یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

دانلود فیلم پدر استو 2022 Father Stu


پدر استو یک فیلم زندگی‌نامه‌ای و درام محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی روزالیند راس در اولین کارگردانی خود است. در این فیلم مارک والبرگ در نقش استوارت لانگ، یک بوکسور که به یک کشیش کاتولیک تبدیل شده و از بیماری التهابی عضلانی رنج می‌برد، بازی می‌کند. در این فیلم هنرمندانی چون مل گیبسون، مارک والبرگ، جکی ویور، وینتر آوه زولی، آنت ماهندرو، فیث جفریز، ترزا رویز، کودی فرن، ند بلامی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند

۰ ۰

دانلود فیلم بچه‌های ویندرمر 2020 The Windermere Children


از آنجا شروع می شود که بعد از اینکه جنگ جهانی دوم به پایان می رسد، اتوبوسی از کودکان و نوجوانان که بیشتر آنها لهستانی هستند و برخی نیز هنوز لباس های نظامی برتن دارند به انگلستان فرستاده می شود. کودکان از این انتقالی که در انتظارش است وحشت دارند چرا که آنها قبل از این در یکی از اردوگاه های کار اجباری در آلمان مشغول بودند و حالا بعد از اینکه چندماه است از آنجا آزاد شده اند اینک دوباره به مکانی ناآشنای دیگری فرستاده می شوند...

فیلم The Windermere Children 2020 ساخت کشور آمریکا و در ژانر درام ، جنگی و به کارگردانی Michael Samuels و نویسندگی Simon Block می باشد.

۰ ۰

دانلود قسمت بیست و سوم سریال قهرمانان 2006 Heroes


دانلود قسمت بیست و سوم سریال قهرمانان 2006 Heroes

دی ال و نیکی پس از کشتن لیندرمن از دیوار عبور کردند. بنت و موهیندر پس از اینکه مولی مت را می شناسد به صلح می رسند. هیرو و پدر ناکامورا در مورد اینکه آیا او باید آندو را دنبال کند یا نه، به این فکر می کنند. او تصمیم می گیرد این کار را انجام دهد. ناتان متوجه می شود که لیندرمن مرده است، اما مادرش به او یادآوری می کند که این برنامه را تغییر نمی دهد.

۰ ۰

دانلود قسمت بیست و دوم سریال قهرمانان 2006 Heroes


دانلود قسمت بیست و دوم سریال قهرمانان 2006 Heroes

دستان پیتر می درخشند، اما خوشبختانه، او کنترل آنها را به دست می گیرد و کلر مجبور نیست به او شلیک کند. شمشیر هیرو هنوز شکسته است، اما، خوشبختانه، آندو یک تعمیرکار شمشیر سامورایی باستانی را در دفترچه تلفن پیدا می کند. بنت پیتر و تد را متقاعد می کند که باید از شهر بروند و کلر موافقت می کند که با آنها برود. سایلار در گوشه ای در کمین است و مشخص می شود که او آنها را تعقیب می کند.

۰ ۰

دانلود فیلم دوقلو 2022 The Twin


ظاهر فیلم توئین به‌اندازه کافی ترسناک است. اما دوقلو قرار نیست شما را با خون، جن یا شیطان بترساند. بلکه تعلیق و هجوم آدرنالین است که ترستان برمی‌انگیزد. اما آیا سفر به روان آسیب‌دیده و ترسناک یک زن رنجور می‌تواند به‌اندازه تعقیب و گریز یک قاتل و طعمه‌اش جذاب باشد؟ فیلم The Twin محصول کشور فنلاند و در ژانر ترسناک ، درام می‌باشد و به کارگردانی تانلی موستونن است که توسط کمپانی Don Films تولید و در سال 2022 منتشر شده است.

۰ ۰

دانلود قسمت بیست و یکم سریال قهرمانان 2006 Heroes


دانلود قسمت بیست و یکم سریال قهرمانان 2006 Heroes

هیرو و آندو در بالای ساختمان دوو تلاش می کنند تا حرکت بعدی خود را بفهمند. هیرو یک نسخه ناتمام از آخرین کمیک آیزاک دارد. همه آثار هنری وجود دارد، اما هیچ کلمه ای وجود ندارد. هیرو به آندو پیشنهاد می کند که بروند آیزاک را پیدا کنند تا او بتواند متن گم شده را پر کند

۰ ۰

دانلود قسمت بیستم سریال قهرمانان 2006 Heroes


دانلود قسمت بیستم سریال قهرمانان 2006 Heroes

فیلم Five Years Gone جایی است که هیرو و آندو را ترک کردیم، پنج سال آینده. آنها به جستجوی آیزاک می روند و در نهایت هیروی آینده را پیدا می کنند، که به آنها می گوید که سعی کرده بهترین راه ممکن را برای تغییر جدول زمانی برای جلوگیری از انفجار سایلار در نیویورک بیابد. هیرو و آندو به او اطلاع می دهند که پیتر واقعاً تشویق کننده را نجات داده است، اما هیرو او را نکشته است.

