانا استفاده کنند. وقتی او تنهاست، تام با جاستین تماس می گیرد تا عذرخواهی کند.

۰ ۰

دانلود قسمت نهم سریال تام سوییفت 2022 Tom Swift

دانلود قسمت نهم سریال تام سوییفت 2022 Tom Swift

از همان ابتدا، هر کسی می‌توانست ببیند که شیوه‌ای که تام با علایق عشقی‌اش رفتار می‌کند و چیزهای بازی می‌کند، به او بازمی‌گردد. از این گذشته، جاستین به او می گوید که از اینکه تام فقط برای دستکاری و استفاده دوباره از او استفاده می کند، خسته شده است. در حالی که تام شخصیتی است که باید ریشه یابی کرد، اما هنوز چیزهایی در مورد او وجود دارد که هرگز تغییر نمی کنند یا از بین نمی روند.

۰ ۰

دانلود قسمت هشتم سریال تام سوییفت 2022 Tom Swift

دانلود قسمت هشتم سریال تام سوییفت 2022 Tom Swift

تام در پشت یک کامیون بستنی بیدار می شود. زنزی به او می‌گوید که بلند شود، اگرچه او سرگردان است. او با عصبانیت او را می گیرد. آنها مسیر را اشتباه گرفتند، در دویدن سرگرمی پودر گچ گرفتار شدند، توسط پلیس تعقیب شدند، در مزرعه ذرت زخمی شدند، جایی که او زمین خورد و سرش را به هم زد. دستگاه پدربزرگش، دستگاهی است که گفته می‌شود برای یافتن آلیاژ مس دوباره برنامه‌ریزی کرده بود، دوباره برنامه‌ریزی نشده بود.

۰ ۰

دانلود قسمت هفتم سریال تام سوییفت 2022 Tom Swift

دانلود قسمت هفتم سریال تام سوییفت 2022 Tom Swift

در حالی که تنها سه قسمت باقی مانده است، تام سوئیفت شروع به تنظیم آخرین بازی خود کرده است زیرا تیم برای نجات ایزاک مسابقه می دهد. با تبدیل شدن متحدان به دشمن و آشکار شدن احساسات مدفون، تام برای شکست دادن The Road Back به کمکی که می تواند داشته باشد نیاز دارد. دریابید که در «...و کتاب اسحاق» چه اتفاقی افتاده است!

۰ ۰

دانلود قسمت ششم سریال تام سوییفت 2022 Tom Swift

دانلود قسمت ششم سریال تام سوییفت 2022 Tom Swift

این هفته در تام سوئیفت، تام ربوده می‌شود و مجموعه‌ای از آزمایش‌ها را پشت سر می‌گذارد در حالی که زنزی و آیزاک با متحدی بعید همکاری می‌کنند تا او را پیدا کنند. برای اطلاع از آنچه در «...و مزایای اسارت» اتفاق می افتد، ادامه دهید.آیزاک با تام تماس می گیرد اما به زودی ساعت او و کوروت کمی آسیب دیده را پیدا می کند. او اثری را روی پنجره می بیند و از آن عکس می گیرد. او می رود تا به زنزی بگوید، و آنها به عمارتی می روند که بارکلی (به طرز عجیبی) در حالت خواب بود.

۰ ۰

دانلود قسمت پنجم سریال تام سوییفت 2022 Tom Swift

دانلود قسمت پنجم سریال تام سوییفت 2022 Tom Swift

خدمه در آستانه رفتن به یوتا هستند، جایی که قطعه بعدی در آن قرار دارد. با این حال، کلر یک بمب پرتاب می کند: او و لورین دسترسی تام به جت خصوصی سوئیفت را لغو کرده اند. آنها تام را برای جلسه ای فرا می خوانند که در آن برخی از هزینه های گزاف تر او را بررسی می کنند. هیئت مدیره نگران است و لورن نیز نگران است. او عنوان و امتیازات او را باطل می کند و آن را "تنگ بیدار شدن" می نامد.

۰ ۰

دانلود فیلم قله شیطان 2023 Devil's Peak


فیلم قله شیطان ۲۰۲۳ ساخت کشور آمریکا و در ژانر جنایی ، هیجان انگیز ، درام ، معمایی و به کارگردانی بن یانگ و نویسندگی رابرت نات می باشد. در این فیلم بازیگرانی مانند رابین رایت، بیلی باب تورنتون، جکی ارل هیلی و… به هنرنمایی پرداخته اند. جیکوب پسر هجده ساله ای است که به همراه والدینش در دل رشته کوه های آپالاچی در کارولینای شمالی زندگی می کند. او تلاش می کند تا بتواند از دست پدر سلطه گر و خطرناکش فرار کند و...

۰ ۰

دانلود قسمت چهارم سریال تام سوییفت 2022 Tom Swift

دانلود قسمت چهارم سریال تام سوییفت 2022 Tom Swift

تام، زنزی و آیزاک در جستجوی یک قطعه کپسولی دیگر هستند، اما یک مهمان غافلگیرکننده و یک دعوت شام، آب را در فصل 1 تام سویفت، قسمت 4 کمی گل آلود کرد. تام سوئیفت فصل 1، قسمت 4 همه را نگران چیزهای خود کرد، واقعاً. تام، لینو، زنزی و آیزاک همگی برنامه‌های خاص خود را داشتند و چند چیز را اینجا و آنجا پیچیده می‌کرد. در نهایت، این قسمت بخشی از قوس روایی بزرگ‌تر را بیشتر از قسمت‌های قبلی به جلو برد، بنابراین خوشحالم که می‌بینم ما در این مسیر به وضوح واقعی نزدیک‌تر می‌شویم.

۰ ۰

دانلود قسمت سوم سریال تام سوییفت 2022 Tom Swift

دانلود قسمت سوم سریال تام سوییفت 2022 Tom Swift

تام در حال تلاش برای هک بارکلی در فصل 1 تام سوئیفت، قسمت 3 توسط The Road Back است و فقط باید مانع از دسترسی 100% آنها به حافظه او شود. این ممکن است آسان به نظر برسد، اما ثابت شده است که هر چیزی جز این نیست. تام در این قسمت چیزهای زیادی در ظرف خود دارد، اما او کاملاً قادر است همه چیز را حل کند. شاید. خواهیم دید. اگر در مورد اتفاقی که در فصل 1، قسمت 2 تام سویفت رخ داد.

۰ ۰

دانلود قسمت دوم سریال تام سوییفت 2022 Tom Swift

دانلود قسمت دوم سریال تام سوییفت 2022 Tom Swift

تام، زنزی و آیزاک به اولین قطعه می رسند و متوجه می شوند که فقط خرابه است. در هواپیما، تام می‌گوید که به «مغز» نیاز دارد، یا قطعات دیگر بی‌فایده هستند. او از خود می‌پرسد که آیا مشکلی در بارکلی وجود دارد، که باعث شوخی‌های بازیگوشانه با تام و زنزی می‌شود، که منجر به این می‌شود که آیزاک یک دوست دختر سابق دارد و تأیید می‌کند که او ترنس و پان‌جنس‌گرا است (و به گفته زنزی، بسیار به تام علاقه دارد).

۰ ۰

دانلود قسمت اول سریال تام سوییفت 2022 Tom Swift

دانلود قسمت اول سریال تام سوییفت 2022 Tom Swift

بیش از یک سال پس از معرفی تام سویفت از طریق نانسی درو، CW سرانجام در روز سه‌شنبه بینندگان را به دنیای مخترعان میلیاردر دعوت کرد - یک فانتزی شیک و آینده‌نگر که در آن چیزهای کمی (و افراد) آنطور که به نظر می‌رسند هستند. اولین نمایش تام سوئیفت در سال 2022 آغاز می شود (در مقابل نانسی 2019)، به این معنی که ستاره تیان ریچاردز به TVLine توضیح می دهد، به این معنی که تام "چند سال بزرگتر است، به بیست سالگی و بیشتر یک مرد بالغ است".

۰ ۰

دانلود قسمت شانزدهم سریال آداماس 2022 Adamas

دانلود قسمت شانزدهم سریال آداماس 2022 Adamas

انجام می دهد. دیدن عذاب سو هیون فقط... عذاب آور است. لی چانگ وو در همین نزدیکی است و شاهد همه چیز است و در نهایت بخشی از مبادله می شود. اول، سو هیون به خاطر خطری که در تمام مدت در آن قرار داشتند خشمگین است (چگونه آن اسباب بازی گرانبها را خرد کرد!!)، اما بعد فقط باید به طنز همه چیز بخندد - اینکه پسرها در تمام طول مدت آداما را داشتند.

۰ ۰

دانلود قسمت پانزدهم سریال آداماس 2022 Adamas

دانلود قسمت پانزدهم سریال آداماس 2022 Adamas

چه پایانی! ما در سفر دوقلوهایمان را دنبال کرده‌ایم و هر پیچ و خم را با آنها همراه کرده‌ایم. در پایان درام چیزهای بیشتری وجود دارد، اما والپیچی که در آن بسته می شود فقط مربوط به اکشن نیست - بلکه در مورد اوج دعواهای طولانی مدت و پیوندها و احساسات عمیق خانوادگی است. همچنین، جی سونگ شگفت انگیز است.

۰ ۰

دانلود قسمت چهاردهم سریال آداماس 2022 Adamas

دانلود قسمت چهاردهم سریال آداماس 2022 Adamas

سئو هی هنوز در حال بازجویی است و کارآگاه حاضر نیست هر چیزی را که او می گوید باور کند. به خاطر SIH، کانگ تصمیم می گیرد که سقوط کند، اما قبل از رفتن، او قصد دارد Haesong را افشا کند. او خواستار یک کنفرانس مطبوعاتی می شود، اما هیون جو او را به اتهام تروریسم تهدید می کند. کانگ به جای افشای هسونگ از سمت خود استعفا می دهد. گارد چوی این خبر را دریافت می کند و فکر می کند که اکنون بازی برای SIH تمام شده است.

۰ ۰

دانلود قسمت سیزدهم سریال آداماس 2022 Adamas

دانلود قسمت سیزدهم سریال آداماس 2022 Adamas

در اپیزود پر هرج و مرج قبلی «آداماس»، تمام کارت‌های مخفی فاش شدند. کوون از قبل می دانست که وو سین پسر لی چانگ وو است و عمداً به او اجازه داده بود وارد عمارت شود. بعد از اینکه خدمتکار خانه کوون به رئیس خیانت کرد و راز آداماس فاش شد، رئیس به وو سین دو روز فرصت داد تا آداماس واقعی را از لی چانگ وو بیاورد. سو هیون متوجه می شود که چانگ وو پدر بیولوژیکی اوست و تصمیم می گیرد در دادگاه از او دفاع کند زیرا می خواهد قاتل واقعی مجازات شود.

۰ ۰

دانلود قسمت دوازدهم سریال آداماس 2022 Adamas

دانلود قسمت دوازدهم سریال آداماس 2022 Adamas

جوخه بمب تایمر را پخش می کند، که باعث می شود سئو هی فکر کند که چاشنی در دست او در واقع یک کنترل از راه دور برای بمب در جای دیگری است. تیم SIH دو بار کل ساختمان را جستجو می کند اما هیچ بمبی در داخل آن پیدا نمی کند. وو سین موفق می شود وارد اتاق مطالعه کوون شود و ویترین آداماس را پایین بیاورد، اما در عوض مقاله خبری لی چانگ وو مربوط به 22 سال پیش را پیدا می کند.

۰ ۰

دانلود قسمت یازدهم سریال آداماس 2022 Adamas


دانلود قسمت یازدهم سریال آداماس 2022 Adamas

وو سین قصد دارد "آداماس" را در جشن هشتادمین سالگرد هاسونگ بدزدد زیرا این آخرین فرصت او برای به دست آوردن سلاح است. گارد چوی، گارد پارک و دونگریم نیز در این طرح دخیل هستند، اما یک کارت وایلد وجود دارد. سو هیون دعوت نامه ای برای این رویداد دریافت کرد و او ترجیح داد قبل از دیدن سئو هی که به عنوان بمب گذار انتحاری به ساختمان SIH فرستاده شده است، ابتدا به آنجا برود.

۰ ۰

دانلود فیلم دالی‌لند 2022 Dalíland


فیلم دالی‌لند ۲۰۲۲ ساخت کشور آمریکا ، انگلیس و فرانسه و در ژانر بیوگرافی ، درام ، تاریخی و به کارگردانی ماری هرون و نویسندگی جان والش می باشد. در این فیلم بازیگرانی مانند بن کینگزلی، باربارا سوکووا، ازرا میلر و… به هنرنمایی پرداخته اند. به روایتی دیگر دالی‌لند داستان سال‌های آخر زندگی دالی و ازدواج او با همسر سلطه‌جویش گالا را روایت می‌کند، در حالی که پیوند ظاهرا تزلزل‌ناپذیر آن‌ها شروع به گسست می‌کند.

۰ ۰

دانلود قسمت دهم سریال آداماس 2022 Adamas

دانلود قسمت دهم سریال آداماس 2022 Adamas

قسمت 10 آداماس در گذشته با لی جون کیونگ شروع می شود که خود را به چانگ وو معرفی می کند. پس از اینکه جون کیونگ را به زمین می اندازد، چانگ وو از او می خواهد که به رئیس جلسه یادآوری کند که نگران نباشد و او راز را به مدت 15 سال حفظ کرده است. جون کیونگ، با این حال، برای هدف دیگری آنجاست - او می‌خواهد چانگ وو آداماس را بدزدد و می‌خواهد به او کمک کند.

۰ ۰

دانلود قسمت نهم سریال آداماس 2022 Adamas

دانلود قسمت نهم سریال آداماس 2022 Adamas

قسمت 9 آداماس با یک مکالمه پرتنش بین وو سین و هی سو شروع می شود که در آن او از او می پرسد که چرا می خواهد لی چانگ وو را نجات دهد - رابطه او با او چیست؟ بعداً، او پیامکی از آقای جونگ دریافت می کند که آدرس چیزی را که خواسته بود به او می دهد. در همین حال، وو سین و دونگ ریم در مورد دزدیدن آداماس در جشن 80 سالگی صحبت می کنند.

۰ ۰

دانلود قسمت هشتم سریال آداماس 2022 Adamas

دانلود قسمت هشتم سریال آداماس 2022 Adamas

وو شین به همان اندازه با هی سو خوش شانس است. همه آنها با هم کاملاً باز هستند، و هی سو به نظر می رسد برای کمک به توطئه ضد هاسونگ و شین آماده است، هنوز هم این احساس وجود دارد که ما همه چیزهایی را که در مورد او نیاز داریم نمی دانیم. که او قادر است بیش از آنچه ما تصور کنیم.

۰ ۰

دانلود قسمت هفتم سریال آداماس 2022 Adamas

دانلود قسمت هفتم سریال آداماس 2022 Adamas

ما این هفته کمی ترسناک با makjang داشتیم، اما خوشحالم  که گزارش می‌دهم که این درام علی‌رغم افشای طرح‌های پرمویی و دلخراش، توانست خود را نرم و منظم نگه دارد. اشتباه کردم که شک کردم؟ با وجود تمام اکشن‌های این هفته، پیشرفت زیادی در تحقیقات یا خود آداماس نیشگون گرفتن صورت نگرفت... اما در طرف مقابل، تمام آن افشاگری‌ها، انگیزه‌ها و اوه، برخی از شخصیت‌های جدید واقعاً وحشتناک بودند. و ماشین های بمب گذاری شده آماده باشید، مردم!

۰ ۰

دانلود قسمت ششم سریال آداماس 2022 Adamas

دانلود قسمت ششم سریال آداماس 2022 Adamas

این درام هر هفته دارای طرح های بسیار زیادی است، و این هفته حتی بیشتر - در واقع، باید به خودم یادآوری کنم که ما فقط تا قسمت 6 داریم! مهم ترین نکته برای من در این هفته این بود که از نظر داستان سرایی، ما شاهد تغییر سریع تری بین داستان های دو برادرمان هستیم (در ادامه در مورد آن توضیح خواهیم داد) و دانش آنها از موقعیت های یکدیگر علاقه زیادی به داستانی که قبلاً کاملاً جذاب بود می افزاید. . این هفته چیزهای زیادی برای پوشش دادن وجود دارد، بنابراین ما به اینجا می رویم!

۰ ۰

دانلود قسمت پنجم سریال آداماس 2022 Adamas

دانلود قسمت پنجم سریال آداماس 2022 Adamas

قسمت 5 آداماس با جنون خانواده شروع می شود و وو سین در اتاق رئیس کوون جائه کیو از بین می رود. کپسول آتش نشانی خاموش است، اما در کمال وحشت ته سونگ و هی سو، او همچنان بیهوش آنجا دراز می کشد. در حالی که همه تلاش می کنند تا دکتری را بیدار کنند، شخصی یواشکی ضبط کننده وو سین را برمی دارد.

۰ ۰

دانلود قسمت چهارم سریال آداماس 2022 Adamas

دانلود قسمت چهارم سریال آداماس 2022 Adamas

اپیزود 4 آداماس با وو سین و ته سونگ در حال گوش دادن به صدای ضبط شده هی سو ستاره می شود و به نظر می رسد عزم او برای پیوستن به وو سین تثبیت شده است. کارت عنوان بعدا، وو سین، در راه بازگشت، با هی سو روبه‌رو می‌شود، و چند عذرخواهی بعد، اشاره می‌کند که فکر می‌کرد این سو هیئون است که برای آداماس می‌آید. وو سین می خواهد که برادرش را از آن دور نگه دارد. سو هیون برای او ناشناخته است، با چانگ وو صحبت می کند و بر سر او فریاد می زند تا حقیقت را به او بگوید.