۰ ۰

دانلود قسمت نانزدهم سریال قهرمانان 2006 Heroes


دانلود قسمت نانزدهم سریال قهرمانان 2006 Heroes

هنگامی که آقای بنت، مت و تد استعدادهای خود را برای خنثی کردن شرکت ترکیب می کنند، مت ارتباط مهمی را کشف می کند. او و آقای بنت به دلیل اهداف متقابل رابطه ای مطمئن برقرار می کنند. آنها به نیویورک رفتند تا سیستم ردیابی شرکت را نابود کنند. آقای لیندرمن برنامه های خود را برای ناتان پترلی فاش می کند. هدف او؟

۰ ۰

دانلود فیلم شب بخیر مامان 2022 Goodnight Mommy


داستان فیلم شب‌بخیر مامان درباره برادران دوقلو الیاس و لوکاس است که پس از عمل جراحی صورت مادرشان، برای زندگی با او به خانه جدیدشان نقل مکان می‌کنند. اما الیاس و لوکاس به سرعت احساس می‌کنند چیزی درباره مادرشان درست نیست. همانطور که رفتار این زن هر لحظه عجیب‎تر می‌شود، پسرها متوجه می‌شوند که …

goodnight mommy فیلمی در ژانر درام, جنایی, ترسناک به کارگردانی Matt Sobel و نویسندگی Kyle Warren است.

۰ ۰

دانلود قسمت هجدهم سریال قهرمانان 2006 Heroes


دانلود قسمت هجدهم سریال قهرمانان 2006 Heroes

فصل 18 در ساختمان Deveaux باز می شود، جایی که ما آخرین بار پیتر پترلی و ایزاک مندز را ترک کردیم. پیتر آرام و خونسرد به نظر می رسد، اگرچه قطعاً از دست دادن سیمون ناراحت است. آیزاک عصبانی می شود و پیتر را مقصر مرگ او می داند و یک بار دیگر اسلحه را روی او می کشد. فقط این بار پیتر نامرئی می شود و می گریزد.

۰ ۰

دانلود قسمت هفدهم سریال قهرمانان 2006 Heroes


دانلود قسمت هفدهم سریال قهرمانان 2006 Heroes

ما یک فلش بک از زمانی که او برای اولین بار توسط سازمان مرموز پشت Primatech Paper استخدام شد، دریافت می کنیم. او به شریک زندگی خود که یک فرد خاص است معرفی شده است. این کلود است! مرد نامرئی اولین شریک آقای بنت بود! این اولین مورد از یک سری افشاگری در این قسمت بود.

۰ ۰

دانلود قسمت شانزدهم سریال قهرمانان 2006 Heroes


دانلود قسمت شانزدهم سریال قهرمانان 2006 Heroes

این قسمت با ملاقات تد اسپراگ و هانا گیتلمن در صحرای نوادا شروع شد. حنا میدونه چه خبره او حداقل بخشی از کاری را که آقای بنت انجام می دهد، فهمیده است. این علائم روی گردن آنها از یک تفنگ سوزنی پنوماتیک است. بعداً تد به قبر همسرش می‌رود و به او می‌گوید که او در مأموریتی است تا افرادی را که مسئول چنین آشفتگی هستند، جمع کند.

۰ ۰

دانلود فیلم ملک الشعراء 2021 The Laureate


فیلم The Laureate که در پس زمینه پر زرق و برق دهه ۲۰ بریتانیا می گذرد، داستان شاعر جوان جنگ بریتانیایی رابرت گریوز را روایت می کند که با لورا رایدینگ ازدواج کرده و رایدینگ با سرپیچی از قراردادهای جامعه مودبانه، با گریوز و همسرش که به یک اداره زندگی می کنند، نقل مکان می کند. سپس با آمدن جفری فیبز، شاعر خوش تیپ ایرلندی، این چیدمان تبدیل به یک چالش  می شود. اما به زودی تنش‌ها و رقابت‌ها آنقدر شدید می‌شوند که گریوز مظنون به تصمیم قتل است… در فیلم برنده جایزه 2021 بازیگرانی مانند لائورا هادوک، دیانا آگرون، تام هاگز و… به هنرنمایی پرداخته اند

۰ ۰

دانلود قسمت پانزدهم سریال قهرمانان 2006 Heroes


دانلود قسمت پانزدهم سریال قهرمانان 2006 Heroes

مادر کلر با اطلاع از وجود دخترشان از نیتن باج می گیرد. هنگامی که تشویق کننده تنها ما خواستار ملاقات با پدر واقعی خود می شود، مادر بیولوژیک به او می گوید که نمی خواهد او را بشناسد. اما او می گوید که 50000 دلاری که نیتان وعده داده بود (در واقع 100000 دلار بود) را با کلر تقسیم خواهد کرد. در همین حال، هیرو به آندو می گوید که یک قهرمان باید امید داشته باشد.

۰ ۰

دانلود قسمت چهاردهم سریال قهرمانان 2006 Heroes


دانلود قسمت چهاردهم سریال قهرمانان 2006 Heroes

برخلاف اپیزود نسبتاً بی‌حادثه هفته گذشته، «حواس‌پرتی‌ها» به قهرمانان شتاب زیادی به جلو داد. در پایان اپیزود، سایلار در حال فرار بود، نیکی از زندان خارج شده بود، کلر با مادر تولدش ملاقات کرده بود و پیتر شروع به درک میزان واقعی قدرت او کرده بود. با تدریس دروس و پیگیری دوست دختر، خط داستانی پیتر و کلود نقطه برجسته این قسمت بود.

۰ ۰

دانلود قسمت سیزدهم سریال قهرمانان 2006 Heroes


دانلود قسمت سیزدهم سریال قهرمانان 2006 Heroes

شیائو شی پس از خروج از چاه عمیق، مرد را به غرفه نودل برد و او را به خوردن رشته فرنگی دعوت کرد. در پاسخ به این سوال که آیا کسی هست که بخواهد ببیند، مرد فقط گفت که دو دوست دارد، اما نمی‌دانست هنوز در پایتخت است یا نه. شیائوشی در ابتدا می خواست به او قول بدهد، راه را به او نشان دهد و ببیند آیا آن دو دوست هنوز آنجا هستند یا نه، که ناگهان شش و نیم نفر ظاهر شدند. شیائو شی چند سکه مسی روی میز گذاشت که نشان می‌دهد این پول برای شکستن میز بوده است.

۰ ۰

دانلود فیلم دودمان افسر پلیس 2022 The Policeman's


پارک گنگ یون رئیس یک تیم تحقیقاتی است که با جنایات جدی سر و کار دارد. تیم او سابقه دستگیری بی نظیری دارد. او بدش نمی آید از روش های غیرقانونی برای به دست آوردن اطلاعات استفاده کند. چوی مین جائه یک افسر پلیس تازه کار است. او مردی اصولی است. او برای به دست آوردن یک سند محرمانه در مورد پدر متوفی خود، ماموریت نظارت بر پارک گنگ یون و جمع آوری اطلاعات در مورد معاملات فاسد او را می پذیرد. او سپس به تیم پارک گنگ یون می پیوندد... 

فیلم دودمان افسر پلیس ساخت کشور کره جنوبی و در ژانر جنایی ، درام و به کارگردانی کیومان لیو نویسندگی بائه یانگ-یک می باشد.

۰ ۰

دانلود فیلم استعمارگران 2023 Colonials


در فیلم Colonials یک مستعمره فضایی از مریخ به نام سیلاس در زمان مأموریت خود مورد حمله تمدنی واقع در ماه قرار میگیرد و بر روی زمین سقوط میکند. حال او با از دست دادن حافظه خود، به نیروهای مقاومت می‌ پیوندد تا کهکشان را از انقراض انسانی نجات دهد اما….

در فیلم هنرمندانی همچون دنیل روباک، شان کانان، لوئیس بارنز، جیمی برنادت، گرگ کریک، دوان ویتاکر، جان پرووست، آلی آیرز، مایک فرگوسن، تیموتی ای. گودوین، جرمی جان ولز، کیتی پورنل، گرگ دودر، جنیفر ویلیس، کاس هاکابای، سارا کوزلوفسکی و جف ام هیل و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛

۰ ۰

دانلود فیلم مادر 2023 The Mother


فیلم سینمایی The Mother محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی Niki Caro در سال 2023 ساخته شده است. فیلم مادر بر اساس داستانی به قلم میشا گرین ، آندره آ برلوف و پیتر کریگ ساخته شده است. مادر آدمکشی که از دست دشمنان خطرناک خود در حال فرار است، از مخفیگاه خود بیرون می آید تا از دخترش محافظت کند؛ دختری که قبلاً رهایش کرده بود.

۰ ۰

دانلود فیلم ایر 2023 Air


ایر ۲۰۲۳ یک فیلم درام بیوگرافی آمریکایی به کارگردانی بن افلک و نویسندگی الکس کانوری است. در این فیلم مت دیمون و افلک در کنار جیسون بیتمن، کریس مسینا، مارلون وینز، کریس تاکر و ویولا دیویس به ایفای نقش پرداخته اند. یک فروشنده کفش‌های کتانی به نام سانی واکارو هست که فیلم نشان میدهد چگونه به ریاست یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های لوازم ورزشی در تاریخ می‌رسد ، این کمپانی لوازم ورزشی در تلاش برای همکاری با مایکل جردن به واسطه تماس با نزدیکان این ورزشکار در دهه ۱۹۸۰ است.

۰ ۰

دانلود قسمت دوازدهم سریال قهرمانان 2006 Heroes


دانلود قسمت دوازدهم سریال قهرمانان 2006 Heroes

مت توانایی های خود را برای همسرش فاش می کند. HRG با Mohinder گفتگو می کند. اکنون که او حقیقت را می داند، کلر سعی می کند زندگی خود را معنا کند. هیرو به دنبال شمشیری است که قرار است صاحب آن شود. نیکی باید با عواقب تصمیم خود برای تسلیم شدن به پلیس روبرو شود. سیمون و ناتان نگران پیتر هستند که دو هفته است در کما به سر می برد.

۰ ۰

دانلود قسمت یازدهم سریال قهرمانان 2006 Heroes


دانلود قسمت یازدهم سریال قهرمانان 2006 Heroes

پیتر پس از دستگیری اشتباهی در اودسا، در بازداشت پلیس است و نیتان را مجبور می‌کند تا از مبارزات انتخاباتی خود در کنگره خارج شود. کلر به پیامدهای گفتن حقیقت به پدرش می پردازد. مت و آدری سرنخ جدیدی را در شکار سیلار دنبال می کنند غافل از اینکه قاتل توسط آقای بنت دستگیر شده است. هیرو و آندو خیلی دیر به اودسا می‌رسند تا «مشغول را نجات دهند». بعد از اینکه نیکی از اقدامات اخیر جسیکا باخبر می شود، باید تصمیم سختی برای حفظ امنیت خانواده اش بگیرد و بنابراین تصمیم می گیرد خودش را دستگیر کند.