۰ ۰

دانلود قسمت سوم سریال آداماس 2022 Adamas

دانلود قسمت سوم سریال آداماس 2022 Adamas

آداماس یک فیلم هیجان انگیز انتقام جویانه است که محوریت آن برادران دوقلویی است که حقیقت ماجرایی را که 22 سال پیش رخ داده است، کشف می کنند. هر دو با یک شیطان بزرگ مبارزه می کنند تا اتهامات قتل پدر بیولوژیکی خود را که متهم به قتل ناپدری آنها است، پاک کنند.

۰ ۰

دانلود قسمت دوم سریال آداماس 2022 Adamas

دانلود قسمت دوم سریال آداماس 2022 Adamas

آداماس یک فیلم هیجان انگیز انتقام جویانه است که محوریت آن برادران دوقلویی است که حقیقت ماجرایی را که 22 سال پیش رخ داده است، کشف می کنند. هر دو با یک شیطان بزرگ مبارزه می کنند تا اتهامات قتل پدر بیولوژیکی خود را که متهم به قتل ناپدری آنها است، پاک کنند.

۰ ۰

دانلود قسمت اول سریال آداماس 2022 Adamas

دانلود قسمت اول سریال آداماس 2022 Adamas

آداماس یک فیلم هیجان انگیز انتقام جویانه است که محوریت آن برادران دوقلویی است که حقیقت ماجرایی را که 22 سال پیش رخ داده است، کشف می کنند. هر دو با یک شیطان بزرگ مبارزه می کنند تا اتهامات قتل پدر بیولوژیکی خود را که متهم به قتل ناپدری آنها است، پاک کنند.

۰ ۰

دانلود قسمت هفتم سریال دروغگوهای کوچولوی زیبا: گناه اصلی 2022 Pretty Little Liars: Original Sin

دانلود قسمت هفتم سریال دروغگوهای کوچولوی زیبا: گناه اصلی 2022 Pretty Little Liars: Original Sin

ایموجن و تابی در مورد اینکه باید به دروغگویان دیگر درباره رزوود بگویند صحبت می کنند. درست زمانی که فاران به مدرسه می رود، مادرش که در خانه دوران نقاهت را می گذراند و شش هفته در گچ خواهد بود، فاران را مقصر تصادف می داند. دروغگوها حدس می زنند که چرا A به دنبال آنها می آید یا چرا A کارن را کشته است. مظنونین مورد نظر آنها عبارتند از: پدر آنجلا، وس، و شریف بیزلی. (اما ممکن است شخص کاملاً متفاوت باشد؟)

۰ ۰

دانلود قسمت ششم سریال دروغگوهای کوچولوی زیبا: گناه اصلی 2022 Pretty Little Liars: Original Sin

دانلود قسمت ششم سریال دروغگوهای کوچولوی زیبا: گناه اصلی 2022 Pretty Little Liars: Original Sin

تابی تجربیات خود از حضور در جنگل را برای ایموجن بازگو می کند. او توضیح می دهد که در جنگل بود که مردی بالای سرش رفت. اما او نمی‌داند چه کسی بود، فقط اینکه تایلر نبود که با خانواده‌اش در کمپینگ بود. در مورد ایموجن، او نمی خواهد در مورد تجربه خود در جنگل صحبت کند. فاران سعی می کند از کلی عذرخواهی کند، اما کلی علاقه ای به بخشش ندارد. اگرچه کلی ادعا می کند که مادام گیر می خواست فارن را از کلاس رقص حذف کند، اما از او خواست که این کار را نکند.

۰ ۰

دانلود قسمت پنجم سریال دروغگوهای کوچولوی زیبا: گناه اصلی 2022 Pretty Little Liars: Original Sin

دانلود قسمت پنجم سریال دروغگوهای کوچولوی زیبا: گناه اصلی 2022 Pretty Little Liars: Original Sin

در روز هالووین سال 1999، "دوستان" آنجلا (مادران دروغگو) او را مجبور می کنند که مدفوع سگ را به در خانه کسی پرتاب کند. اما آنها با رانندگی بدون او آنجلا را زیر اتوبوس می اندازند، که احتمالاً به این معنی است که آنجلا گرفتار می شود. در جدول زمانی کنونی، دروغگوها در مورد آنچه که مادرانشان انجام دادند و اینکه آیا باید یا نباید از A. A. سرپیچی کنند، حدس می زنند. پس آیا این به این معنی است که کلی کارن است؟

۰ ۰

دانلود قسمت چهارم سریال دروغگوهای کوچولوی زیبا: گناه اصلی 2022 Pretty Little Liars: Original Sin

دانلود قسمت چهارم سریال دروغگوهای کوچولوی زیبا: گناه اصلی 2022 Pretty Little Liars: Original Sin

در سال 1999، مارجوری آنجلا را مجبور می‌کند تا زمانی که در حال سیگار کشیدن گرفتار می‌شود، سرزنش شود. بنابراین برای جلب نظر آنجلا، او یک عروسک عروسکی برای او می خرد. در حال حاضر، مارجوری یک عروسک یکسان دریافت می کند. در همین حال، ایموجن سعی می کند بیشتر در مورد آنجلا بیاموزد، اما تلفن را روی او می گذارد. با این حال، ایموجن مصمم است تا ارتباط بین آنجلا و A را کشف کند.

۰ ۰

دانلود قسمت سوم سریال دروغگوهای کوچولوی زیبا: گناه اصلی 2022 Pretty Little Liars: Original Sin

دانلود قسمت سوم سریال دروغگوهای کوچولوی زیبا: گناه اصلی 2022 Pretty Little Liars: Original Sin

کلی روی جسد کارن گریه می کند زیرا دروغگوها به سختی می توانند آنچه را که اخیراً مشاهده کرده اند درک کنند. در خانه، کلی به پدرش می گوید که شاید کارن خودش را کشته است. در همین حال، وقایع مربوط به مرگ کارن شباهت هایی به مرگ آنجلا دارد، با نام مستعار دختری که در سال 1999 درگذشت.

۰ ۰

دانلود قسمت دوم سریال دروغگوهای کوچولوی زیبا: گناه اصلی 2022 Pretty Little Liars: Original Sin

دانلود قسمت دوم سریال دروغگوهای کوچولوی زیبا: گناه اصلی 2022 Pretty Little Liars: Original Sin

شش ماه پیش، ایموجن BFF کارن است. ایموجن به گرگ برخورد می‌کند و به او می‌گوید که کارن از او می‌خواهد برای دویدن آبجو برود. اما او در پاسخ به ایموجن گفت که ای کاش کارن بیشتر شبیه او بود. لحظاتی بعد، کلی با عجله پایین می آید و به او می گوید که ایموگن و گرگ را در حال بوسیدن دیده است. کارن ایموجن را بیرون می کند و او را sl*t خطاب می کند، در حالی که گرگ ادعا می کند که ایموجن مست و احمق بوده است.

۰ ۰

دانلود قسمت اول سریال دروغگوهای کوچولوی زیبا: گناه اصلی 2022 Pretty Little Liars: Original Sin

دانلود قسمت اول سریال دروغگوهای کوچولوی زیبا: گناه اصلی 2022 Pretty Little Liars: Original Sin

اگر همه چیز با Pretty Little Liars: Original Sin ناموفق باشد، حداقل همه ما باید دوباره از آن آهنگ تم مهیج لذت ببریم. قسمت اول در 31 دسامبر 1999 در میلوود، پنسیلوانیا شروع می شود. آنجلا درخواست کمک می کند، اما به دلیل صدای بلند موسیقی، لباس های متعدد و مهمانی پر جنب و جوش، هیچ کس به او توجهی نمی کند. در نهایت، او با سیدنی روبرو می شود و برای کمک التماس می کند، اما دیوی، سیدنی را فراری می دهد.

۰ ۰

دانلود فیلم درباره پدرم 2023 About My Father


فیلم درباره پدرم به کارگردانی لارا تراسو در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. مردی جوان به نام سباستین که به پدر خود سالو که یک مهاجر ایتالیایی سنتی می‌باشد، اطلاع می‌دهد قصد ازدواج با دختری آمریکایی را دارد. حال سالو می‌پذیرد آخر هفته را با خانواده عروس آینده‌اش سپری کند اما به زودی مشخص می‌شود این دو خانواده هیچ وجه اشتراکی با یکدیگر ندارند و…

۰ ۰

دانلود فیلم تند و آتشین 2023 Flamin' Hot


فیلم فیلم تند و آتشین یک فیلم بیوگرافی، کمدی، درام و تاریخی محصول سال ۲۰۲۳ کشور آمریکا به کارگردانی اوا لونگوریا است؛ فیلمنامه این فیلم را نیز لوئیس کولیک و لیندا ایوت چاوز به صورت مشترک، به نگارش درآورده اند. این فیلم داستان واقعی ابداع کننده پفک های تند و آتشین است. ریچارد مونتانز مکزیکی در شرکت فریتو-لِی سرایدار بود و با ایده پفک های تند و آتشین که الهام گرفته از فرهنگ مکزیک است، صنایع غذایی را دچار تحول کرد.

۰ ۰

دانلود قسمت هشتم سریال رزیدنت ایول 2022 Resident Evil

دانلود قسمت هشتم سریال رزیدنت ایول 2022 Resident Evil

قسمت 8 Resident Evil در سال 2030 در دانشگاه شروع می شود. جید و آمریتا با هم همکاری می کنند تا یک مارمولک را دوباره زنده کنند، اما تصمیم می گیرند "بزرگتر شوند" و در نتیجه تصمیم می گیرند روی یک تمساح غول پیکر آزمایش کنند. این موجود دریایی در زیر قایق است، اما انتظار توضیح بیشتر از این را نداشته باشید.

۰ ۰

دانلود قسمت هفتم سریال رزیدنت ایول 2022 Resident Evil

دانلود قسمت هفتم سریال رزیدنت ایول 2022 Resident Evil

قسمت 7 رزیدنت اویل در سال 2005 در کوه های آرکلی آغاز می شود. وسکر با برادر دوقلوی خود است زیرا به زودی مشخص می شود که این لات همه شبیه سازی هستند. آلبرت وسکر، با عینک آفتابی و کت مشکی، ظاهر می شود و می خواهد بداند تحقیقاتش چگونه پیش می رود. فقط، نگهبانان آمبرلا ظاهر می شوند و وسکر را وادار می کنند تا قبل از اینکه برت و آلبرت به اِولین سپرده شوند، سریعاً از آنها کار کند، او ظاهر می شود و هر دو را می گیرد.

۰ ۰

دانلود قسمت ششم سریال رزیدنت ایول 2022 Resident Evil

دانلود قسمت ششم سریال رزیدنت ایول 2022 Resident Evil

قسمت 6 رزیدنت اویل با رفتن وسکر به آزمایشگاه برای دیدن ایولین آغاز می شود. او هشدار می دهد که مردم به زودی شروع به سؤال کردن خواهند کرد، بنابراین باید تلاش های بازجویی خود را با فرشته افزایش دهند. وسکر ادعا می‌کند که دوست آنجل است، سرنگی را در دست می‌گیرد و قول می‌دهد که تمام دردهایش را از بین ببرد. بعد از اینکه از فرشته فهمید هیچکس از دخترانش خبر ندارد، به خبرنگار تزریق می کند و او را می کشد.

۰ ۰

دانلود قسمت پنجم سریال رزیدنت ایول 2022 Resident Evil

دانلود قسمت پنجم سریال رزیدنت ایول 2022 Resident Evil

قسمت 5 رزیدنت اویل در سال 2036 با نگهبانان آمبرلا شروع می شود که به جید نزدیک می شوند. با چرخش هلیکوپتر، رهبر کلاه خود را برمی دارد و جید شوکه شده نگاه می کند.در سال 2022، بیلی هنوز زنده است و هنوز برنگشته است. وسکر ناامیدانه تلاش می‌کند تا به جید برسد، اما در عوض، اولین او را به دفتر خود فرا می‌خواند و در آنجا به این نکته اشاره می‌کند که سایمون پسرش است. به یاد داشته باشید که هر بار که اولین از همسرش نام می برد، یک عکس بگیرید!

۰ ۰

دانلود قسمت چهارم سریال رزیدنت ایول 2022 Resident Evil

دانلود قسمت چهارم سریال رزیدنت ایول 2022 Resident Evil

اپیزود 4 از Resident Evil وقتی به تیجوانا می رویم و فرشته را دنبال می کنیم، تاکتیک تغییر می کند. او با بازماندگان مصاحبه می‌کند، از جمله زنی که ادعا می‌کند شوهرش گاز گرفته شده و متعاقباً تبدیل شده است. او در نهایت می‌گوید: «چتر دروغ می‌گوید» و لپ‌تاپ‌ای را با جزئیات جنایت‌آمیز درباره آمبرلا و آنچه که آنها پنهان می‌کنند تحویل می‌دهد.

۰ ۰

دانلود قسمت سوم سریال رزیدنت ایول 2022 Resident Evil

دانلود قسمت سوم سریال رزیدنت ایول 2022 Resident Evil

قسمت 3 رزیدنت اویل با یک ویدیوی روابط عمومی برای آمبرلا شروع می شود. ایولین در مورد کسب و کار خانوادگی خود صحبت می کند، و اینکه چگونه آمبرلا تلاش می کند تصویر آنها را تغییر دهد. او قول می دهد که شرکت متفاوت است و چیزی که آنها در حال حاضر روی آن کار می کنند "جهان را تغییر خواهد داد".

۰ ۰

دانلود قسمت دوم سریال رزیدنت ایول 2022 Resident Evil

دانلود قسمت دوم سریال رزیدنت ایول 2022 Resident Evil

اپیزود 2 رزیدنت اویل به آن cliffhanger بازمی‌گردد، زیرا جید به سوی عذاب خود به انبوهی از زامبی‌ها می‌پرد. او به سختی روی سقف یک ماشین فرود می آید اما به نوعی بدون شکستن هر دو پایش زنده می ماند. در حالی که به سختی بر روی او خراشیده می شود، او بایستد و به سرعت بپرد. خوشبختانه، برخی از deus ex machina روز را نجات می دهند - دوباره - زیرا یک ماشین زرهی از بین می رود و Jade یک آسانسور را از راننده می گیرد.

۰ ۰

دانلود قسمت اول سریال رزیدنت ایول 2022 Resident Evil

دانلود قسمت اول سریال رزیدنت ایول 2022 Resident Evil

اپیزود 1 رزیدنت اویل با نگاهی به شخصیت اصلی ما، جید شروع می شود. او در حال قدم زدن در یک زمین بایر دیستوپیایی، خرگوشی در قفس می گیرد و در میان ویرانی قدم می زند. سال 2036 است و ما 14 سال پس از "پایان" هستیم. با این حال، هنوز هم بازماندگانی در اینجا هستند، زیرا جید با تماس ویدیویی به خانه بازمی گردد، اما واضح است که تماس او در بهترین حالت پراکنده است. آخرین باری که او با آنها صحبت کرد 6 ماه پیش بود.

۰ ۰

دانلود قسمت هشتم سریال دختری از پلین ویل 2022 The Girl from Plainville

دانلود قسمت هشتم سریال دختری از پلین ویل 2022 The Girl from Plainville

قسمت 8 دختری از پلین‌ویل در سال 2014 آغاز می‌شود و میشل به دوستانش پیام می‌دهد که چگونه کنراد هنوز مفقود است. چند روز بعد، میشل می پرسد که چرا کنراد هنوز خود را نکشته است. او به او می گوید که امروز باید این کار را انجام دهد. با وجود اصرار میشل، کنراد به تعویق انداختن زندگی خود را ادامه می دهد. او به میشل پیام می دهد که به ساحل می رود، اما او قسم می خورد که بعد از آن این کار را انجام خواهد داد.

۰ ۰

دانلود قسمت هفتم سریال دختری از پلین ویل 2022 The Girl from Plainville

دانلود قسمت هفتم سریال دختری از پلین ویل 2022 The Girl from Plainville

اپیزود 7 دختری از پلین‌ویل با عذرخواهی کنراد به میشل شروع می‌شود که او را وادار به خودکشی کرده است. او متعجب است که چه کاری می تواند برای او انجام دهد، اما او می گوید که کارهای زیادی انجام داده است. مشکل اینجاست که هیچ چیز برای او کافی نیست.در جلسه محاکمه، دکتر پیتر برگین موضع می گیرد. او شهادت می دهد که چگونه داروهای میشل ممکن است مانع قضاوت او شده باشد. او همچنین می گوید که داروهای کنراد می تواند خطر خودکشی را افزایش دهد.

۰ ۰

دانلود قسمت ششم سریال دختری از پلین ویل 2022 The Girl from Plainville

دانلود قسمت ششم سریال دختری از پلین ویل 2022 The Girl from Plainville

قسمت 6 دختری از پلین‌ویل با شروع محاکمه میشل در سال 2017 آغاز می‌شود. قاضی درخواست دادگاه را تأیید می‌کند و هیئت منصفه را اخراج می‌کند.در سال 2014، میشل برای درمان اختلالات خوردن خود در بخش روانی بستری می شود و کاملا احساس تنهایی می کند. در همین حال، کنراد از دبیرستان فارغ التحصیل شد. در جشن فارغ التحصیلی خود، او اعلام می کند که گواهینامه کاپیتانی خود را گرفته است، که والدینش را شوکه می کند.

۰ ۰

دانلود قسمت پنجم سریال دختری از پلین ویل 2022 The Girl from Plainville

دانلود قسمت پنجم سریال دختری از پلین ویل 2022 The Girl from Plainville

قسمت 5 دختری از پلین ویل با پیامک میشل به کنراد آغاز می شود. او سعی می کند وقتی از خودش می پرسد چند عکس صمیمی از خودش برای او بفرستد، اما او عقب نشینی می کند. در روزگار کنونی، جوزف کاتالدو به میشل و والدینش اطلاع می دهد که نمی تواند پرونده علیه میشل را اخراج کند. شواهد زیادی وجود دارد میشل می خواهد شهادت دهد و معتقد است که هیئت منصفه باید داستان عشق او را بشنوند.