۰ ۰

دانلود فیلم ساقدوش داماد 2023 The Best Man


در هتلی دورافتاده یک جشن عروسی در حال برگزاری است که مردان اجیرشده ای به آن حمله می کنند. حالا ساقدوش داماد، داماد و دوست صمیمی آن دو باید برای نجات گروگان ها و بیرون کردن تروریست ها دست به کار شوند. هنرمندانی همچون برندان فهر، نیکی ولان، اسکاوت تیلر کامپتن، اسکات مارتین، دولف لاندگرن، لوک ویلسون، رایان دولین، آندری ایوچنکو، کینگ اوربا، کریس مولینکس، وس هاگر، جک شیهان، مایکل پروکتور، الکس ریموندو و غیره در The Best Man 2023 به ایفای نقش پرداخته‌اند؛

۰ ۰

دانلود قسمت دهم سریال قهرمانان 2006 Heroes


دانلود قسمت دهم سریال قهرمانان 2006 Heroes

این قسمت قهرمانان شش ماه پیش را نشان می دهد. چاندرا سورش، پدر Mohinder، به نیویورک می رسد و به دنبال افراد خاص است. او با فردی ملاقات می کند که از شانس منحصر به فرد بودن استقبال می کند. پیتر از دانشکده پرستاری فارغ التحصیل شد. ناتان قصد دارد پرونده ای را پیگیری کند که می تواند برای پترلی ها عوارض ایجاد کند. نیکی از پدرش ملاقات می کند که بدترین اتفاقات را در او به ارمغان می آورد.

۰ ۰

دانلود قسمت نهم سریال قهرمانان 2006 Heroes


دانلود قسمت نهم سریال قهرمانان 2006 Heroes

در اودسا، کلر و زک، در فضای باز در محوطه مدرسه دبیرستان یونیون ولز بنشینید و شروع به خوردن ناهار کنند. مدیر مارکس، از ساختمان مدرسه نزدیک بیرون می آید و نتایج انتخابات اخیر ملکه بازگشت به خانه را منتشر می کند. کلر برنده است. در شهر نیویورک، ناتان و سیمون تابلوی نقاشی آیزاک را که لیندرمن برای ناتان فرستاده است، باز می‌کنند. این نقاشی مرگ مردی را به تصویر می کشد که به نظر می رسد پیتر پترلی باشد.

۰ ۰

دانلود قسمت هشتم سریال قهرمانان 2006 Heroes


دانلود قسمت هشتم سریال قهرمانان 2006 Heroes

Mohinder در حالی که برای پدرش در هند سوگواری می کند، شروع به دیدن رویاهای عجیب و غریب از گذشته می کند. نیکی شروع به درک خودش می کند. هیرو و آندو در حین توقف در یک غذاخوری با فرد جالبی آشنا می شوند. مت و آدری در رابطه با سایلار مرموز دنبال می‌شوند، اما منجر به چیزی غیرمنتظره می‌شود. کلر با امید به بازگشت به زندگی عادی خود را برای بازگشت به خانه آماده می کند. در همین حال پدرش قهرمان دیگری را پیدا می کند و فوراً از او کمک می خواهد.

۰ ۰

دانلود قسمت هفتم سریال قهرمانان 2006 Heroes


دانلود قسمت هفتم سریال قهرمانان 2006 Heroes

نیکی وقتی پسرش سوژه یک بحران می شود، با دوستش صحبت می کند. هیرو بر شک و تردید خود در مورد قهرمانی خود غلبه می کند. ناتان و همسرش راهبردی برای پیروزی در انتخابات ارائه می‌کنند و پیتر کمک‌های غیرمنتظره‌ای را ارائه می‌کند. کلر متوجه می شود که چه اتفاقی برای نوار ویدیویی گم شده او افتاده است. مت و آدری به تحقیقات خود در مورد قاتل زنجیره ای سیلار ادامه می دهند.

۰ ۰

دانلود قسمت ششم سریال قهرمانان 2006 Heroes


دانلود قسمت ششم سریال قهرمانان 2006 Heroes

درست زمانی که فکر می کنید ممکن است آقای بنت واقعاً خوب باشد، و این شر فقط کار روزانه اوست، او دختر کلر را برای ملاقات با «والدین بیولوژیکی» خود تنظیم می کند. اتحاد دوباره معلوم می شود که فقط یک عمل است. یا آن؟ زمانی که HRGG به زن و شوهر بابت فریبکاری که به خوبی انجام شده بود، بعد از آن در خیابان تبریک می‌گوید، نگاهی پشیمان یا نگرانی به زنی که وانمود می‌کرد مادر تولد کلر است، پیدا کردیم.

۰ ۰

دانلود فیلم ‌جنگ‌های تک‌شاخ‌ها 2022 Unicorn Wars


برای قرن ها، خرس های عروسکی در یک جنگ اجدادی علیه دشمن قسم خورده خود، تک شاخ ها، با این وعده که پیروزی، نبوت را کامل می کند و عصر جدیدی را آغاز می کند، محبوس شده اند. بلوت خرس عروسکی پرخاشگر و با اعتماد به نفس و برادر حساس و گوشه گیرش تابی نمی توانستند متفاوت تر از این باشند. از آنجایی که سختی ها و تحقیر اردوگاه بوت خرس عروسکی به وحشت روانگردان یک تور جنگی در جنگل جادویی تبدیل می شود، تاریخچه پیچیده و روابط تیره و تار آنها سرنوشت کل جنگ را تعیین می کند.

۰ ۰

دانلود فیلم نقاشی 2023 Paint


اوون ویلسون کارل نارگل، نقاش شماره 1 تلویزیون عمومی ورمونت را به تصویر می کشد که متقاعد شده است که همه چیز را در اختیار دارد: یک کارت پستال امضا، ون سفارشی، و طرفدارانی که در هر ضربه او آویزان هستند... تا زمانی که یک هنرمند جوان تر و بهتر همه چیز را می دزدد (و همه) کارل دوست دارد. فیلم Paint محصول کشور آمریکا و در ژانر درام ، کمدی می‌باشد و به کارگردانی Brit McAdams در سال 2023 ساخته شده است.

۰ ۰

دانلود فیلم تقدیس 2023 Consecration


دانلود فیلم تقدیس 2023 Consecration

CONSECRATION یک فیلم ترسناک جدید با بازی Jena Malone است. این با مضمون مذهبی است اما نه یک فیلم جن گیری دیگر. با این حال، بسیار خشن می شود و پیچش ماوراء طبیعی (یا ماوراء الطبیعه) دارد. از زمان اجرا کاملاً استفاده شده است. نقد کامل فیلم Consecration ما را اینجا بخوانید! . چیزی که ناامیدکننده است این است که چندین ایده جالب در «تقدیس» ساخته شده است که به سادگی آنطور که می‌توانستند جمع نمی‌شوند.

۰ ۰

دانلود قسمت پنجم سریال قهرمانان 2006 Heroes


دانلود قسمت پنجم سریال قهرمانان 2006 Heroes

مت از توانایی های خود برای کمک به ازدواج خود استفاده می کند. نیکی که از خاموشی دیگر مضطرب است، به خانه می رسد تا بفهمد شوهرش، دی.ال.، از زندان فرار کرده است. کلر به پدرش در مورد برخی از چیزهایی که اخیراً پشت سر گذاشته است می گوید. در وگاس، هیرو در نهایت با یک قهرمان دیگر ارتباط برقرار می کند. پیتر باید بفهمد که با این پیام مرموز چه کند.

۰ ۰

دانلود قسمت چهارم سریال قهرمانان 2006 Heroes


دانلود قسمت چهارم سریال قهرمانان 2006 Heroes

بعد از شب با برودی، کلر در آخرین جایی که تصور می کرد از خواب بیدار می شود. مت با چند مرد آشنا می شود که به نظر می رسد بیش از حد در مورد او می دانند. محیندر سورش یکی از قهرمانان را پیدا می کند. نقشه هیرو در لاس وگاس نتیجه معکوس می دهد. دستیار لیندرمن درست زمانی که نیتن به لاس وگاس می رسد تا با صاحب کازینو متقلب درباره مشارکت در کمپین صحبت کند، مشکلات بیشتری برای نیکی ایجاد می کند.

۰ ۰

دانلود فیلم صندلی داغ 2022 Hot Seat


فیلم Hot Seat 2022  یا موقعیت تعیین کننده درباره هکری است به نام فریار که در صندلی محل کارش بمبی را پیدا میکند ، شخصی با او تماس میگیرد و میگوید باید از یکسری بانک ها پول برداشت کند ، اگر انجام ندهد ، بمب منفجر میشود و دخترش را هم میدزدند ، در این میان متخصص خنثی سازی بمب وارد میشود و ...  فیلم صندلی داغ بر اساس داستانی از کولین واتس و لئون لنگفورد ساخته شده و در جولای 2022 در آمریکا به اکران درآمده است.

۰ ۰

دانلود قسمت سوم سریال قهرمانان 2006 Heroes


دانلود قسمت سوم سریال قهرمانان 2006 Heroes

اینترلود عاشقانه کلر با بازیکن تیم فوتبال یک چرخش غم انگیز به خود می گیرد. هیرو دوستش آندو را متقاعد می کند که سرنوشت آنها این است که برای نجات جهان به آمریکا سفر کنند. در همین حال، ناتان از تصادف پیتر برای منافع سیاسی خود استفاده می کند. افسر مت پارکمن، مهیندر سورش و اف‌بی‌آی همگی در دنبال سایلار مرموز هستند.

۰ ۰

دانلود قسمت دوم سریال قهرمانان 2006 Heroes


دانلود قسمت دوم سریال قهرمانان 2006 Heroes

کل بازیگران برای فصل اول در نیویورک جمع شدند. اکنون همه دوباره در سراسر جهان پراکنده شده اند و به دنبال منافع خود هستند، اگرچه خوشبختانه تاکنون اکثر قهرمانان ما در استفاده از توانایی های خود راحت هستند. فقط پیتر پترلی (میلو ونتیمیلیا) که با سفر (و انفجار بعدی) خود به آسمان دچار فراموشی شده است، در حال انجام رقص حالات چهره گیج/حیرت‌زده در حالی که قدرت‌های مختلف خود را به رخ می‌کشد، می‌پردازد، و در مورد او ممکن است چیز خوبی باشد.

۰ ۰

دانلود قسمت اول سریال قهرمانان 2006 Heroes


دانلود قسمت اول سریال قهرمانان 2006 Heroes

این اولین قسمتی است که سریال واقعا عالی شروع می شود. این قسمت بیشتر معرفی شخصیت ها و اتفاقاتی است که قرار است در طول فصل دنبال شود. جنوبی ترین قسمت شخصیت های اصلی نمایش در حال کشف قدرت های خود هستند. گیراترین داستان مربوط به پیتر پترلی است که رویاهای مکرر در مورد توانایی پرواز دارد.