۰ ۰

دانلود فیلم کالکتیو 2023 The Collective


فیلم The Collective 2023 محصول کشور آمریکا و به کارگردانی Tom DeNucci در سال 2023 ساخته شده است و بازیگرانی چون Don Johnson، Lucas Till، Ruby Rose، و... به ایفای نقش پرداخته اند. گروهی از آدمکشان درستکار به نام کالکتیو یک شبکه قاچاق انسان را هدف می گیرند که میلیاردرهای رده بالا از آن حمایت می کنند. اما با شرایطی که پیش می آید آن ها مجبور می شوند این ماموریت مهم خود را بر عهده یک آدمکش تازه کار بگذارند.

۰ ۰

دانلود قسمت چهارم سریال دختری از پلین ویل 2022 The Girl from Plainville

دانلود قسمت چهارم سریال دختری از پلین ویل 2022 The Girl from Plainville

قسمت چهارم The Girl from Plainville با نفس نفس زدن و عرق کردن کنراد پس از مصرف بیش از حد قرص ها شروع می شود. به مامانش زنگ میزنه و میره تو اتاقش. او می گوید: "من می خواهم او برگردد." "من می ترسم." لین کنار تختش در بیمارستان می نشیند و از او می پرسد: «چرا؟ اگر تو بمیری، من می‌میرم.» او قول می دهد که دیگر اقدام به خودکشی نکند.

۰ ۰

دانلود قسمت سوم سریال دختری از پلین ویل 2022 The Girl from Plainville

دانلود قسمت سوم سریال دختری از پلین ویل 2022 The Girl from Plainville

قسمت 3 دختری از پلین‌ویل با کارآگاه اسکات گوردون شروع می‌شود که از دستیار دادستان منطقه کیتی ریبورن می‌خواهد برای تلفن میشل کارتر حکم صادر کند. او معتقد است که متون میشل می تواند منجر به اتهام قتل عمد شود. ریبرن بدبین است زیرا می بیند که کنراد سابقه افسردگی و اضطراب دارد. با این حال، او موافقت می کند که برای او حکم صادر کند.

۰ ۰

دانلود قسمت دوم سریال دختری از پلین ویل 2022 The Girl from Plainville

دانلود قسمت دوم سریال دختری از پلین ویل 2022 The Girl from Plainville

قسمت 2 دختری از پلین ویل در سال 2012 در ناپل، فلوریدا آغاز می شود. کنراد با خانواده اش در تعطیلات است. او به دوست دخترش لیلی که به صورت آنلاین با او آشنا شده پیامک می فرستد و تعجب می کند که چرا او به او پاسخ نمی دهد. در ناپل، او به میشل، که برای چند روز در آنجا برای دیدن مادربزرگش است، معرفی شد. در حالی که آنها صحبت می کنند، پدر لیلی با کنراد تماس می گیرد و به او می گوید که دیگر با دخترش تماس نگیرد.

۰ ۰

دانلود قسمت اول سریال دختری از پلین ویل 2022 The Girl from Plainville

دانلود قسمت اول سریال دختری از پلین ویل 2022 The Girl from Plainville

اپیزود 1 دختری از پلین ویل با یک سری تبادل متن بین میشل کارتر و کنراد "کوکو" روی سوم آغاز می شود. آنها به طور کلی پیام های شیرین عشق بی پایان نوجوانان هستند. اما معانی شوم تر - مفاهیم خودکشی و صحبت از "رومئو و ژولیت" - در زیر متن های میشل به کنراد نهفته است.

۰ ۰

دانلود قسمت هشتم سریال ازدواج مجدد و آرزوها 2022 Remarriage & Desires

دانلود قسمت هشتم سریال ازدواج مجدد و آرزوها 2022 Remarriage & Desires

اپیزود 8 ازدواج مجدد و آرزوها با هیونگ جو شروع می شود که با عجله به بیمارستان می رود و سعی می کند برای هی سئونگ آنجا باشد. او از عصبانیت و اندوه غرق شده است. وقتی هیونگ جو متوجه می شود که یوهوی مسئول است، عصبانی می شود و می خواهد بداند چه ارتباطی با راننده دارد.هی سئونگ کسی است که اطلاعات را از Go Ae-Ran از همه مردم می یابد. در ازای تحویل دادن این، او از هی سونگ می خواهد که هیونگ جو را تنها بگذارد.

۰ ۰

دانلود قسمت هفتم سریال ازدواج مجدد و آرزوها 2022 Remarriage & Desires

دانلود قسمت هفتم سریال ازدواج مجدد و آرزوها 2022 Remarriage & Desires

اپیزود 7 ازدواج مجدد و آرزوها با انعکاس هیه سونگ در مورد اتفاقاتی که با دستگیری یو-هویی رخ داده آغاز می شود. «نوبت شماست که خوشحال باشید. من در کنارت خواهم بود،" هیونگ جو قول می دهد. نتیجه مطمئناً در Yoo-Sun از بین نمی رود. به جای عذرخواهی از طرف رکس، او معتقد است که آنها باید یک عروسی در سطح سیاهان برگزار کنند. به این ترتیب، عموم مردم تحت تأثیر قرار می گیرند و فرآیند غربالگری را به طور کامل فراموش می کنند.

۰ ۰

دانلود قسمت ششم سریال ازدواج مجدد و آرزوها 2022 Remarriage & Desires

دانلود قسمت ششم سریال ازدواج مجدد و آرزوها 2022 Remarriage & Desires

اپیزود 6 ازدواج مجدد و آرزوها با زیر سوال بردن انگیزه های یو-هویی توسط یون سان آغاز می شود، او به هیونگ-جو دلبسته است و رهبر رکس به او پیشنهاد می کند تغییر کند و مجرد مناسب دیگری پیدا کند. یوهویی به شدت امتناع می کند، اما مصمم است که این مرد را مال خود کند تا بتواند خانواده کامل خود را داشته باشد.

۰ ۰

دانلود قسمت پنجم سریال ازدواج مجدد و آرزوها 2022 Remarriage & Desires

دانلود قسمت پنجم سریال ازدواج مجدد و آرزوها 2022 Remarriage & Desires

قسمت 5 ازدواج مجدد و آرزوها با ملاقات هی سونگ با هیونگ جو و آماده شدن برای آموزش معلم پسرش شروع می شود. با این حال، او در حالی که سعی می کند ملاقاتی ترتیب دهد، تلفنی هیونگ جو را با یو-هویی می شنود. هی سونگ به طور طبیعی تصمیم می گیرد که در وسط همه اینها قرار بگیرد. سوک جین فکر نمی‌کند این ایده خوبی است و همان شب به هی سونگ می‌گوید و از او می‌خواهد این موضوع را رها کند و روی خودش تمرکز کند. هی سئونگ با توجه به تاریخچه آنها امتناع می کند.

۰ ۰

دانلود قسمت چهارم سریال ازدواج مجدد و آرزوها 2022 Remarriage & Desires

دانلود قسمت چهارم سریال ازدواج مجدد و آرزوها 2022 Remarriage & Desires

اپیزود 4 ازدواج مجدد و آرزوها با هی-سونگ شروع می شود تا حقیقت یو-هویی را فاش کند. با این حال، شخصی نقاب سلنا را برمی دارد و همه چیز شروع می شود. در هیاهو، یو-هویی مانند یک ترسو دور می شود. هی سونگ در حال خروج از مهمانی، شکست خورده، تشویق می‌شود تا روز بعد با یو سان برای چای ملاقات کند. در مورد یو-هویی، او متوجه می شود که هیونگ جو و سوک جین هر دو چه کسانی هستند، وقتی که ماسک های خود را برمی دارند و از اینکه می بیند ماسک های متفاوتی زده اند شوکه می شود.

۰ ۰

دانلود قسمت سوم سریال ازدواج مجدد و آرزوها 2022 Remarriage & Desires

دانلود قسمت سوم سریال ازدواج مجدد و آرزوها 2022 Remarriage & Desires

اپیزود 3 ازدواج مجدد و آرزوها در مراسم بالماسکه آغاز می شود، زیرا "زئوس" مجرد آینده به هدف اصلی یو-هویی تبدیل می شود. در حالی که او برای نبرد آماده می شود، ما زمان را کاهش می دهیم و می بینیم که چه چیزی منجر به این توپ بالماسکه شده است. یو-هویی هی سونگ را با یک پروژه جدید از مدرسه بخیه می‌زند و مطمئن می‌شود که او ضعیف است و زندگی او را بسیار دشوارتر می‌کند.

۰ ۰

دانلود قسمت دوم سریال ازدواج مجدد و آرزوها 2022 Remarriage & Desires

دانلود قسمت دوم سریال ازدواج مجدد و آرزوها 2022 Remarriage & Desires

قسمت 2 ازدواج مجدد و آرزوها با تشییع جنازه Nam-Sik آغاز می شود. تمام خانواده برای سوگواری از دست دادن او آنجا هستند، در حالی که هی سونگ خود را دور می کند و یادداشت خودکشی او را می خواند. Nam-Sik از اقدامات خود عذرخواهی می کند و امیدوار است که روزی حقیقت را درک کند.

۰ ۰

دانلود قسمت اول سریال ازدواج مجدد و آرزوها 2022 Remarriage & Desires

دانلود قسمت اول سریال ازدواج مجدد و آرزوها 2022 Remarriage & Desires

اپیزود 1 ازدواج مجدد و آرزوها با مردی به نام کانگ نام سیک شروع می شود که روی لبه سقف ایستاده است ... و ظاهراً توسط شخصی پشت سر او هل داده می شود. سپس با همسرش تماس گرفتیم، هی سونگ که از خواب بیدار شد و متوجه شد که پلیس در حال نشان دادن و بررسی فوری تمام وسایل اوست. او به خواسته های آنها عمل می کند. متأسفانه، به نظر می‌رسد توپ‌های گلف که او استفاده می‌کند به این موضوع اشاره می‌کند که او رابطه‌ای داشته است.

۰ ۰

دانلود قسمت هشتم سریال سطح 2022 Surface

دانلود قسمت هشتم سریال سطح 2022 Surface

قسمت 8 سرفیس با اجرای سوفی شروع می شود. چندین هفته از قتل بادن می گذرد، و او راهی آپارتمان خالی بادن می شود، در حالی که خاطرات گذشته ذهنش را به طعنه می اندازد، تلاش می کند جلوی اشک هایش را بگیرد. او به دویدن ادامه می دهد و به خانه باز می گردد، جایی که جیمز در حال گفتگو با بازرس سیگر از SFPD است. او آنجا در مورد بادن است، و به طور خاص دعوا که اوایل شب اتفاق افتاد. سوفی این ماجرا را مطرح می کند، اما افسر از قبل از این موضوع آگاه است.

۰ ۰

دانلود قسمت هفتم سریال سطح 2022 Surface

دانلود قسمت هفتم سریال سطح 2022 Surface

قسمت 7 سرفیس با بازگشت سوفی به درمان پس از موفقیت بزرگ شروع می شود. او از هانا عذرخواهی می کند و با گذشته خود روبرو می شود و یک بار برای همیشه باور می کند که او واقعاً از اسکله پریده است ... اما آیا این واقعاً داستان واقعی است؟ سوفی پس از جلسه با بادن با محرمانه صحبت می کند و شواهدی را که او علیه او و جیمز در اختیار دارد، می آورد. او از او می‌خواهد که برای مدتی دست نگه دارد و در این مورد سردرگم شود، زیرا «افراد بی‌گناه» در حال گیر افتادن در تیراندازی هستند.

۰ ۰

دانلود قسمت ششم سریال سطح 2022 Surface

دانلود قسمت ششم سریال سطح 2022 Surface

قسمت 6 سرفیس با صحبت سوفی با جیمز در اتاق جلو شروع می شود. سوفی او را تشویق می کند که از ابتدا شروع کند، جایی که به گذشته می پریم و می بینیم که مشکلات مالی جیمز از کجا شروع شده است. به باری می‌رسیم که یک جلسه کاری برای جیمز به هم می‌خورد، شامل یک بطری گران‌قیمت شراب قرمز که آن‌ها به قیمت 300 دلار روی آن ریختند. به اندازه کافی خنده دار، جیمز با پیشخدمت، که از قضا سوفی است، صحبت می کند.

۰ ۰

دانلود قسمت پنجم سریال سطح 2022 Surface

دانلود قسمت پنجم سریال سطح 2022 Surface

در ساحل نشسته، خاطرات کودکی سوفی در حالی که در فکر مادر مرموزش است، دوباره به ذهنش باز می گردد. در قسمت قبلی، هانا کوچک شده او به سوفی گفت که مادرش از یک اختلال روانی رنج می برد. او به بادن اطلاع می دهد که این ممکن است ارثی باشد و از اینکه با او مانند یک فرد دیوانه رفتار می شود، ناراحت است. همه او را قضاوت می کنند، به او برچسب می زنند و او خودش شروع به باور شایعات کرده است.

۰ ۰

دانلود قسمت چهارم سریال سطح 2022 Surface

دانلود قسمت چهارم سریال سطح 2022 Surface

سوفی که از کمک های معمول و غیرمفید روانپزشکی که از درمانگر خود هانا دریافت می کند خسته شده است، در حال جستجوی اطلاعات در مورد این موضوع در اینترنت است، که او را به یک کلینیک خصوصی به نام Encounter Wellness Solutions هدایت می کند که ادعاهای جسورانه ای برای کمک به مردم دارد. با آسیب های خود مقابله کنید و همچنین خاطرات فراموش شده خود را بازیابی کنید.

۰ ۰

دانلود فیلم آخرین معامله 2023 The Last Deal


فیلم آخرین معامله ۲۰۲۳ در ژانر جنایی و هیجان انگیز با هنرمندی جیجی گاستین , کنی جانستون , آنتونی مولیناری , سالا بیکر , آدرا ون هیز , اَدیسون بومن , جفری لورن , مایک فرگوسن , کلارک مور می‌باشد. داستان درباره ی یک فروشنده ی گیاه مواد مخدر است که سعی میکند آخرین معامله ی خود را پیش از آنکه از کار خود بیکار شود انجام دهد...

۰ ۰

دانلود قسمت سوم سریال سطح 2022 Surface

دانلود قسمت سوم سریال سطح 2022 Surface

قسمت 3 سرفیس با سوال سوفی از بادن در مورد رابطه آنها شروع می شود. با این حال، او آن را منحرف می‌کند و شواهدی را که تاکنون پیدا کرده است، ارائه می‌کند. به گفته بادن، جیمز یک روز قبل از حادثه یک بلیط هواپیما خرید اما مانیفست هواپیما او را در آنجا نمی بیند. علاوه بر این، سوابق جی‌پی‌اس روی ماشینش نشان می‌دهد که او نیم مایلی از اسکله فاصله داشته است.

۰ ۰

دانلود قسمت دوم سریال سطح 2022 Surface

دانلود قسمت دوم سریال سطح 2022 Surface

قسمت 2 سرفیس با ادامه درمان سوفی شروع می شود و این بار توجه او را به هیپنوتیزم درمانی معطوف می کند. او در حال لغزش به خاطرات قدیمی است، و سعی می کند یک خط پایه ایجاد کند که بتواند با آن تلاش کند و لحظات از دست رفته زندگی اش را کنار هم بگذارد. در این مرحله همه چیز تکه‌ای است، اما او چهره‌ای تاریک را به یاد می‌آورد که ایستاده بود و ظاهراً سقوط او را از قایق تماشا می‌کرد. سوفی را هل دادند؟

۰ ۰

دانلود فیلم عمارت جن‌زده 2023 Haunted Mansion


فیلم عمارت جن‌زده ۲۰۲۳ محصول کشور آمریکا و در ژانر خانوادگی ، درام می‌باشد و به کارگردانی جاستین سیمین در ساخته شده است. فیلم در مورد مادری تنها به نام گابی است که به همراه پسر 9 ساله خود برای یک شروع تازه به یک عمارت ارزان‌ قیمت عجیب در نیواورلئان نقل مکان می‌کنند. اما زمانی که گابی متوجه می‌شود این عمارت توسط ارواح تسخیر شده، مجبور می‌شود برای رفع این مشکل از یک راهنمای تور، یک روانشناس، یک کشیش و یک مورخ کمک بگیرد و…

۰ ۰

دانلود قسمت اول سریال سطح 2022 Surface

دانلود قسمت اول سریال سطح 2022 Surface

قسمت 1 Surface با تلاش سوفی شروع می شود که پس از یک تصادف وحشتناک تلاش می کند زندگی خود را دوباره جمع کند. او چیزی را که اتفاق افتاده به خاطر نمی آورد و از حملات پانیک رنج می برد. درمانگر او معتقد است که باید نوروفیدبک را امتحان کند، که شکل جدیدی از درمان است. حالا داستان از این قرار است که سوفی از روی پل پرید و سعی کرد خودش را بکشد. اما اگر او یک خانواده عالی و یک شغل خوب دارد ... چرا باید این کار را انجام دهد؟

۰ ۰

دانلود قسمت هشتم سریال استراحتگاه 2022 The Resort

دانلود قسمت هشتم سریال استراحتگاه 2022 The Resort

در یک فلاش بک می بینیم که ویولت سام را تنها می گذارد تا برای یافتن پاساژ به داخل غار برود. او یادداشتی در یکی از کفش هایش می گذارد تا او را پیدا کند. همانطور که او پایین می آید، صحنه به چهار نفر ماجراجو در جدول زمانی کنونی کاهش می یابد. آنها از مشعل های خود برای حرکت در مسیر در تاریکی مطلق استفاده می کنند. در یک نماد تقریباً کتاب مقدس، آنها از یک قرقره استفاده می کنند تا یک تخته چوب را به سمت خود بکشند، که به نظر می رسد تنها راه برای عبور از آب است.