۰ ۰

دانلود فیلم ترس 2023 Fear


Fear 2023 روایتگر یک اکیپ صمیمی، برای تعطیلات آخر هفته به منطقه‌ای دور افتاده سفر می‌کنند و اتفاقات وحشتناکی را تجربه می‌کنند… فیلم ترس محصول کشور آمریکا و در ژانر ترسناک می‌باشد و به کارگردانی Deon Taylor در سال 2023 ساخته شده است.در فیلم ترس بازیگرانی چون Joseph Sikora , Annie Ilonzeh , Andrew Bachelor , Jessica Allain , Ruby Modine , Iddo Goldberg , Terrence Jenkins و…به ایفای نقش پرداخته اند.

۰ ۰

دانلود قسمت ششم سریال لوکی 2021 Loki


دانلود قسمت ششم سریال لوکی 2021 Loki

دنیای چندگانه بالاخره در دنیای سینمایی مارول افتتاح شد و با بهم ریختن جدول زمانی، اوضاع به همین شکل باقی نخواهد ماند. فینال Loki همان‌طور که طرفداران انتظار داشتند تعیین‌کننده بود و رویدادهای آن بر روی هر چیزی که در MCU پیش می‌رود تأثیری خواهد داشت.

۰ ۰

دانلود قسمت پنجم سریال لوکی 2021 Loki


دانلود قسمت پنجم سریال لوکی 2021 Loki

ماجراجویی انفرادی لوکی هفته گذشته در قسمت 5 در دیزنی پلاس پخش شد و پاسخ‌هایی را به همراه داشت که پیش از پایان فصل چهارشنبه این هفته هوس کرده بودیم. این اتفاق پس از آن رخ می دهد که دوست ما لاوفیسون (تام هیدلستون) ظاهراً از وجود حذف شد، فقط برای اینکه از خواب بیدار شد و با سه نسخه جایگزین از او در دنیایی پسا آخرالزمانی آشنا شد. نمایش دنیای سینمایی مارول واقعاً وحشی شده است.

۰ ۰

دانلود قسمت چهارم سریال لوکی 2021 Loki


دانلود قسمت چهارم سریال لوکی 2021 Loki

قسمت 4 Loki با ربوده شدن سیلوی بسیار جوان توسط TVA و به طور خاص تر Renslayer در Asgard آغاز می شود. ناپدید شدن او از آسگارد به سرعت با تنظیم مجدد جدول زمانی پاسخ داده می شود. به نظر می رسد زندگی او به اندازه کافی انحراف بزرگ از جدول زمانی مقدس بوده است، به همین دلیل او را گرفتند.

۰ ۰

دانلود قسمت سوم سریال لوکی 2021 Loki


دانلود قسمت سوم سریال لوکی 2021 Loki

اپیزود 3 از ماجراجویی انفرادی لوکی چهارشنبه گذشته در دیزنی پلاس فرود آمد، و نشان داد که خدای شیطان پس از کنار گذاشتن Time Variance Authority و دنبال کردن نوع خطرناک زن خود از طریق یک پورتال زمان، به کجا ختم شد. نمایش دنیای سینمایی مارول پس از فرار لوکی از چنگ قهرمانان در فیلم Avengers: Endgame در سال 2012 رخ می دهد.

۰ ۰

دانلود قسمت دوم سریال لوکی 2021 Loki


دانلود قسمت دوم سریال لوکی 2021 Loki

اپیزود 2 از ماجراجویی انفرادی لوکی با عنوان خود در دیزنی پلاس پس از معرفی او با قدرت واقعاً شگفت‌انگیز Time Variance Authority، با خدای شرارت مورد علاقه همه آشنا می‌شود. نمایش دنیای سینمایی مارول، شخصیت شرور محبوب در سال 2012 را در پی فرار یواشکی او در فیلم Avengers: Endgame دنبال می کند.

۰ ۰

دانلود فیلم جونگ_ای 2023 JUNG_E


فیلم جونگ ای در سال ۲۱۹۴ میلادی واقع شده‌است و زمین در قرن بیست و دوم را به تصویر می‌کشد که به دلیل دگرگونی اقلیم قابل سکونت نیست و انسان‌ها مجبورند در پناهگاهی که برای آنها ساخته شده‌است، زندگی کنند. در این پناهگاه، هرج و مرج می‌شود و جنگ داخلی آغاز می‌شود. فیلم جونگ ای محصول سال ۲۰۲۳ کشور کره جنوبی به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه یون سانگ-هو، این فیلم در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۲۳ از سرویس ویدئویی نتفلیکس نیز منتشر گردید.

۰ ۰

دانلود فیلم آستریکس و اوبلیکس: قلمرو پادشاهی میانه 2023 Astérix & Obélix: The Middle Kingdom


در فیلم آستریکس و اوبلیکس: قلمرو پادشاهی میانه تنها دختر امپراتور چین، هان ژواندی، از دست یک شاهزاده سخت گیر می گریزد و از گول ها و دو جنگجوی شجاع آستریکس و اوبلیکس کمک می گیرد.

فیلم آستریکس و اوبلیکس ساخت کشور آمریکا و در ژانر ماجراجویی، کمدی، خانوادگی و به کارگردانی و نویسندگی گیوم کانته می باشد. در فیلم آستریکس و اوبلیکس بازیگرانی مانند گیوم کانته، ژیل للوش، ونسان کسل، جاناتان کوهن، ماریون کوتیار، جولی چن، لیانا چی، خوزه گارسیا، مانو پایت، رمزی بدیا و لین دان فام  و… به هنرنمایی پرداخته اند.