۰ ۰

دانلود قسمت هفتم سریال استراحتگاه 2022 The Resort

دانلود قسمت هفتم سریال استراحتگاه 2022 The Resort

امروز، ریو لاگارتوس. اپیزود هفتم The Resort با موری تامپسون شروع می شود که همچنان به دنبال دخترش ویولت است و پاسخی غیرعادی در خط تلفن خود دریافت می کند. اما در آن طرف است و مکاشفه های تکان دهنده ای به پدر بیمار می دهد و او را از خواب عمیق بیرون می آورد. در استراحتگاه، نوح از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که اما رفته است. کجا - او نمی داند.

۰ ۰

دانلود قسمت ششم سریال استراحتگاه 2022 The Resort

دانلود قسمت ششم سریال استراحتگاه 2022 The Resort

ایزامال، 1986. در ال کاراکول باشکوه، بالتاسار جوانی نشسته و مشغول خواندن ال پسجو اثر ایلان ایبرا است. مادرش و امپراطور پادشاهی فریاس او را در پس زمینه صدا می زند. اما بالتاسار به تازگی کتاب را به پایان رسانده و در حال نوشتن برای نویسنده است. او معتقد است که کتاب به پایان نرسیده است و از ایبرا خواستار پایان آن است.

۰ ۰

دانلود قسمت پنجم سریال استراحتگاه 2022 The Resort

دانلود قسمت پنجم سریال استراحتگاه 2022 The Resort

الکس پیامی را برای دوست عزیزش بالتاسار از طریق تلفن در مورد مکان او که از آن مطمئن نیست ضبط می کند. در یکی از چندین تصویر سورئال مانند که تغییرات زمانی در گوش و ذهن منحصر به فرد او را نشان می دهد، شاهد تغییر صحنه به شب کریسمس در سال 2007 هستیم.

۰ ۰

دانلود قسمت چهارم سریال استراحتگاه 2022 The Resort

دانلود قسمت چهارم سریال استراحتگاه 2022 The Resort

ما در قسمت 3 شاهد افتادن تلفن سم از لبه چاه آسانسور بودیم. اپیزود 4 از The Resort درست از لحظه‌ای که به زمین برخورد می‌کند و پاسخ‌های کشف نشده را برای حل معما می‌گیرد. اما و نوح بحث می کنند که با بالتاسار ناخودآگاه چه کنند. اولی پیشنهاد می کند که او را در کمد بگذارند، در حالی که دومی تعجب می کند که با چه کسی ازدواج کرده است. در همین حین، فریاس به هوش می‌آید و شروع به توضیح حقیقت در مورد سم و ویولت، اتاق، استراحتگاه و شخصیت جدیدی به نام الکس (بن سینکلر، که همچنین مجری برنامه است)، مالک واقعی Oceana Vista می‌کند.

۰ ۰

دانلود قسمت سوم سریال استراحتگاه 2022 The Resort

دانلود قسمت سوم سریال استراحتگاه 2022 The Resort

قسمت 3 The Resort را با عکسی از یک نقاشی باز می کنیم. این یک تصویر معمولی نیست، بلکه تصویری است که ممکن است کلید تمام پاسخ هایی باشد که اما به دنبال آن است. درست در عکس بعدی، اما و نوح را در حال دوچرخه سواری به سمت عکس می بینیم. آنها در واقع قصد دارند از حصار مرز Oceana بپرند و به استراحتگاه بروند. در ورودی، اما نقشه ای از ساختمان را می بیند. او مسیرهای اتاق بالتاسار را پایین می آورد.

۰ ۰

دانلود قسمت دوم سریال استراحتگاه 2022 The Resort

دانلود قسمت دوم سریال استراحتگاه 2022 The Resort

اپیزود آخر را با تصویر مردی ریشو به پایان رساندیم که پس از تماشای طوفان قریب الوقوع به لونا در بالکن سر تکان می دهد. در قسمت 2 استراحتگاه، صحنه ابتدایی همان مرد را نشان می دهد که آرم فریاس را روی کت می دوزد و نشان می دهد که او ممکن است یک خارجی باشد. یا در غیر این صورت، چرا او نیاز به دوخت لباس فرم دارد؟ آیا به او نمی دهند؟

۰ ۰

دانلود قسمت اول سریال استراحتگاه 2022 The Resort

دانلود قسمت اول سریال استراحتگاه 2022 The Resort

آخرین سریال کمدی-معمایی Peacock در استراحتگاهی منزوی در جزیره آکومال (نزدیک کانکون) می گذرد. کریستین میلیوتی و ویلیام هارپر در نقش زوجی بازی می کنند که ازدواجشان دوران سختی را پشت سر می گذارد. اما به جای توجه بیشتر، این دو درگیر راز یک دختر و پسر گمشده 15 سال پیش و طوفان بی سابقه ای می شوند که نیمی از جزیره را از بین برده است.

۰ ۰

دانلود فیلم رودخانه وحشی 2023 River Wild


فیلم The River Wild، یک فیلم معمایی، ماجراجویی و هیجان انگیز محصول کشور آمریکا به کارگردانی Ben Ketai است ؛ فیلمنامه این فیلم را نیز Ben Ketai, Mike Nguyen Le به صورت مشترک، به نگارش درآورده اند. این فیلم داستان یک جفت خواهر و برادر را دنبال می کند که عاشق یکدیگر هستند اما به یکدیگر بی اعتماد هستند و با یک گروه کوچک به سفر رفتینگ در آب های سفید می روند و..

۰ ۰

دانلود قسمت هشتم سریال تبدیل شدن به الیزابت 2022 Becoming Elizabeth

دانلود قسمت هشتم سریال تبدیل شدن به الیزابت 2022 Becoming Elizabeth

اپیزود 8 Becoming Elizabeth پایانی را آغاز می کند و ما دو ماه به جلو می رویم. پادشاه به شدت مریض است و در بستر بستر است، در حالی که دادلی مراقب اوست. او اطمینان داده است که شاه "به زودی" توسط پزشک خوب می شود، اما او چندان مطمئن نیست. در عوض، دادلی یک پیام رسان می فرستد تا یادداشتی به مری بدهد و تصمیم می گیرد که این کار برای مدت طولانی ادامه داشته است.

۰ ۰

دانلود قسمت هفتم سریال تبدیل شدن به الیزابت 2022 Becoming Elizabeth

دانلود قسمت هفتم سریال تبدیل شدن به الیزابت 2022 Becoming Elizabeth

قسمت 7 Becoming Elizabeth در کاخ وایت هال شروع می شود و جان دادلی اکنون در کنار ادوارد ایستاده است. موضوع این است که دادلی ایده‌های بسیار افراطی دارد، از جمله آتش زدن در ملاء عام برای مخالفان، که الیزابت را وادار می‌کند به شر واقعی اینجا فکر کند. ایده جان دادلی این است که "انگلیس را دوباره بزرگ کند" و این از این ایده های افراطی ناشی می شود. جالب اینجاست که سامرست نامه ای غیرمنتظره دریافت می کند که آزادی او را تایید می کند.

۰ ۰

دانلود قسمت ششم سریال تبدیل شدن به الیزابت 2022 Becoming Elizabeth

دانلود قسمت ششم سریال تبدیل شدن به الیزابت 2022 Becoming Elizabeth

قسمت 6 Becoming Elizabeth زمانی که ادوارد سیمور با برادرش ملاقات می کند و حقیقت را طلب می کند در برج لندن شروع می شود. در عوض، توماس از صحبت کردن امتناع می ورزد و از افشای دقیق دلیل توطئه علیه پادشاه خودداری می کند. با این حال، پادشاه ادوارد خود را به خاطر این موضوع سرزنش می‌کند و معتقد است که توده‌ها از او متنفرند و با تلخی پاسخ می‌دهد که همه به دنبال او هستند.

۰ ۰

دانلود قسمت پنجم سریال تبدیل شدن به الیزابت 2022 Becoming Elizabeth

دانلود قسمت پنجم سریال تبدیل شدن به الیزابت 2022 Becoming Elizabeth

قسمت 5 Becoming Elizabeth با ناتوانی الیزابت در نیمه شب شروع می شود. او هشدارهای کت را کنار می گذارد و توماس سیمور را به داخل می آورد. همانطور که به زودی متوجه شدیم، او در سه شب گذشته بیرون منتظر بوده و به پنجره او نگاه کرده است. الیزابت با توماس روبرو می شود که سعی می کند اعمال خود را با این ادعا توضیح دهد که الیزابت "عشق را در گفتار، کردار و جسم بیان کرده است."

۰ ۰

دانلود قسمت چهارم سریال تبدیل شدن به الیزابت 2022 Becoming Elizabeth

دانلود قسمت چهارم سریال تبدیل شدن به الیزابت 2022 Becoming Elizabeth

قسمت 4 Becoming Elizabeth در Cheshunt Manor شروع می شود. الیزابت همچنان از وقایع چلسی در خود فرو می‌رود، زیرا سعی می‌کند پس از شرکت جدیدش قوی بماند. Cheshunt Manor متعلق به برادر زن کت آنتونی دنی است. خلق و خوی سرد است، به خصوص که الیزابت نشان می دهد که دیر رسیده است و هنوز پریود نشده است. او این خبر را در اختیار کت قرار می‌دهد که از او می‌خواهد به هیچ‌کس چیزی نگوید - به خصوص خواهرش، مری، یا لیدی کاترین.

۰ ۰

دانلود قسمت سوم سریال تبدیل شدن به الیزابت 2022 Becoming Elizabeth

دانلود قسمت سوم سریال تبدیل شدن به الیزابت 2022 Becoming Elizabeth

قسمت 3 Becoming Elizabeth با فهمیدن باردار بودن کاترین پار شروع می شود. به لطف یک روش نسبتاً غیر متعارف آزمایش بارداری او، پزشک این خبر را به او تأیید می کند. کاترین نگران است اما سعی می کند چهره شجاعی به خود نشان دهد. در همین حال، توماس به لاس زدن با الیزابت ادامه می دهد و به او می گوید که او مال اوست و هیچ کس دیگری قرار نیست با او بازی کند. با شمشیر کشیده، او شروع به بریدن رشته های لباس او می کند و با تیغ او را اذیت می کند.

۰ ۰

دانلود قسمت دوم سریال تبدیل شدن به الیزابت 2022 Becoming Elizabeth

دانلود قسمت دوم سریال تبدیل شدن به الیزابت 2022 Becoming Elizabeth

قسمت دوم Becoming Elizabeth با ورود توماس به خانه شروع می شود و وانمود می کند که ترومپتوز جدید در چلسی مانور است. با عجله وارد اتاق الیزابت می شود و روکش ها را از روی او می اندازد و به بقیه خانه ادامه می دهد. با این حال، همانطور که آنها به بیرون می روند، توماس الیزابت را به کناری می برد و اعتراف می کند که او در خانه او و در سر او اقامت کرده است. در حال حاضر، این به دادگاه می افتد که توماس پادشاه را به چالش می کشد تا بفهمد او چه نوع مردی است.

۰ ۰

دانلود قسمت اول سریال تبدیل شدن به الیزابت 2022 Becoming Elizabeth


دانلود قسمت اول سریال تبدیل شدن به الیزابت 2022 Becoming Elizabeth

درام تاریخی جدید استارز، Becoming Elizabeth قسمت اول در ژانویه 1547 در انگلستان اکران می شود. یک کالسکه راه خود را در طول شب طی می کند و مشخص می شود که جسد مرده پادشاه هنری هشتم را حمل می کند. او ملکه ای بدون فرزند و کشوری در آشوب را پشت سر می گذارد. بازماندگان شاه هنری هشتم شامل سه فرزند او هستند: شاهزاده خانم ماری (کاتولیک)، دختر همسر اول هنری، کاترین آراگون.

۰ ۰

دانلود قسمت هفتم سریال پیرمرد 2022 The Old Man

دانلود قسمت هفتم سریال پیرمرد 2022 The Old Man

صحنه ابتدایی قسمت 7 سریال The Old Man کمی معمایی است. ساده ترین توضیح این است که یکی از خاطرات کودکی امیلی است. اما در مورد ماهیت آن خاطره تردید وجود دارد. آیا خوب است یا همان جایی است که مسائل حل نشده با مادرش ظاهر می شود؟ در هر صورت، او هنوز آرامبخش است و واترز، جولیان و شریکش مارتی در زیرزمینی خلوت اردو زده اند. مارتی به جولیان می گوید که چگونه می خواهد "هر کاری" غیر از این کار انجام دهد.

۰ ۰

دانلود قسمت ششم سریال پیرمرد 2022 The Old Man

دانلود قسمت ششم سریال پیرمرد 2022 The Old Man

کابوس دن در صحنه آغازین قسمت 6 پیرمرد، پایان این فصل را پیش‌بینی می‌کند. مردی عجیب در سایه امیلی را از او می گیرد. ابی جوانتر ایستاده و تماشا می کند. در هواپیما به مراکش، دن نصیحتی به زوئی می کند: نام و هویت خود را در جایی بگذارد که بتواند بعداً آنها را بازگرداند. او مخالف است و می‌گوید که وقتی وارد شوید، دیگر برگشتی نیست. شریل با هارولد تماس می گیرد و خبرهای بدی درباره او می دهد.

۰ ۰

دانلود قسمت پنجم سریال پیرمرد 2022 The Old Man

دانلود قسمت پنجم سریال پیرمرد 2022 The Old Man

اگرچه ما دقیقاً لحظه ای را دیدیم که هارپر می دانست آنجلا خال است و او دختر دن است، قسمت 5 پیرمرد در همان صحنه اول آن را تأیید می کند. آنجلا و هارپر با نشستن در هواپیما به مکانی که نمی‌شناسند، در نهایت با یکدیگر روبرو می‌شوند. او شوخی می کند و درب آن باز است. هارپر احساس می کند فریب خورده است و می گوید که دیگر احساس خانواده نمی کند. آنجلا سعی می کند به او اطمینان دهد که او همان فرد است.

۰ ۰

دانلود قسمت چهارم سریال پیرمرد 2022 The Old Man

دانلود قسمت چهارم سریال پیرمرد 2022 The Old Man

در شروع قسمت 4 سریال The Old Man، یک Zoe لرزان از صندوق عقب ماشین دن بیرون می‌آید. او ده قدم دورتر ایستاده است. فقط دن حرف میزنه او به او دستور می دهد که پسرش جیسون را صدا کند و به او بگوید که خوب است. همچنین زمانی که اف بی آی در خانه او ظاهر می شود به او سر بزند.

۰ ۰

دانلود فیلم تک‌شاخ نفس‌آتشین 2023 War Pony


فیلم 2023 War Pony داستان‌های درهم تنیده دو پسر لاکوتا (یکی از قبیله‌های سرخ‌پوست آمریکا) را به تصویر می‌کشد که در منطقه حفاظت شده سرخپوستان پاین ریج، داکوتای جنوبی، بزرگ می‌شوند. بیل در 23 سالگی فقط می‌خواهد زندگی خود را بسازد، در حالی که ماتو 12 ساله نمی‌تواند صبر کند تا به یک مرد واقعی تبدیل شود. حال هر یک از پسران که در جستجوی جایگاه واقعی خود در زندگی هستند...

۰ ۰

دانلود قسمت سوم سریال پیرمرد 2022 The Old Man

دانلود قسمت سوم سریال پیرمرد 2022 The Old Man

FX یک قاتل سریالی دیگر را به ما داده است تا از آن غمگین شویم. هر گاه چنین مردان خشونت‌باری مانند جولیان کارسون در دقایق ابتدایی قسمت سوم «پیرمرد» معرفی می‌شوند، فتنه‌ها بیشتر می‌شود. او خوش اخلاق، نسبت به خودش مطمئن و جذاب است که می تواند با صحبت کردن از هر موقعیتی خلاص شود.

۰ ۰

دانلود قسمت دوم سریال پیرمرد 2022 The Old Man

دانلود قسمت دوم سریال پیرمرد 2022 The Old Man

اپیزود 2 پیرمرد با یک فلاش بک معمولی شروع می شود تا وضعیت آشفته هارولد را به متن ارائه دهد. زمان مشخص نیست، اما باید بین سال های 1979 و 1989 باشد - جنگ افغانستان و شوروی. او در یک صحرا ایستاده و منتظر دن است. اما او را جانی می نامد که به سبک سوار بر اسب می آید.

۰ ۰

دانلود قسمت اول سریال پیرمرد 2022 The Old Man

دانلود قسمت اول سریال پیرمرد 2022 The Old Man

FX با فیلم پرفروش دیگری در حال ساخت به شهر بازگشته است. فیلم The Old Man نوشته توماس پری توسط جاناتان استاینبرگ (که همچنین برای اقتباس از پرسی جکسون و المپیک ها کار می کند) و رابرت لوین برای فیلم اقتباس شده است. این سریال با انتشار دو قسمت اول شروع شد. این برای پخش در Hulu در دسترس است و جف بریجز در نقش یک مامور سرکش سیا، در سمت اشتباه همسن و سال خود، در حال فرار پس از کشف توسط FBI، بازی می کند.

۰ ۰

دانلود فیلم دفتر دنج 2023 Corner Office


فیلم Corner Office محصول کشور United States میباشد و به کارگردانی Joachim Back در سال 2022 ساخته شده است. در این فیلم کمدی بازیگرانی چون ، Danny Pudi، Jon Hamm، Sarah Gadon، Christopher Heyerdahl و... به ایفای نقش پرداخته اند. زمانی که اورسون به عنوان جدیدترین کارمند شرکت  The Authority، در روند زندگی کارمندی گرفتار می شود. او متوجه می شود اتاقی که به او گفته شده است وجود ندارد دروغ است...

۰ ۰

دانلود فیلم شکارچی روح 2023 Soulcatcher


فیلم شکارچی روح در ژانر اکشن ، ماجراجویی ، هیجانی و به کارگردانی دانیل مارکوویچ و نویسندگی داوید کوالویچ، دانیل مارکوویچ می باشد. در این فیلم بازیگرانی مانند پیوتر ویتکوفسکی، یاچک کومان، یاچک پونیدزیالک و… به هنرنمایی پرداخته اند. یک پیمانکار نظامی که برای تصاحب سلاحی که مردم را به قاتلان وحشی تبدیل می کند اجیر شده است وقتی برادرش قربانی این وسیله می شود به دنبال انتقام می افتد.

۰ ۰

دانلود فیلم دروازه‌ها 2022 The Gates


The Gates روایت داستان یک قاتل زنجیره‌ای شهر لندن در دهه 1890 است که محکوم به اعدام با صندلی برقی می شود، اما در آخرین ساعات زنده بودن، آن زندان و تمامی کسانی که در مراسم مرگش حضور دارند را نفرین می کند... در این فیلم ترسناک بازیگرانی همچون John Rhys-Davies , Richard Brake , Elena Delia , Michael Yare , Peter Coonan , Graeme Coughlan , Brian Fortune به ایفای نقش پرداخته اند.

۰ ۰

دانلود فیلم بهشت 2023 Paradise


paradise  فیلمی در ژانر اکشن ، علمی تخیلی و دلهره آور محصول کشور Germany به کارگردانی مشترک Boris Kunz ، Indre Juskute  و Tomas Jonsgården در سال 2023 میباشد و بازیگرانی همچون Lisa-Marie Koroll ، Dalila Abdallah و Numan Acar در آن نقش آفرینی کرده اند. پس از اینکه همسرش مجبور می شود 40 سال از زندگی خود را به عنوان پرداخت بدهی بیمه ای ببخشد، مردی ناامیدانه به دنبال راهی برای پس گرفتن آنها می گردد.

۰ ۰

دانلود فیلم تلفن آقای هریگان 2022 Mr. Harrigan's Phone


در فیلم تلفن آقای هریگان پسری نوجوان به نام کریگ در شهری کوچک زندگی می‌کند. در این میان او با یک میلیاردر مسن‌ و گوشه‌نشین به نام آقای هریگان آشنا و دوست می‌شود. اما زمانی که آقای هریگان از دنیا می‌رود، کریگ پیش از دفنش گوشی تلفن هوشمندش را در جیب او قرار می‌دهد. در این میان وقتی کریگ پیامی را برای آقای هریگان ارسال کرده و پس از مدتی جوابش را دریافت می‌کند، بسیار شوکه شده و…

۰ ۰

دانلود فیلم کلبه استخوانی کوچک 2023 Little Bone Lodge

فیلم Little Bone Lodge 2023 توسط کشور انگلستان ساخته شده است. این فیلم در ژانرهای جنایی و ترسناک و هیجان انگیز توسط Matthias Hoene کارگردانی شده است. یک طوفان وحشتناک به وقوع میپیوندد که به موجب آن دو برادر خلافکار در یک کلبه در مزرعه ای پناه میگیرند. خانواده ای در آن کلبه زندگی میکنند که دوبرادر آنها را به اسارت میگیرند. پس از این عمل متوجه اسراری تاریک در آنجا خواهند شد…

۰ ۰

دانلود فیلم حباب عروسکی 2023 The Beanie Bubble


فیلمThe Beanie Bubble 2023  توسط کشور آمریکا در ژانرهای کمدی و درام توسط Kristin Gore و Damian Kulash  کارگردانی شده است. این فیلم داستان تولیدکننده اسباب‌بازی را دنبال می‌کند که تای وارنر میلیاردر شد و زنانی را که نقش مهمی در موفقیت او داشتند، در مرکز توجه قرار می‌دهد. رابی، شیلا و مایا کمک می‌کنند تا Beanie Babies را به محصولات مورد علاقه تبدیل کنند. کاراکتر این زنان بر اساس سه زن واقعی به نام‌های پاتریشیا روش، فیث مک‌گوان و لینا تریودی ساخته شده‌اند.

۰ ۰

دانلود فیلم توطئه شیطان 2023 The Devil Conspiracy


داستان فیلم توطئه شیطان ۲۰۲۳ در مورد یک شرکت قدرتمند بیوتکنولوژی است که فناوری پیشرفته کشف کردند و میتوانند تاثیرگذارترین افراد تاریخ را توسط DNA بازیابی کنند که گروهی شیطانی کفن مسیح را میدزدند و یک فرشته بنام مایکل وارد زمین میشود. در این فیلم بازیگرانی همچون آلیس اور-اوینگ، جو دویل، ایولین هال، پیتر منسا، جو اندرسون، برایان کاسپ، جیمز فاکنر، اسپنسر وایلدینگ، ویکتوریا چیلاپ، وندی روزاس، هلدینگ آنوشکا و ... به ایفای نقش پرداخته اند.

۰ ۰

دانلود فیلم همدردی با شیطان 2023 Sympathy for the Devil


فیلم همدردی با شیطان روایت جوئل کینمن که در نقش مردی معمولی و آمریکایی است و در اطراف لاس وگاس به همراه خانواده‌اش زندگی می‌کند. فیلم از جایی شروع می‌شود که او در مسیر بیمارستان است تا بتواند هنگام زایمان کنار همسرش باشد، اما قبل از پیاده شدن غریبه‌ای عجیب (با بازی نیکلاس کیج) به طور غیرمنتظره، با خشونت و مسلح، وارد ماشین می‌شود و با تهدید او را مجبور می‌کند که تا شهر بوستون رانندگی کند. این دو بازیگر اکنون در موقعیتی غیر معمول در مقابل چشم‌های بیننده به راننده‌ای ناشناخته و مسافری روانی بدل می‌شوند.

۰ ۰

دانلود فیلم سه تفنگدار: دارتانیان 2023 The Three Musketeers: D'Artagnan


فیلم سه تفنگدار دارتانیان به پاریس می رسد و سعی می کند مهاجمان خود را پس از کشته شدن پیدا کند، که او را به یک جنگ واقعی هدایت می کند که در آن آینده فرانسه در خطر است. او خود را با آتوس، پورتوس و آرامیس، سه تفنگدار پادشاه، هماهنگ می کند. فیلمنامه فیلم سه تفنگدار: دارتانیان را ماتیو دلاپورته و الکساندر دو لا پاتلیر براساس رمان سه تفنگدار اثر نویسنده فرانسوی الکساندر دوما، به رشته تحریر درآورده اند.

۰ ۰

دانلود فیلم یقیناً مرده 2022 As Good as Dead


در فیلم یقیناً مرده می‌بینید برایانت با یاد دادن رزمی به اسکار و به عهده گرفتن نقش مربی، معلم و پدر، این پسر جوان را در مسیر درست نگه می‎دارد. اما در ادامه، متوجه می‌شویم داستان برایانت بسیار پیچیده‌تر از مردی است که تنها برای یک زندگی ساده به مکزیک نقل مکان کرده باشد؛ برایانت از گذشته‌ای پیچیده و خشن فرار می‌کند که معتقد است آن را پشت سر گذاشته اما... در این فیلم اکشن بازیگرانی مانند مایکل جای وایت، تام برنگر، لوئیس ماندیلور و… به هنرنمایی پرداخته اند.

۰ ۰

دانلود فیلم آتش‌افروز 2022 Firestarter


فیلم Firestarter : محصول کشور آمریکا و در ژانر ترسناک ، درام می‌باشد و به کارگردانی Keith Thomas در سال 2022 ساخته شده است. در این فیلم بازیگرانی چون :Zac Efron ، Ryan Kiera Armstrong ، Sydney Lemmon و... به ایفای نقش پرداخته اند. یک دختر جوان سعی می کند بفهمد که چگونه به طور مرموزی قدرت آتش زدن چیزها را با ذهن خود بدست آورده است.

۰ ۰

دانلود فیلم کانال 2023 The Channel


فیلم کانال، ‌فیلمی اکشن، جنایی و مهیج، محصول سال ۲۰۲۳ کشور آمریکا به کارگردانی ویلیام کافمن است. نویسندگی فیلم کانال بر عهده ویلیام کافمن و پل ریچلت بوده است. یک گروه خلافکار پس از اینکه نقشه دزدی شان به خوبی پیش نمی رود باید برای نجات جانشان از دست ماموران اف بی آی از شهر نیواورلئان فرار کنند و...

۰ ۰

دانلود فیلم تایرون را شبیه سازی کردند 2023 They Cloned Tyrone


فیلم They Cloned Tyrone محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، راز آلود می‌باشد و به کارگردانی Juel Taylor در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم تایرون را شبیه سازی کردند بازیگرانی چون Jamie Foxx، John Boyega، Kiefer Sutherland و... به ایفای نقش پرداخته اند. در این فیلم زنجیره ای از وقایع عجیب و ترسناک سه نفر را وادار می کند پیگیر یک دسیسه دولتی شرورانه باشند.

۰ ۰

دانلود فیلم تمام دنیا خواب است 2021 All the World Is Sleeping


فیلم All the World Is Sleeping : محصول کشور آمریکا و در ژانر درام می‌باشد و به کارگردانی Ryan Lacen در سال 2021 ساخته شده است. در این فیلم بازیگرانی چون Jackie Cruz، Kristen Gutoskie، Melissa Barrera، و... به ایفای نقش پرداخته اند. براساس داستانی واقعی روایت شده و در مورد مادری جوان به نام چاما در نیومکزیکو است که در یک تصادف دلخراش او را از مسیر معمول زندگی‌اش خارج کرده و باعث می‌شود حضانت دخترش را از دست بدهد، حال همه چیز دگرگون می شود و…

۰ ۰

دانلود فیلم اوپنهایمر 2023 Oppenheimer

دانلود فیلم اوپنهایمر 2023 Oppenheimer

در فیلم اوپنهایمر: داستان این فیلم با تمرکز روی جولیوس رابرت اوپنهایمر، به ماجرای گروهی از دانشمندان پروژه‌ی منهتن می‌پردازد که بمب‌های اتم استفاده‌شده در شهرهای هیروشیما و ناکازاکی کشور ژاپن را برای ارتش آمریکا تولید کردند. تسلیم امپراطوری ژاپن در پی بمباران اتمی، به جنگ اقیانوس آرام خاتمه داد. اثر جدید نولان براساس کتاب «پرومته آمریکایی: پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر» نوشته‌ی کای برد و مارتین جی شروین فقید ساخته می‌شود.

۰ ۰

دانلود فیلم نجیب‌زاده 2023 The Childe


فیلم The Childe 2023 ساخت کشور کره جنوبی فیلمی در ژانر اکشن، جنایی، درام و هیجان انگیز به کارگردانی و نویسندگی Park Hoon-jung است. در این فیلم بازیگرانی چون: Kim Seon-Ho , Kang Tae-Ju , Kang-woo Kim و… به هنرنمایی پرداخته اند. داستان ایم فیلم درام به مردی می‌پردازد که از پدری کره‌ای و مادری فیلیپینی متولد شده و آرزوی بوکسور شدن دارد. او به امید ردیابی پدرش به فیلیپین سفر می کند و در این راه با افراد خلافکاری قاطی می شود

۰ ۰

دانلود فیلم رزیدنت اویل: جزیره مرگ 2023 Resident Evil: Death Island


انیمه Resident Evil: Death Island انیمیشنی ماجراجویی، اکشن، ترسناک، هیجان انگیز، علمی تخیلی و فانتزی به کارگردانی: Eiichirô Hasumi و فیلمنامه این انیمیشن را نیز Makoto Fukami به رشته تحریر درآورده‌ است. شیوع ناگهانی ویروسی منجر به ظهور زامبی ها در سانفرانسیسکو شده است. مامور کریس ردفیلد مسئول رسیدگی به این پرونده است. او متوجه می شود که تمامی افراد آلوده از جزیره آلکاتراز دیدن کرده بودند و...

۰ ۰

دانلود فیلم شین کامن رایدر 2023 Shin Kamen Rider


فیلم Shin Kamen Rider 2023 ساخت کشور ژاپن و در ژانر ماجراجویی، علمی تخیلی و به کارگردانی و نویسندگی هیداکی آنو می باشد. در این فیلم اکشن بازیگرانی مانند: شینیا تسوکاموتو، ماسامی ناگاساوا، مینامی هامابه و… به هنرنمایی پرداخته اند. سازمان‌ غیرقانونی و مخوفSHOCKER  افراد را شستشوی مغزی داده و به سایبورگ‌های جهش یافته تبدیل می‌کند. تاکشی توانست قبل از شستشوی مغزی از چنگال آن‌ها فرار کند. حال او با کمک توانایی‌های تازه‌اش ارتش یک‌نفره‌ای برای نابودی شوکر تشکیل داده است.

۰ ۰

دانلود فیلم عشق رهایی‌بخش 2022 Redeeming Love


فیلم Redeeming Love محصول کشور آمریکا و در ژانر تاریخی ، درام می‌باشد و به کارگردانی D.J. Caruso در سال 2022 ساخته شده است. داستان دختری به نام آنجل که در کودکی به تن فروشی فروخته شد، حال او جز خیانت چیزی نمی داند. آیا هرگز می توان قلب او را ترمیم کرد؟ داستانی بر اساس رمان "فرانسین ریورز".

۰ ۰

دانلود فیلم به نقل از آن زن 2022 She Said


فیلم She Said 2022 براساس داستانی واقعی روایت شده و در مورد مگان توهی و جودی کانتور، خبرنگاران نیویورک تایمز است که برای افشای سوءاستفاده جنسی هاروی واینستین از زنان تلاش کردند. در انتها این اتفاق به راه‌اندازی جنبش MeToo کمک کرد و سکوت‌های بسیاری درباره موضوع تجاوز جنسی در هالیوود را از شکسته شد. در این فیلم درام هنرمندانی چون: زویی کازان، کری مولیگان، پاتریشا کلارکسون، آندره بروگر، سامانتا مورتون، تام پلفری، آدام شاپیرو و ... در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛

۰ ۰

دانلود فیلم باتلاق شنی 2023 Quicksand


فیلم باتلاق شنی، فیلمی مهیج، محصول سال ۲۰۲۳ کشور کلمبیا، به کارگردانی آندرس بلتران است. نویسندگی فیلم باتلاق شنی توسط مت پیتس انجام شده است. بازیگرانی چون کارولینا گیتان، آلن هاوکو، سباستین اسلاوا و آندرس کاستاندا در این فیلم درام به ایفای نقش پرداخته ‌اند. این فیلم روایتگر زوجی جوان، که هنگام پیاده روی در جنگل‌های بارانی کلمبیا در باتلاقی شنی گرفتار می‌شوند…

۰ ۰

دانلود فیلم بی‌نهایت 2022 L'immensità


فیلم بی نهایت ، یک فیلم درام محصول سال 2022 کشورهای ایتالیا و فرانسه به کارگردانی امانوئل کریالسه است و فیلمنامه این فیلم را نیز امانوئل کریالسه، فرانچسکا مانیری و ویتوریو مورونی به صورت مشترک، به نگارش درآورده اند. داستان فیلم در دهه 70 میلادی و از دیدگاه یک پسر دوازده‌ساله روایت می‌شود. کسی که هویت جنسیتی خود را هدایت می‌کند، درحالی‌که مادرش با مشکلات روانی دست‌وپنجه نرم می‌کند. داستان آن بسیار قابل‌ لمس و دردناک و درعین‌حال حساس و یک‌جورهایی خاص است.

۰ ۰

دانلود قسمت هشتم سریال بازگشت به جامعه 2022 In From the Cold

دانلود قسمت هشتم سریال بازگشت به جامعه 2022 In From the Cold

قسمت 8 In From The Cold در Cherry Hill، نیوجرسی آغاز می شود. ما در گذشته هستیم و بکا در آستانه 18 سالگی است. جنی و شوهرش در شرف طلاق هستند، اما او نگران است که بکا چگونه این کار را انجام دهد. در حال حاضر، جنی از سوتلانا التماس می کند که بکا را تنها بگذارد. با این حال، سوتلانا برنامه های دیگری دارد. او قصد دارد از بکا برای تحقق سرنوشت خود استفاده کند و با توجه به اینکه او حق مادری اش را رد کرده است، او را از جنی می گیرد.

۰ ۰

دانلود قسمت هفتم سریال بازگشت به جامعه 2022 In From the Cold

دانلود قسمت هفتم سریال بازگشت به جامعه 2022 In From the Cold

قسمت 7 In From The Cold با ناامید شدن جنی برای یافتن ردیاب شروع می شود. در واقع آنقدر ناامید است که تصمیم می گیرد *یادداشت ها را چک کند* شقیقه هایش را دفیبریل کند. چرا؟ خوب، جنی متوجه می شود که او را ردیابی می کنند و از یک دفیبریلاتور استفاده می کند. با این حال او را نمی کشد و هنگامی که او بیدار می شود، جنی کاملاً خوب است و موفق می شود ردیاب های نوری را حذف کند.

۰ ۰

دانلود قسمت ششم سریال بازگشت به جامعه 2022 In From the Cold

دانلود قسمت ششم سریال بازگشت به جامعه 2022 In From the Cold

قسمت 6 In From The Cold با بازگشت جنی به Chauncey و تضمین دامیان آغاز می شود. او معتقد است اگر پول و هویت جدیدی به دست آورد به آنها کمک خواهد کرد. دامیان، تحت کنترل ذهن سوتلانا، جنی را به اطراف دعوت می کند. این دو برای شروع به خوبی با هم کنار می‌آیند، از جمله شریک شدن یک نوشیدنی در حالی که جنی تأیید می‌کند که پولش به زودی دریافت خواهد شد. وقتی او را تیز کرده و ناک اوت می کنند، خیلی زود اوضاع خراب می شود.