۰ ۰

دانلود قسمت اول سریال لوکی 2021 Loki


دانلود قسمت اول سریال لوکی 2021 Loki

اپیزود 1 لوکی ما را به گذشته به سال 2012 می برد و لحظاتی را بعد از فرار لوکی از دست انتقام جویان در پایان بازی می بینیم. لوکی خود را در صحرای گوبی در مغولستان می بیند. طولی نمی کشد که سربازان ظاهر می شوند و ادعا می کنند که بخشی از Time Variants Authority هستند. آن‌ها آماده‌اند تا لوکی را دستگیر کنند و پس از ضربه‌ای بد، زمان را کاهش دهند و زمانی که برای تنظیم مجدد جدول زمانی آماده می‌شوند.

۰ ۰

دانلود فیلم شبیه‌ساز 2023 Simulant


داستان فیلم شبیه ساز روایت یک زن تنها که در پی از دست دادن همسرش ایوان تلاش می‌کند با استفاده از یک شبیه‌ساز اندروید که شبیه به همسرش است، بار دیگر آرامش را به دست آورد. اما فی نمی‌تواند به همان شکلی که همسرش را دوست داشت، عاشق این اندروید شود و شبیه‌ساز ایوان هم عشق او را بدون پاسخ می‌گذارد؛ در این میان وقوع حوادثی غیرمنتظره، این شبیه ساز را در مسیر یک ماموریت دولتی قرار می‌دهد.

۰ ۰

دانلود قسمت دوازدهم سریال بد و دیوانه 2021 Bad and Crazy


دانلود قسمت دوازدهم سریال بد و دیوانه 2021 Bad and Crazy

سو یول مکرراً سعی می کند از سلول خود فرار کند، هر بار قبل از اینکه دستگیر شود و به داخل خانه کشیده شود، آن را کمی دورتر از راهروی دردار می برد. در نهایت، به نظر می رسد که او تسلیم می شود، در حالی که K سعی می کند او را متقاعد کند که یک بازی انجام دهد.

۰ ۰

دانلود قسمت یازدهم سریال بد و دیوانه 2021 Bad and Crazy


دانلود قسمت یازدهم سریال بد و دیوانه 2021 Bad and Crazy

با روایت شاهد عینی جونگ هون از جو هیوک که یونگ جو را دستکاری می کند تا او را چاقو بزند، سو یول بالاخره می داند که جو هیوک یون هو است. اوه، وقتی ک از او می‌پرسد آیا مطمئن است که می‌تواند یون هو را بگیرد، فقط پوزخند می‌زند و می‌گوید: «البته. من تو را دارم.» اما شهادت جونگ هون کافی نخواهد بود - آنها باید ثابت کنند که جو هیوک قاتل است. طرح سو یول؟ از خود به عنوان طعمه استفاده کند.

۰ ۰

دانلود قسمت دهم سریال بد و دیوانه 2021 Bad and Crazy


دانلود قسمت دهم سریال بد و دیوانه 2021 Bad and Crazy

فلاش بک به گذشته. در پشت بام، یون هو به سو یول پیشنهاد می کند که پدران یکدیگر را بکشند تا به بدبختی ای که از آن رنج می بردند پایان دهند. او به سو یول اطمینان می‌دهد که قوی‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کند، و اوه عزیز، این دقیقاً همان عبارتی است که جو هیوک زمانی با سو یول استفاده می‌کرد. من ناامید هستم اما تعجب نمی کنم.

۰ ۰

دانلود قسمت نهم سریال بد و دیوانه 2021 Bad and Crazy


دانلود قسمت نهم سریال بد و دیوانه 2021 Bad and Crazy

Soo-yeol یخ می زند که X مرموز او را به نام تولدش صدا می کند. سردردی که از هم جدا می شود او را به سالن خاطراتش می کشاند، جایی که مستقیماً به سمت درب شماره 1002 حرکت می کند. حالا او متوجه می شود که تاریخ دوم اکتبر است، همان تاریخی که یانگ جو تصمیم گرفت خود را در آن بکشد. وقتی او جرات می‌کند تا در را باز کند، یانگ جو را می‌بیند که با بارانی‌اش روی بدن پدرش ایستاده است.

۰ ۰

دانلود قسمت هشتم سریال بد و دیوانه 2021 Bad and Crazy


دانلود قسمت هشتم سریال بد و دیوانه 2021 Bad and Crazy

در راهروی خاطراتش، سو یول روی خودش حلقه می زند که از جرقه های گذشته عذاب می کشد. K نزدیک می‌شود، ابروهایی در هم می‌ریزد که به نظر همدردی می‌آید، و دستی را دراز می‌کند تا سو یول بگیرد. سو یول این کار را می کند و سپس روی صندلی گئون تاک بیدار می شود. گئون تاک او را به خاطر دویدن در حالت هیپنوتیزم شده سرزنش می‌کند و به او هشدار می‌دهد که تحریک ضربه‌اش می‌تواند خطرناک باشد.

۰ ۰

دانلود قسمت هفتم سریال بد و دیوانه 2021 Bad and Crazy


دانلود قسمت هفتم سریال بد و دیوانه 2021 Bad and Crazy

Soo-yeol، K و Hee-Gyeom با همکاری یکدیگر موفق می شوند درهای کامیونی را که داخل آن گیر کرده اند باز کنند. درها با سو یول و هی گیوم به سمت بیرون می چرخند که زندگی عزیزشان را حفظ کرده اند. راننده آنها را در آینه می بیند و وقتی برای تحقیق بیرون می آید، سو یول و K قوی او را مسلح می کنند تا به آنها بگوید آنها را کجا می برد.