۰ ۰

دانلود قسمت پنجم سریال بازگشت به جامعه 2022 In From the Cold

دانلود قسمت پنجم سریال بازگشت به جامعه 2022 In From the Cold

قسمت 5 In From The Cold با بازجویی جنی توسط بازرس ارشد اوهانا آغاز می شود. پس از برخورد او با چانسی، او متوجه شد که جنی با او کار می کند. همانطور که آنها صحبت می کنند، اوهانا اشاره می کند که چانسی در ابتدا توسط یک مامور دوگانه مورد خیانت قرار گرفت. او به جنی اعتماد ندارد اما به او پیشنهاد می دهد تا او را به دست آورد. چانسی را دابل صلیب کنید، با یوروپل متحد شوید و او را پایین بیاورید.

۰ ۰

دانلود قسمت چهارم سریال بازگشت به جامعه 2022 In From the Cold

دانلود قسمت چهارم سریال بازگشت به جامعه 2022 In From the Cold

اپیزود 4 In From The Cold با از دست دادن کنترل جنی بر قدرت های کامویش آغاز می شود. در حالی که اجساد جابجا می شوند و صحنه جنایت پوشانده می شود، جنی در نهایت روی زمین می افتد و به شدت نفس می کشد. جنی در پشت لباس مبدل سارا سعی می کند او را خونسرد نگه دارد. او فیلیپه را می‌بوسد تا او را اخراج کند، اما تنها کاری که انجام می‌دهد این است که او را وادار می‌کند که او را به خانه برساند.

۰ ۰

دانلود قسمت سوم سریال بازگشت به جامعه 2022 In From the Cold

دانلود قسمت سوم سریال بازگشت به جامعه 2022 In From the Cold

قسمت 3 In From The Cold درست از جایی که از قبل با لیدیا و جنی متوقف شدیم، شروع می شود. لیدیا در واقع مقداری شیشه شلیک می کند، نه قاتل تغییر شکل ما، اما قول می دهد که عکس بعدی برای او باشد. لیدیا در حالی که کنار هم می ایستند از موسیقی هایی که هنگام آماده شدن با ساقدوش هایش شنیده است، یاد می کند. او احساس ترس می کرد، انگار در حال غرق شدن است در حالی که کسی بالای سرش ایستاده بود. با ترس، او در نهایت دوید. آیا ممکن است او تحت نوعی کنترل ذهن بوده باشد؟

۰ ۰

دانلود قسمت دوم سریال بازگشت به جامعه 2022 In From the Cold

دانلود قسمت دوم سریال بازگشت به جامعه 2022 In From the Cold

قسمت 2 In From The Cold در زندان با جنی که هویت جدید خود را انتخاب می کند، بازی می کند. مخصوصاً رئیس زندان. چرا او قبل از ورود به تیاگو تبدیل نشد؟ چرا وقتی جنی می‌توانست به او تبدیل شود، برای اسکن کردن شبکیه چشم خود دچار دردسر شود؟ آیا این خیلی از مسائل را حل نمی کرد؟

۰ ۰

دانلود فیلم ماموریت غیرممکن ۷: ناوبری کور - بخش اول 2023 Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One

دانلود فیلم ماموریت غیرممکن ۷: ناوبری کور - بخش اول 2023 Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One

Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One یک فیلم اکشن جاسوسی آمریکایی محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی کریستوفر مک کواری بر اساس فیلمنامه ای است که او با اریک جندرسن نوشته است. این فیلم دنباله ای بر فیلم Mission: Impossible – Fallout (2018) و هفتمین قسمت از مجموعه فیلم Mission: Impossible است. Dead Reckoning در قسمت اول شاهد بازگشت تام کروز در نقش اتان هانت است که تیم صندوق بین المللی پول با هوش مصنوعی قدرتمندی که به نام "The Entity" شناخته می شود، مطابقت دارد.

۰ ۰

دانلود فیلم ۱۴ قله هیچ چیز غیرممکن نیست 2021 14 Peaks:Nothing Is Impossible

دانلود فیلم ۱۴ قله هیچ چیز غیرممکن نیست 2021 14 Peaks:Nothing Is Impossible

14 قله: هیچ چیز غیرممکن نیست یک فیلم مستند محصول سال 2021 به کارگردانی تورکیل جونز است که توسط گروه رسانه ای نوح، فیلم هیولای کوچک و تورکیل جونز با نیرمال پورجا، جیمی چین و الیزابت واسارهلی به عنوان تهیه کنندگان اجرایی تهیه شده است. این فیلم درباره کوهنورد نپالی، نیرمال پورجا و تیمش است که در تلاش برای صعود هر 14 قله هشت هزار نفری در مدت زمان رکورد کمتر از 7 ماه هستند. (رکورد قبلی بیش از 7 سال بود.)

۰ ۰

دانلود فیلم یک زندگی زیبا 2023 A Beautiful Life


داستان فیلم یک زندگی زیبا در مورد یک ماهیگیر جوان با صدایی بی‌نظیر به نام الیوت است که وقتی یک تهیه کننده موسیقی معروف به نام سوزان او را در یک مهمانی کشف میکند، باید تصمیم بگیرد که آیا آماده است تا آغوش خود را به سمت ستاره شدن و عشق باز کند یا خیر؟ در این فیلم بازیگرانی همچون: Christopher , Inga Ibsdotter Lilleaas , Sebastian Jessen , Christine Albeck Børge , Ardalan Esmaili , Paw Henriksen , Tobias Stelzner به ایفای نقش پرداخته اند.

۰ ۰

دانلود قسمت اول سریال بازگشت به جامعه 2022 In From the Cold

دانلود قسمت اول سریال بازگشت به جامعه 2022 In From the Cold

اپیزود 1 In From The Cold با مجموعه ای از حوادث به ظاهر نامرتبط آغاز می شود. در ایتالیا، زنی در روز روشن به دیگری چاقو می زند و فرزندش را می گیرد. مردی دیگری را از پشت بام پرت می کند. و در نهایت دعوا در اتوبوس رخ می دهد. تمام این حوادث در نهایت راه را برای شروع جدول زمانی فعلی ما هموار می کند. جنی به دخترش، ربکا، می پیوندد تا برای مسابقه اسکیت بازی آینده آماده شوند. تنش کمی بین این جفت وجود دارد که جنی تمام تلاشش را می کند تا آن را کاهش دهد.

۰ ۰

دانلود قسمت هشتم سریال محدوده بیرونی 2022 Outer Range

دانلود قسمت هشتم سریال محدوده بیرونی 2022 Outer Range

قسمت 8 بازی Outer Range با قدم زدن معاون جوی در جنگل پس از آخرین اپیزود او شروع می شود. صدای غرش بدی از دور به گوش می رسد، در حالی که او به مرتع می رود و با تعجب به ازدحام در جلوی چشمانش می نگرد. همانطور که بعداً در اپیزود متوجه شدیم، به نظر می‌رسد که اینها نتیجه آن گود سیاه عجیب و غریب از قبل است که لوک هنگام حفاری در زمین پیدا می‌کند. با جمع آوری آن در دستانش، همان غرش باعث می شود که زمین به درگاه دیگری تبدیل شود.

۰ ۰

دانلود قسمت هفتم سریال محدوده بیرونی 2022 Outer Range

دانلود قسمت هفتم سریال محدوده بیرونی 2022 Outer Range

قسمت 7 Outer Range در گذشته با صحبت رویال با پری در Roller Disco شروع می شود. او در حال دعوا بوده و در نهایت پسرهای تیلرسون را کتک زده است. پری در مورد عصبانیتی که احساس می کند سردرگم است. رویال به پسرش می گوید که این فقط او نیست، اما قبل از اینکه بتواند حرفش را باز کند و درباره گذشته اش به او بگوید، رویال می ایستد و سکوت می کند. اسرار بیشتری در اینجا نگهداری می شوند، اما افسوس که به زودی فاش خواهند شد، نگران نباشید!

۰ ۰

دانلود قسمت ششم سریال محدوده بیرونی 2022 Outer Range

دانلود قسمت ششم سریال محدوده بیرونی 2022 Outer Range

قسمت 6 Outer Range با رانندگی رویال به سمت سوراخ شروع می شود. پاییز آنجا منتظر اوست. او می خواهد گردنبندش را پس بگیرد رویال موافقت می کند که او را به مزرعه برگرداند ... اما در واقع او در واقع از چادر او دور می شود. پاییز شروع به از دست دادن اعصاب او می کند و از او می خواهد که دست از کار بکشد. هنگامی که او موفق به انجام این کار نمی شود، او از روی چهار پا می افتد و به شدت به پاهایش آسیب می رساند.

۰ ۰

دانلود قسمت پنجم سریال محدوده بیرونی 2022 Outer Range

دانلود قسمت پنجم سریال محدوده بیرونی 2022 Outer Range

قسمت 5 بازی Outer Range درست از همان جایی که متوقف شدیم ادامه می یابد. وین از سوراخ می پرید و دیوانه وار می خندید. رویال روی زمین ناک اوت می شود. "من پیداش کردم!" وین می‌گوید در حالی که دوباره وارد خانه می‌شود و پسرها را می‌بیند. با این حال، او به زودی در زمین فرو می ریزد، همان سنگ خونینی که روی زمین می غلتد. فلاش های مختصری در اینجا وجود دارد از یک چهره سیاه سوخته عجیب و غریب که پاهای وین جوان را گرفته است.

۰ ۰

دانلود قسمت چهارم سریال محدوده بیرونی 2022 Outer Range

دانلود قسمت چهارم سریال محدوده بیرونی 2022 Outer Range

قسمت 4 Outer Range نه ماه پیش با دریافت تکه سنگ از غرب در Abbott Ranch توسط وین آغاز می شود. بعد از اینکه به کارگر دستور داد آن را روی میز بگذارد، به نظر می‌رسد که سنگ عجیب همان نشانه‌های سیاه و جوهری را در داخل دارد که دقیقاً مانند آنچه با گردنبند پاییز دیدیم، حرکت می‌کند. بنابراین به طور طبیعی، وین آن را برمی دارد و شروع به رقصیدن با آن می کند. همانطور که شما انجام می دهید.

۰ ۰

دانلود فیلم واحد رسیدگی به قتل: پرونده دوم 2022 HIT: The 2nd Case


داستان واحد رسیدگی به قتل پرونده دوم روایت یک پلیس خونسرد به نام کریشنا دیو در واحد رسیدگی به قتل است که مسئولیت بررسی یک قتل وحشتناک را به عهده می گیرد. با رازگشایی لایه های جنایت، تهدید به طور غیرعادی نزدیک تر می شود. در این فیلم هندی بازیگرانی چون: آدیوی سشمینا، کشی چوداری، رائو رامش، تانیکلا بهارانی، سوها، پوسانی کریشنا مورالی و … حضور دارند.

۰ ۰

دانلود قسمت سوم سریال محدوده بیرونی 2022 Outer Range

دانلود قسمت سوم سریال محدوده بیرونی 2022 Outer Range

قسمت 3 بازی Outer Range با توقف یک دزد در مغازه ای گوشه ای توسط کلانتر جوی آغاز می شود. پس از شکستن بازویش و بردن آن مرد به پشت ماشینش، شروع به داد و بیداد در مورد مشکلات واقعی شهر می کند. به طور خاص چگونه افراد ناپدید شده اند. این یک راه خوب برای پیش‌بینی آنچه می‌تواند در این سریال علمی تخیلی رخ دهد است.

۰ ۰

دانلود قسمت دوم سریال محدوده بیرونی 2022 Outer Range

دانلود قسمت دوم سریال محدوده بیرونی 2022 Outer Range

قسمت 2 Outer Range با ایستادن پاییز بر فراز سوراخ شروع می شود. پس از هل دادن رویال به داخل، او پیراهن بریده شده او را از حصار می گیرد و با عجله می رود. برادران تیلرسون، همانطور که مشخص است، به خانه رویال می روند، اما به آنها گفته می شود که وقتی سسیلیا در را پاسخ داد، آنجا را ترک کنند. پس رویال کجاست؟

۰ ۰

دانلود قسمت اول سریال محدوده بیرونی 2022 Outer Range

دانلود قسمت اول سریال محدوده بیرونی 2022 Outer Range

قسمت 1 Outer Range در Abbott Ranch آغاز می شود. رویال ابوت بیدار می شود، غافل از اینکه تمام زندگی او برای همیشه تغییر می کند. خورشید سر تنبل خود را بالای افق می‌برد، همانطور که رویال با اسب خود دور می‌زند و به سمت مرتع می‌رود. در آنجا، او شروع به شنیدن صداهای عجیب و غریب می کند. غرش های شومی که او را به از دست دادن زمان می کشاند.

۰ ۰

دانلود قسمت هشتم سریال آن گونیِ سیاهِ کثیف 2022 That Dirty Black Bag

دانلود قسمت هشتم سریال آن گونیِ سیاهِ کثیف 2022 That Dirty Black Bag

یک فلش بک کوتاه برای شروع داستان، قسمت 8 آن کیسه سیاه کثیف را آغاز می کند. ماجراهای اندرسون و بیلی تولد "آن کیسه سیاه کثیف" را آشکار می کند. در حین عبور از نیواورلئان و انبوهی از مردان در پشت گاری، آنها مورد حمله قرار می گیرند. اندرسون و اسب مرده اند اما بیلی به موقع مرد را می کشد. سر همه مردان را بریده و در کیسه می برد.تامپسون که بالاخره طلایی را که تمام عمر دنبالش بود را پیدا کرد، روی قبر پدرش قول می‌دهد که رویای مشترکشان را محقق کند.

۰ ۰

دانلود قسمت هفتم سریال آن گونیِ سیاهِ کثیف 2022 That Dirty Black Bag

دانلود قسمت هفتم سریال آن گونیِ سیاهِ کثیف 2022 That Dirty Black Bag

قسمت 7 از آن کیسه سیاه کثیف با آماده شدن برانسون برای ملاقات با گروه قدیمی خود و رفتن به سمت گرین ویل شروع می شود. بیلی خوابی می بیند که مادرش او را برای انتقام مرگش هل می دهد. پسری او را از خواب بیدار می کند و از او کمک می خواهد. شهر در بی قانونی غرق شده است. مردم بدون کلانتر و معاونین همدیگر را زیر پا گذاشته اند. تامسون یک اولتیماتوم از برادران ویلسون دریافت می کند که برای خدمات آنها پول می خواهد.

۰ ۰

دانلود قسمت ششم سریال آن گونیِ سیاهِ کثیف 2022 That Dirty Black Bag

دانلود قسمت ششم سریال آن گونیِ سیاهِ کثیف 2022 That Dirty Black Bag

«آن کیسه سیاه کثیف» پس از یک هفته طولانی با قسمت ششم خود به نام «به جهنم» به اکران بازگشت. همانطور که قسمت پنجم تمام شد، این فصل قرار بود یک فیلم پرفروش باشد. و ناامید نمی کند. بیلی مک کوی را مجبور می‌کند تا نام مردی را که زخم‌های پشتش را به او داده است را کنار بگذارد. او نام برانسون را می‌آموزد و مصمم است که از او انتقام بگیرد. «آن کیسه سیاه کثیف» پس از یک هفته طولانی با قسمت ششم خود به نام «به جهنم» به سینما بازمی‌گردد.

۰ ۰

دانلود قسمت پنجم سریال آن گونیِ سیاهِ کثیف 2022 That Dirty Black Bag

دانلود قسمت پنجم سریال آن گونیِ سیاهِ کثیف 2022 That Dirty Black Bag

قسمت 5 از آن کیسه سیاه کثیف از جایی که قسمت سوم به پایان رسید شروع می شود. هنری جسد نیت را کشف می کند و مری ایو را به عنوان زنی که او را کشته است توصیف می کند. یکی از دختران Red Lantern به استیو از اقدامات ایو هشدار می دهد و او به سرعت او را پیدا می کند. او پیشنهاد می‌کند که او را پنهان کند تا زمانی که اوضاع پراکنده شود، اما هنری و معاونان دیگر برای بازداشت او حاضر می‌شوند.

۰ ۰

دانلود قسمت چهارم سریال آن گونیِ سیاهِ کثیف 2022 That Dirty Black Bag

دانلود قسمت چهارم سریال آن گونیِ سیاهِ کثیف 2022 That Dirty Black Bag

همانطور که از نام آن پیداست، قسمت 4 «آن کیف سیاه کثیف» کاملاً یک اپیزود فلاش بک است که پیدایش شخصیت های امروزی را توضیح می دهد. سفرهای برانسون، مک کوی و بیل از آغاز فصل جدیدی در زندگی آنها نشان داده می شود. مک کوی قبلاً بخشی از باند برانسون بود. آنها یک صلیب مقدس را از یک مکان مقدس زیرزمینی بیرون می آورند تا آن را در بازار بفروشند. وقتی قانونگذاران ظاهر می شوند، تصمیم می گیرند مسیر طولانی تری را از صحرا انتخاب کنند.

۰ ۰

دانلود قسمت سوم سریال آن گونیِ سیاهِ کثیف 2022 That Dirty Black Bag

دانلود قسمت سوم سریال آن گونیِ سیاهِ کثیف 2022 That Dirty Black Bag

افسانه برانسون سرانجام در قسمت 3 از آن کیسه سیاه کثیف زنده می شود - و به نوعی! سکانس آغازین او و یک زندانی دیگر را می بیند که برای مرگ های آهسته و دردناک در بیابان آماده می شوند. برونسون در حالی که هنوز دستبند بسته بود، آزاد می شود و اسیرکنندگان خود را می کشد. او در غروب آفتاب سوار بر اسبی می رود و به سمت مکانی ناشناخته می رود.بیلی دوباره با کیف سیاهش جمع می شود و از مک کوی می خواهد که محاکمه شود.

۰ ۰

دانلود فیلم گلوله خدا 2023 God Is a Bullet


فیلمنامه فیلم گلوله خدا را نیک کاساوتیس براساس رمانی به همین نام نوشته بوستون تران، به نگارش درآورده است. وقتی باب هایتاور، معاون کارآگاه، همسر سابقش را به قتل رسانده و دخترش توسط یک فرقه شیطانی ربوده شده است باب از تحقیقات رسمی ناموفق ناامید می شود. باب نیروی پلیس را رها می‌کند، خالکوبی می‌کند و با کمک تنها زن فراری قربانی فرقه، کیس هاردین، که بسیار آسیب دیده است به فرقه نفوذ می‌کند. باب به سمت سوراخ خرگوش هدایت می‌شود تا دخترش را نجات دهد و کیس از فرصت استفاده می‌کند تا قدرت خود را ازاین فرقه‌ پس بگیرد

۰ ۰

دانلود قسمت دوم سریال آن گونیِ سیاهِ کثیف 2022 That Dirty Black Bag

دانلود قسمت دوم سریال آن گونیِ سیاهِ کثیف 2022 That Dirty Black Bag

قسمت 2 از آن کیف سیاه کثیف از جایی شروع می شود که قسمت اول به پایان می رسد. کرت و مک کوی به شکار بیل ادامه می دهند. اولی حواسش به پولی است که در شهر مخفی شده است و دومی را به یاد آن می اندازد. مک کوی اما برنامه های دیگری دارد.وسواس او برای یافتن بیل و محاکمه کردن او سرسخت تر از آن است که جابجا شود. در همین حال، کاروان شهرک نشینان سرانجام به شهر می رسد.

۰ ۰

دانلود قسمت اول سریال آن گونیِ سیاهِ کثیف 2022 That Dirty Black Bag

دانلود قسمت اول سریال آن گونیِ سیاهِ کثیف 2022 That Dirty Black Bag

یکی دیگر از انحصاری های AMC که در زمین های بیابانی شروع می شود: نفس خود را نگه دارید! قسمت اول «آن کیسه سیاه کثیف» با مردی با ظاهری تهدیدآمیز در یک کلیسا شروع می شود. وقتی پشتش می چرخد، دریایی از اجساد را روی نیمکت ها و زمین می بینیم. مرد ناشناس از ساختمان خارج می شود تا با مرد دیگری با پانچو و کارها روبرو شود.

۰ ۰

دانلود قسمت ششم سریال تشریح یک رسوایی 2022 Anatomy of a Scandal

دانلود قسمت ششم سریال تشریح یک رسوایی 2022 Anatomy of a Scandal

قسمت 6 Anatomy of a Scandal با ورود سوفی به دیدن کیت در دفترش شروع می شود. او هیچ وقت را برای پرسیدن در مورد هالی بری تلف نمی کند. سوفی می‌داند که در اینجا چیزی نادرست وجود دارد، با توجه به اینکه شباهت‌هایی با نحوه سازماندهی یادداشت‌های کیت و هالی دارد. کیت خونسردی خود را حفظ می کند و موفق می شود سوالات سوفی را کنار بگذارد. وقتی او بیرون می رود، حدس بزنید چه اتفاقی می افتد؟ کیت از عصبانیت در حال جوشیدن است و با کنترل تلویزیون خود را به هم می زند.

۰ ۰

دانلود قسمت پنجم سریال تشریح یک رسوایی 2022 Anatomy of a Scandal

دانلود قسمت پنجم سریال تشریح یک رسوایی 2022 Anatomy of a Scandal

قسمت 5 آناتومی یک رسوایی با ورود کیت به خانه برای دیدن بهترین دوستش علی شروع می شود. همانطور که در قسمت قبلی متوجه شدیم، در واقع کیت نیست، بلکه هالی است. با این حال، برای اهداف این خلاصه، ما همچنان او را کیت صدا می کنیم. کیت خود را به خاطر نرفتن نزد قاضی، آنجلا ریگان یا شخص دیگری در دادگاه سرزنش می کند. همانطور که آنها صحبت می کنند، ناگهان متوجه می شود که کیت توسط جیمز مورد تجاوز قرار گرفته است.

۰ ۰

دانلود قسمت چهارم سریال تشریح یک رسوایی 2022 Anatomy of a Scandal

دانلود قسمت چهارم سریال تشریح یک رسوایی 2022 Anatomy of a Scandal

قسمت 4 Anatomy of a Scandal با یک زاویه دیگر از دوربین کج هلندی آغاز می شود. چون البته این کار را می کند. سوفی خواب بدی می بیند و با نفس های سخت از خواب بیدار می شود. کیت نیز به شدت نفس می کشد، اما بیشتر به این دلیل که با شریک زندگی خود ریچارد در رختخواب است. فقط، او می‌خواهد تنها باشد، با توجه به اینکه درگیر پرونده اولیویا است و در حال حاضر برای هر کار خنده‌داری بیش از حد حواسش پرت شده است.

۰ ۰

دانلود فیلم جعبه پرنده بارسلونا 2023 Bird Box Barcelona


پس از اینکه یک نیروی مرموز همه کسانی که آن را می‌بینند از بین می‌برد، سباستین و دختر جوانش آنا، سفر بقای خود را در خیابان‌های متروک بارسلون آغاز می‌کنند. اما همانطور که سباستین با سایر بازماندگان برای رفتن به سمت یک پناهگاه امن، متحد می‌شود، یک تهدید غیرمنتظره و حتی شوم‌تر خود را نشان می‌دهد و….  بازیگرانی چون: جورجینا کمپبل، ماریو کاساس، دیگو کالوا، میشل خنر، لئوناردو اسباراگلیا، نیلا شوبرت و لولا دوئنیاس در فیلم جعبه پرنده: بارسلونا به ایفای نقش می ‌پردازند.

۰ ۰

دانلود قسمت سوم سریال تشریح یک رسوایی 2022 Anatomy of a Scandal

دانلود قسمت سوم سریال تشریح یک رسوایی 2022 Anatomy of a Scandal

قسمت 3 Anatomy of a Scandal در خانه با جیمز شروع می شود که به سوفی قول می دهد که اعتراف اولیویا به عشق توافقی نیست. سوفی لبخند کمرنگی می زند اما مشخص است که او به شوهرش شک کرده است. در همین حال، مگی با کیت در مورد مهمانی های قدیمی لیبرتین صحبت می کند. او معتقد است که ممکن است چیزی وجود داشته باشد که رفتار گذشته را تأیید کند و به ویژه اشاره کند که جیمز قبلاً مرتکب تجاوز شده است.

۰ ۰

دانلود قسمت دوم سریال تشریح یک رسوایی 2022 Anatomy of a Scandal

دانلود قسمت دوم سریال تشریح یک رسوایی 2022 Anatomy of a Scandal

قسمت 2 آناتومی یک رسوایی با جیمز در حال رفتن به خانه و تلاش برای به دست آوردن آرامش خود شروع می شود. او خبر بزرگی دارد اتهام تجاوز به عنف اولیویا لیتون یک رسوایی بزرگ است و به کیت وودکرافت باعث شد تا این موضوع را بیشتر دنبال کند. متأسفانه، خبرنگاران و روزنامه نگاران نیز همینطور هستند، که وقتی صبح به سمت دادگاه می روند، مانند ملخ دور جیمز و کیت ازدحام می کنند.

۰ ۰

دانلود قسمت اول سریال تشریح یک رسوایی 2022 Anatomy of a Scandal

دانلود قسمت اول سریال تشریح یک رسوایی 2022 Anatomy of a Scandal

اپیزود 1 آناتومی یک رسوایی با خروج خانم کیت وودکرافت از دادگاه و رفتن به خانه آغاز می شود، غرق در باران. او در پرونده باتلر پیروز شده است، اما یک پرونده "سطح بعدی" در انتظار او است. اگر او تصمیم بگیرد که این کار را انجام دهد، زندگی او برای همیشه تغییر خواهد کرد. در همین حین، یک مهمانی بزرگ برگزار می شود، اما با حضور سوفی وایت هاوس، او نمی تواند به همسرش، جیمز، برسد.

۰ ۰

دانلود قسمت هشتم سریال جوخه ضد مفاسد توکیو 2022 Tokyo Vice

دانلود قسمت هشتم سریال جوخه ضد مفاسد توکیو 2022 Tokyo Vice

سامانتا و جیک به تلاش خود ادامه می دهند تا بفهمند چگونه پولینا را در قسمت 8 توکیو وایس بازگردانند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند از تبلیغ‌کننده توزاوا برای شروع کار استفاده کنند.در حالی که ایشیدا، ساتو و کوبایاشی در مورد برنامه‌های جدید برای افزایش درآمد بحث می‌کنند، ایشیدا با عصبانیت به خانه مردانش می‌رود. او کوجی را تحقیر می کند که سوپ مطابق میل او تهیه نشده است. میاموتو به هیروتو توضیح می دهد که با توزاوا شروع کرده است.

۰ ۰

دانلود قسمت هفتم سریال جوخه ضد مفاسد توکیو 2022 Tokyo Vice

دانلود قسمت هفتم سریال جوخه ضد مفاسد توکیو 2022 Tokyo Vice

در شروع قسمت 7 Tokyo Vice، پولینا را می بینیم که در یک لیموزین سوار شده و به جایی برده می شود. سپس تمرکز به جسم شناور در رودخانه تغییر می کند: مکانیک از قسمت آخر. یک هفته پس از شکست فرودگاه، جسد او ظاهر می شود. هیروتو یک ارتباط فوری برقرار می کند و آن را به رئیس خود می برد. او به کمک او برای راه اندازی یک تله برای پیدا کردن خال که برای توزاوا کار می کند نیاز دارد. هیروتو همچنان اورتورهای جیک را نادیده می گیرد.

۰ ۰

دانلود قسمت ششم سریال جوخه ضد مفاسد توکیو 2022 Tokyo Vice

دانلود قسمت ششم سریال جوخه ضد مفاسد توکیو 2022 Tokyo Vice

گذشته سامانتا در قسمت 6 توکیو ویس با او روبرو می شود و تهدید می کند که حال او را از مسیر خارج کند. همانطور که او به حرکت بعدی خود فکر می کند، جیک او را ملاقات می کند. او به خاطر دیشب که به او حمله کرد عذرخواهی کرد. سامانتا عذرخواهی او را می پذیرد اما وقتی کار خط ساتو را به او یادآوری می کند و از او می خواهد که مراقب باشد، او را اخراج می کند.

۰ ۰

دانلود قسمت پنجم سریال جوخه ضد مفاسد توکیو 2022 Tokyo Vice

دانلود قسمت پنجم سریال جوخه ضد مفاسد توکیو 2022 Tokyo Vice

فلاش بکی که همه منتظرش بودیم بالاخره رسید، هرچند مختصر، با شروع قسمت 5 Tokyo Vice. سامانتا در سال 1994 به عنوان مبلغ به کیتاکیوشو می رسد. او سازمان خود را پیش می برد، "ماموریت حق را انتخاب کنید تا فیض خداوند را در پوشش دادن درس های رایگان انگلیسی بفرستید."در حال حاضر، او وضعیت خود را برای پولینا توضیح می دهد. ماتسو و مردانش به دنبال او هستند زیرا نزدیک به چهل میلیون ین از صندوق ماموریت محلی دزدیده است.

۰ ۰

دانلود قسمت چهارم سریال جوخه ضد مفاسد توکیو 2022 Tokyo Vice

دانلود قسمت چهارم سریال جوخه ضد مفاسد توکیو 2022 Tokyo Vice

پس چرا یک اپیزود از یک برنامه در ژاپن درباره دنیای جنایتکارش بر اساس آهنگ Backstreet Boys نامگذاری شده است؟ فقط زمان می تواند بگوید. یا، پس از خواندن این خلاصه داستان سریع متوجه خواهید شد. پس ادامه مطلب را بخوانید! قسمت 4 Tokyo Vice با باشگاه رویایی سامانتا که آرزوی افتتاح آن را دارد شروع می شود. او یک قطعه برای همان خرید می کند. همانطور که مشخص است، جیک در واقع توسط مردان ایشیدا گرفته شده است. اویابون وضعیت مخمصه خود را برای او توضیح می دهد.

۰ ۰

دانلود فیلم قلب مسئله 2022 Heart of the Matter


قلب مسئله ، نام فیلمی غم‌انگیز و اجتماعی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی مارک جین می‌باشد. پس از اینکه بیمار معلول یک متخصص قلب جوان، جان خود را از دست می‌دهد، خانواده بیمار تصمیم می‌گیرند از او شکایت کرده تا مجوز پزشکی‌اش را باطل کنند اما…

۰ ۰

دانلود قسمت سوم سریال جوخه ضد مفاسد توکیو 2022 Tokyo Vice

دانلود قسمت سوم سریال جوخه ضد مفاسد توکیو 2022 Tokyo Vice

پس از پایان اپیزود دوم، انتظار می‌رفت که ملاقاتی بین هیروتو و جیک در قسمت 3 سریال توکیو ویس باشد. این اتفاق می افتد، اما نه قبل از اینکه صحنه آغازین ما را با تومازاوا آشنا کند. این بار در گوشت رئیس یاکوزا که ظاهری تهدیدآمیز دارد، ظاهراً با یک بیماری دست و پنجه نرم می کند و برای آن درمان می شود.

۰ ۰

دانلود قسمت دوم سریال جوخه ضد مفاسد توکیو 2022 Tokyo Vice

دانلود قسمت دوم سریال جوخه ضد مفاسد توکیو 2022 Tokyo Vice

قسمت دوم Tokyo Vice با مردی شروع می شود که چاقویی در دست دارد و دنبال جیک می دود. این تکلیف جدید اوست: به دنبال دزد شورت کابوکیچو بگردید. سامانتا از باشگاه به دنبال خرید ملک جدید است. جستجوی او قبل از اینکه پولینا برای کمک به مشتری با او تماس بگیرد، با سرعت گیر مواجه می شود. جیک با گرفتن سرنخ برای دزد شورت مبارزه می کند. موریاما سان برای او ضرب الاجلی تعیین می کند تا مقاله را تحویل دهد.

۰ ۰

دانلود قسمت اول سریال جوخه ضد مفاسد توکیو 2022 Tokyo Vice

دانلود قسمت اول سریال جوخه ضد مفاسد توکیو 2022 Tokyo Vice

Tokyo Vice یک برنامه تلویزیونی جنایی-نوآر است که بر اساس خاطرات زندگی واقعی جیک ادلشتاین درباره دوران او در ژاپن به عنوان گزارشگر جنایی ساخته شده است. مکان آن توکیوی دهه 90 است که با اقتصاد در حال ظهور و جنایت مبتنی بر سندیکا تعریف شده است. مایکل مان قسمت اول را کارگردانی می کند و به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت می کند. دیدگاه آدلشتاین از زندگی فرهنگی، کاری و اجتماعی توکیو، مبنایی است که تلاش‌های جنایی یاکوزا بر آن استوار است.

۰ ۰

دانلود فیلم بوران 2023 Snow Falls


فیلم Snow Falls 2023 محصول کشور آمریکا به کارگردانی کلتن ترن است و در ژانر ترسناک با هنرمندی ویکتوریا مورولس , آنا گریس بارلو , جانی برشتولد , جیمز گایسفورد , کلتن ترن , پاتریک فابیان می‌باشد. پس از یک طوفان زمستانی، پنج دوست را در یک کابین دورافتاده بدون برق و غذای کمی گرفتار می‌کند، سرگردانی به آرامی سلامت عقل آنها را می‌گیرد، زیرا هر یک از آنها تسلیم این ترس می‌شوند که ممکن است خود برف آلوده یا به نحوی بد باشد…

۰ ۰

دانلود قسمت هشتم سریال غرش 2022 Roar

دانلود قسمت هشتم سریال غرش 2022 Roar

قسمت 8 Roar در بیابان شروع می شود. جین وسواس زیادی به اسب‌ها دارد و پس از سوار شدن به مزارع، به خانه می‌رود و می‌بیند که با پدرش سر در می‌آورد. او فضای خودش را می‌خواهد، اما برای او، او می‌خواهد سعی کند با او ارتباط برقرار کند. جین وقت خود را به تنهایی می گذراند و از همراهی با خود لذت می برد و در بخش خانه اش اسب می کشد. با این حال، وقتی پدرش برای مدت طولانی برنمی‌گردد، او نگران می‌شود و برای تحقیق می‌رود.

۰ ۰

دانلود قسمت هفتم سریال غرش 2022 Roar

دانلود قسمت هفتم سریال غرش 2022 Roar

قسمت 7 Roar با ناامیدی Anu از شرایط فعلی خود شروع می شود. شوهرش ویک باستانی است، در راه خود گیر کرده و او به اندازه کافی سیر شده است. او که با زنان دیگر در حلقه دوستی خود می نشیند، اعتراف می کند که در پایان کار خود قرار دارد. او احساس می کند در دام افتاده است و می خواهد آزاد باشد. "اگر آنو خوشحال نیستی، خودت را خوشحال کن." دوستانش به او توصیه می کنند.

۰ ۰

دانلود قسمت ششم سریال غرش 2022 Roar

دانلود قسمت ششم سریال غرش 2022 Roar

قسمت ششم Roar با رسیدن دو کارآگاه پلیس به نام های بابی و کریس به صحنه جنایت آغاز می شود. قربانی فوت شده به قتل رسیده است، به درختی تکیه داده شده است. با این حال، هیچ منبع خونی وجود ندارد، و به نظر می رسد که شخصی این کار را انجام داده است تا او "زیبا به نظر برسد". هر کس این کار را انجام داد رد پای خود را پوشانده بود. قربانی هم دعوا نکرد. با این حال، آن قربانی در واقع یک روح است که در صحنه جرم سرگردان است.

۰ ۰

دانلود قسمت پنجم سریال غرش 2022 Roar

دانلود قسمت پنجم سریال غرش 2022 Roar

قسمت 5 Roar از برکه اردک شروع می شود. الیسا به نان اردک غذا می دهد که برای آنها بسیار بد است. با این حال، مرد با صورتحساب سبز شروع به صحبت با او می کند. همانطور که آنها صحبت می کنند، الیسا اعتراف می کند که برای دانشکده پزشکی تحصیل می کند. او می‌خواهد متخصص قلب شود و در ادامه فاش می‌کند که پدرش در گذشته بر اثر حمله قلبی درگذشت. افشاگری های بیشتر نشان می دهد که این اردک - به نام لری - اتفاقاً یک فمینیست است.

۰ ۰

دانلود قسمت چهارم سریال غرش 2022 Roar

دانلود قسمت چهارم سریال غرش 2022 Roar

قسمت 4 Roar با آمبیا شروع می شود که در شرف زایمان است. او ادعا می کند که افراد سفید پوست بیش از حد در اتاق هستند، و این را به این دلیل بیان می کند که چرا کودک نمی خواهد بیرون بیاید. به هر حال، امبیا با شروع خونریزی، مشکلی دارد. بد به نظر می رسد، اما ما به زودی به سرعت جلو می رویم تا آمبیا را پیدا کنیم که آماده بازگشت به سر کار است. شریک زندگی او، گرگ، مواظب زوئی (دختر بزرگشان) و هاروی (پسر تازه متولد شده آنها) است.

۰ ۰

دانلود قسمت سوم سریال غرش 2022 Roar

دانلود قسمت سوم سریال غرش 2022 Roar

قسمت 3 Roar با یک نمایش مجلل شروع می شود. «خانم فلوریدا» آماده می‌شود تا به راه‌پیمایی برود، در صحنه‌ای که به‌خوبی ویرایش شده است که او را در کودکی به نام آملیا از میان پرده‌ها می‌بیند و به عنوان یک زن جوان با اعتماد به نفس بیرون می‌آید. او چشم یک تاجر به نام هری را جلب می کند و این جفت با هم بزرگ می شوند، عاشق هم می شوند و به عمارت غول پیکر هری نقل مکان می کنند. یک افسانه به حقیقت پیوست درست است؟ خوب ... نه کاملا.

۰ ۰

دانلود فیلم در قلب ماشین 2022 In the Heart of the Machine


فیلم In the Heart of the Machine محصول کشور بلغارستان و در ژانر درام ، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی Martin Makariev در سال 2022 ساخته شده است. گروهی از زندانیان که در کارخانه فولاد کار اجباری انجام می دهند، روزشان را مانند هر روز دیگری آغاز می کنند؛ اما تا پایان روز زندگی آن ها برای همیشه تغییر خواهد کرد.

۰ ۰

فیلم ماشین 2023 The Machine


فیلم ماشین، ‌فیلمی اکشن و کمدی، محصول سال ۲۰۲۳ کشور آمریکا به کارگردانی پیتر آتنسیو است. نویسندگی این فیلم برعهده کوین بیگل و اسکاتی لندز بوده است. برت در جوانی اش زمانی که برای یک ترم دانشگاه به روسیه رفته بود مرتکب اشتباهی شد که اکنون در زمان حال گریبان او را گرفته است. او و پدرش توسط گروهی از خلافکاران روسی دزدیده می شوند و...

۰ ۰

دانلود قسمت دوم سریال غرش 2022 Roar

دانلود قسمت دوم سریال غرش 2022 Roar

قسمت 2 Roar با تنش بین رابین و پسرش تاد شروع می شود. رز مادر رابین از زوال عقل رنج می برد و او در آستانه نقل مکان به خانه آنهاست. به طور خاص، او قرار است اتاق تاد را بگیرد. حالا، تاد می‌خواهد با دوست دخترش امی نقل مکان کند، اما رابین چندان علاقه‌ای به این ایده ندارد.

۰ ۰

دانلود قسمت اول سریال غرش 2022 Roar

دانلود قسمت اول سریال غرش 2022 Roar

قسمت 1 Roar با لمس واندا در فرودگاه در لس آنجلس شروع می شود. او یک نویسنده پرفروش است و بلیک را ملاقات می کند که در واقع نام خود را از اوگاندا تغییر داده است. ظاهراً هیچ کس نمی داند چگونه این را به درستی در ایالات متحده تلفظ کند، بنابراین او آن را تغییر داد تا کارها را آسان تر کند. خوانندگان آمریکایی آیا این درست است؟ آیا واقعاً مردم نمی توانند نام های اوگاندا را تلفظ کنند؟

۰ ۰

دانلود قسمت نهم سریال هیلو 2022 Halo

دانلود قسمت نهم سریال هیلو 2022 Halo

فصل پایانی با بیدار شدن مستر چیف از خواب با چهره‌ای کتک خورده، کبود و خونین شروع می‌شود. (چه زمانی استاد چیف یاد می گیرد که کلاه ایمنی را از سرش در نیاورد؟). شروع به غلت زدن می کند و سرش را تکان می دهد تا از شر تار عنکبوت خلاص شود.هنگامی که مستر چیف پس از اینکه از دکتر میراندا کیز متوجه شد که مصنوع را گرفته است، شروع به تعقیب می کند، واناک او را زیر اسلحه نگه می دارد و جان تلاش می کند توضیح دهد که هالسی اسپارت ها را زمانی که همه بچه بودند ربوده است.

۰ ۰

دانلود قسمت هشتم سریال هیلو 2022 Halo

دانلود قسمت هشتم سریال هیلو 2022 Halo

این قسمت مستر چیف و میک محور با اپیزود ناگهانی بدون کلاه ایمنی در مه شروع می شود. بله، او از حمام خارج شده است. خوشبختانه، او حوله ای بر سر دارد و به آینه خیره شده و بخار در اطرافش موج می زند. مستر چیف مدام به این فکر می کند که چه زمانی به مکان دیگری (یا حتی زمان؟) منتقل شدند. او لباس می پوشد، وارد اتاق میکی می شود و آنها به یکدیگر نگاه می کنند. یک لباس فرم به او می دهد.

۰ ۰

دانلود قسمت هفتم سریال هیلو 2022 Halo

دانلود قسمت هفتم سریال هیلو 2022 Halo

Halo در حال حاضر به جلو چشمک می زند تا به امروز. کوان ها در حال رانندگی با یک ماسه رزمناو درست در قلب طوفان شن است که مستقیماً از لورنس عربستان سعودی خارج شده است. او وسیله نقلیه‌اش را متوقف می‌کند، بیرون می‌آید و برای هر کسی که احساس می‌کند او را تماشا می‌کند فریاد می‌زند. سپس یک هود روی سر او قرار می گیرد.

۰ ۰

دانلود قسمت ششم سریال هیلو 2022 Halo

دانلود قسمت ششم سریال هیلو 2022 Halo

آخرین باری که مستر چیف را دیدیم، او دستورات را با گذاشتن مصنوع برای نجات کای سرپیچی کرد، مصنوع را به یک نسخه فوق‌العاده بزرگ Covenant از دست داد، و ماکی فرض می‌کنیم که با رفتار کردن مثل یک گروگان آزاد شده، وانمود کرد که از جلوی او غش می‌کند. اپیزود امشب با فلاش بک های قهرمان ما از دوران کودکی خود آغاز می شود در حالی که Kai دست او را فشار می دهد. روزی نبود که بخواهم در مورد آن در خانه بنویسم.

۰ ۰

دانلود قسمت پنجم سریال هیلو 2022 Halo

دانلود قسمت پنجم سریال هیلو 2022 Halo

این اپیزود با دکتر هالسی جوانی شروع می شود که در حال گشت و گذار در Eridanus II's Reach for Life Installation است. او مدرسه‌ای را مشاهده می‌کند که راهنما در آن از روحیه پیشگامی کودکان غوغا می‌کند. آنها یک پل طناب و پله را می بینند که تخته های وسط جای خود را داده اند. یک قلدر پل را تکان می دهد و جان را می ترساند که ممکن است سقوط کند. ناگهان قلدر می افتد و با گرفتن مچ پا او را نجات می دهد.

۰ ۰

دانلود قسمت چهارم سریال هیلو 2022 Halo

دانلود قسمت چهارم سریال هیلو 2022 Halo

اپیزود «بازگشت به خانه» با بچه‌هایی شروع می‌شود که نمی‌توانند بیش از ده سال داشته باشند و در ترکیب نظامی دویدن دارند. یکی از آنها John-117، استاد ماست. او بعداً دوباره سعی می کند فرار کند و دکتر هالسی جوان از او می پرسد که چرا؟ او می خواهد به خانه برود اما به یاد نمی آورد خانه کجاست. آن وقت است که دکتر هالسی به او می گوید که چگونه چنین مهارت های رهبری منحصر به فردی دارد و او برای نجات همه ما روی آن حساب می کند.

۰ ۰

دانلود فیلم می‌خواهم والدینت را بشناسم 2022 I Want to Know Your Parents


I Want To Know Your Parents  محصول کشور South Korea میباشد و در ژانر درام, معمایی به کارگردانی Ji-hoon Kim در سال 2022 ساخته شده است. در این فیلم بازیگرانی چون Sol Kyung-gu ، Dal-su Oh ، Woo-hee Chun و... به ایفای نقش پرداخته اند. یک دانش آموز کلاس هشتم خودکشی می کند اما قبل از مردن نام دانش آموزانی که اورا اذیت کردند رو مینویسد. سپس والدین آنها به مدرسه فراخوانده می شوند و جنگ در مورد وصیت نامه ادامه دارد.

۰ ۰

دانلود قسمت سوم سریال هیلو 2022 Halo

دانلود قسمت سوم سریال هیلو 2022 Halo

قسمت "Emergence" با داستان سیاره Oban، یک مستعمره نجات زباله UEG Tier 2 آغاز می شود. ده‌ها مرد و زن در مرتب کردن زباله‌ها کار می‌کنند، از جمله دو کودک، یک پسر و یک دختر، که داستان طلوع فرشتگان را می‌خوانند. آن وقت است که نگهبانان به تعقیب آنها می آیند. آنها پسربچه را که رسیدند با سلاح هایشان تا حد مرگ کتک زدند. سپس دو عضو عهد از کشتی خود به پایین منتقل می شوند.

۰ ۰

دانلود قسمت دوم سریال هیلو 2022 Halo

دانلود قسمت دوم سریال هیلو 2022 Halo

این اپیزود 22 سال قبل از آن اکران می شود. استاد چیف (پابلو شرایبر) به عنوان یک جنگجوی اسپارتی آموزش دیده بود. او از خواب بیدار می شود و تا دیروقت بیرون می رود. او با سورن ملاقات می کند که از او می پرسد زرهش کجاست؟ جان سپس تفنگ پلاسما خود را می کشد. طبق قوانین برنامه، او به او می گوید که نمی تواند او را رها کند. او حتی می تواند در صورت لزوم از نیروی کشنده استفاده کند.

۰ ۰

دانلود قسمت اول سریال هیلو 2022 Halo

دانلود قسمت اول سریال هیلو 2022 Halo

Halo با یک عکس هوایی از تپه های شنی بی پایان و پشته های آتش شروع می شود. این UEG Outer Colonies سال 2552 است. همانطور که دوربین به یک مرکز محافظت شده نگاه می کند، با دیواری که از چیزی شبیه سوزن فضایی محافظت می کند، Vinisher Grath (برن گورمن) در تلویزیون است. او می گوید که برای مذاکره برای پایان جنگ فرستاده شده است. آن وقت است که اتاق چرخشی شوم پیدا می کند. مرد جوانی می گوید با تفنگداران دریایی جنگیده است و همه می خندند.

۰ ۰

دانلود قسمت هشتم سریال پاچینکو 2022 Pachinko

دانلود قسمت هشتم سریال پاچینکو 2022 Pachinko

قسمت 8 پاچینکو در اوزاکا 1938 آغاز می شود. نوآ توسط ایسک از مدرسه گرفته و به خانه برده می شود. او سعی می‌کند یکی از دانش‌آموزان را متقاعد کند که از خودش دفاع کند، زیرا توسط همسالانش مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد. در بازگشت به خانه، جشن تولد برادر نوآ، موزاسو برگزار می شود. البته سونجا و ایساک هر دو آنجا هستند، و از آنجایی که موزاسو تشویق می‌شود چیزی از جدول انتخاب کند، ما واقعاً نمی‌بینیم چه چیزی.

۰ ۰

دانلود قسمت هفتم سریال پاچینکو 2022 Pachinko

دانلود قسمت هفتم سریال پاچینکو 2022 Pachinko

قسمت 7 پاچینکو در یوکوهاما 1923 با هانسو جوانی که به خانه نزد پدرش می رود آغاز می شود. این جفت با هم به یک رینگ بوکس می روند که در آن فرصت بزرگی برای همکاری با یاکوزا به هانسو داده می شود. پدرش به ندرت هانسو را تحسین می کند، اما به ریویچی اشاره می کند که او در محاسبات خوب است.

۰ ۰

دانلود قسمت ششم سریال پاچینکو 2022 Pachinko

دانلود قسمت ششم سریال پاچینکو 2022 Pachinko

قسمت 6 پاچینکو در اوزاکا 1975 آغاز می شود. سولومون در مدرسه است که برای اولین بار با هانا ملاقات می کند که دست او را می گیرد و او را از زمین بازی دور می کند. سلیمان ناامیدانه سعی می کند دست او را بگیرد اما در عوض، او به سمت او برمی گردد. او پیشنهاد می کند که با هم به آمریکا فرار کنند. سلیمان چندان مطمئن نیست، و هانا را به تمسخر وا می دارد و به او اشاره می کند که زندگی او چقدر خسته کننده است.

۰ ۰

دانلود قسمت پنجم سریال پاچینکو 2022 Pachinko

دانلود قسمت پنجم سریال پاچینکو 2022 Pachinko

قسمت 5 پاچینکو با ورود سونجا و ایسک به ژاپن آغاز می شود. ما به اوزاکا 1931 می رسیم، زیرا شلوغی و شلوغی اسکله ژاپن راه را برای ملاقات سونجا با یوسب، برادر ایساک هموار می کند. او دقیقاً از دیدن آنها هیجان زده نیست، و مجبور به لبخند زدن می شود، زیرا اعتراف می کند که او و کیونگهی از شنیدن آنچه اتفاق افتاده شوکه شده اند. سونجا مانند یک خارجی احساس می‌کند، به خصوص که کره‌ای صحبت کردن در اینجا بسیار بد است.

۰ ۰

دانلود قسمت چهارم سریال پاچینکو 2022 Pachinko

دانلود قسمت چهارم سریال پاچینکو 2022 Pachinko

قسمت 4 پاچینکو در بوسان 1931 شروع می شود. کوه هانسو ظاهر می شود و در حالی که او را برای کت و شلوار می پوشانند با ایسک روبرو می شود. بین این دو تنش است، زیرا ایسک در مورد گذشته خود، از جمله برادر متوفی خود ساموئل، صحبت می کند. هانسو دقیقاً مردی بخشنده نیست، او به ایساک می‌گوید که یک کت و شلوار جدید بخرد - حتی پیشنهاد پرداخت هزینه آن را با توجه به لباسی که پوشیده است، نمی‌کند.

۰ ۰

دانلود قسمت سوم سریال پاچینکو 2022 Pachinko

دانلود قسمت سوم سریال پاچینکو 2022 Pachinko

قسمت 3 پاچینکو با سونجا در سال 1924 شروع می شود که کیمچی را بریده و با مادرش شام آماده می کند. این صحنه به زیبایی با مادربزرگ سونجا در سال 1989 نیز پیوند خورده است، اگرچه در گذشته واضح بود که قهرمان ما زیر آب و هوا احساس می کند. او حامله است. سونجا آن را به عنوان یک «صدف بد» کنار می‌زند، اما مشکلی در بازار ماهی وجود دارد. کوه هانسو یک هفته است که رفته است و در این مدت همه چیز به آشوب تبدیل شده است.

۰ ۰

دانلود قسمت دوم سریال پاچینکو 2022 Pachinko

دانلود قسمت دوم سریال پاچینکو 2022 Pachinko

قسمت 2 پاچینکو با مقدمه ای از Koh Hansu آغاز می شود. او کارهای کثیف را برای یک مرد قدرتمند در ژاپن انجام می دهد و به عنوان دلال ماهی منطقه کار می کند. شایعات زیادی از مردان و زنان مختلف سوار قایق به گوش می رسد، زیرا سونجا ساکت می ماند و گوش می دهد.

۰ ۰

دانلود قسمت اول سریال پاچینکو 2022 Pachinko

دانلود قسمت اول سریال پاچینکو 2022 Pachinko

اپیزود 1 پاچینکو با پس‌زمینه‌ای کوتاه از بازه زمانی آغاز می‌شود که پایه و اساس بقیه این حماسه گسترده را تعیین می‌کند. در سال 1910، ژاپن برای گسترش امپراتوری خود کره را مستعمره کرد. تحت حاکمیت ژاپن، بسیاری از کره ها مجبور شدند خانه های خود را برای مراتع سبزتر در خاک خارجی ترک کنند. اما مردم و خانواده ها با وجود این سختی تحمل کردند.

۰ ۰

دانلود فیلم استروید سیتی 2023 Asteroid City


فیلم Asteroid City در سال 1955 میلادی، گروهی از دانش‌آموزان به همراه والدین خود برای شرکت در یک رقابت علمی، استراحت و همچنین تفریح، در یک جشنواره که در یک شهر بیابانی و خیالی در کشور آمریکا برگزار می‌شود، دور هم جمع می‌شوند و… بازیگرانی چون تام هنکس، اسکارلت جوهانسون، مارگو رابی، برایان کرانستون، آدرین برودی، استیو کارل، ادوارد نورتون و روپرت فرند در فیلم شهر سیارکی به ایفای نقش پرداخته اند.

۰ ۰