۰ ۰

دانلود قسمت ششم سریال بد و دیوانه 2021 Bad and Crazy


دانلود قسمت ششم سریال بد و دیوانه 2021 Bad and Crazy

Soo-yeol و K در شراکت جدید خود دست می دهند، فقط برای BGM برقی که با یک خراش رکورد محو می شود زیرا K چیزی را به یاد می آورد. لبخند از روی صورتش می لغزد، K از سو یول می پرسد که چرا این کار را کرد - آیا سو یول قبلاً آن را فراموش کرده است؟

۰ ۰

دانلود قسمت پنجم سریال بد و دیوانه 2021 Bad and Crazy


دانلود قسمت پنجم سریال بد و دیوانه 2021 Bad and Crazy

قسمت پنجم «بد و دیوانه» همه چیز بسیار دیوانه‌کننده‌تر شده است. در حالی که سو یول در تلاش بود تا با K با زندگی پر از هرج و مرج همزیستی کند، اکنون ممکن است فرصتی برای خداحافظی با او داشته باشد. در حالی که کیونگ تائه و سو یول پرونده خود را رها کردند، اکنون هی گیوم توسط حلقه مواد مخدر در یک پرونده قتل متهم شده است.

۰ ۰

دانلود فیلم سوزومی 2022 Suzume


انیمه Suzume داستان دختری ۱۷ ساله به‌نام سوزومه را دنبال می‌کند که در یک شهر آرام در کیوشو زندگی می‌کند. یک روز مسافر جوانی به او می‌گوید که دنبال یک در می‌گردد و این موضوع زندگی او را برای همیشه تغییر می‌دهد. او مرد جوان را تا سمت کوه‌ها دنبال می‌کند که در آن یک در قدیمی وجود دارد که توسط ساختمان‌های مدرن احاطه شده است و این آغاز سفر مرموز سوزومه است. Suzume no tojimari 2022 فیلمی انیمیشنی محصول کشور ژاپن میباشد به نویسندگی و کارگردانی ماکوتو شینکای ساخته شده‌ است.

۰ ۰

دانلود قسمت چهارم سریال بد و دیوانه 2021 Bad and Crazy


دانلود سریال بد و دیوانه 2021 Bad and Crazy

قسمت 4 از علاقه عشق با ما در گذشته با یک فلش بک بزرگ در سال نو شروع می شود. کارکنان به سختی در حال جمع آوری تقویم های بانکی برای ارسال هستند. سانگ سو در نهایت با یک کاغذ برش کار می کند، که سو یونگ برای آن گچ ارائه می دهد. سانگ سو تنها با علاقه عاشقانه اش به سو یونگ می گوید که نمی خواهد خارق العاده باشد، او برنامه هایی برای متوسط بودن دارد. از آنجایی که او از خانواده ای ثروتمند می آید، ترکیب کردن با او بسیار مناسب است.

۰ ۰

دانلود فیلم نگهبانان کهکشان ۳ 2023 Guardians of the Galaxy Volume 3


پیتر کوییل که همچنان بخاطر از دست دادن گامورا گیج است باید نگهبانان کهکشان را برای ماموریتی دور هم جمع کند تا با هم از جهان و یکی از هم‌نوعان خودشان دفاع کنند. ماموریتی که شکستش مساوی است با پایان کار نگهبانان.

از بازیگران فیلم نگهبانان کهکشان ۳ می شود به : Chris Pratt در نقش پیتر کوویل؛ Zoe Saldana در نقش گامورا؛ Karen Gillan در نقش نبیولا؛ Pom Klementieff در نقش مانتیس؛ Vin Diesel در نقش گروت؛ Bradley Cooper در نقش راکت؛ Will Poulter در نقش آدام وارلاک و Sean Gunn در نقش کراگلین اشاره کرد.

۰ ۰

دانلود فیلم یک رنجر 2023 One Ranger


یک سارق بانک (با بازی دین جاگر) را در بیابان تعقیب می‌کند، اما متوجه می‌شود که او یک تروریست بین‌المللی است که قصد دارد بمبی را در قلب لندن منفجر کند؛ در این میان زمانی که شریک رنجر کشته می‌شود، او با یک مامور اطلاعاتی بریتانیا (با بازی دومینیک تیپر) و رئیس او (با بازی جان مالکوویچ) وارد شراکت می‌شود تا این تروریست را مرده یا زنده به دست عدالت بسپارند

۰ ۰

دانلود فیلم سیسو 2023 Sisu


در طول آخرین روزهای ناامیدانه جنگ جهانی دوم، یک کاوشگر منفرد (Jorma Tommila) با نازی ها در یک عقب نشینی در زمین سوخته در شمال فنلاند رد می شود. وقتی نازی ها طلای او را می دزدند، به سرعت متوجه می شوند که با هیچ معدنچی معمولی درگیر نشده اند و مهم نیست که چه چیزی را به سمت او پرتاب می‌کنند، جوخه مرگ یک تنه برای پس گرفتن طلای او تمام تلاش خود را می‌کند حتی اگر این به معنای کشتن آخرین نازی‌ها باشد. از دیگر بازیگران فیلم سینمایی سیسو می‌توان به بازیگران بریتانیایی جک دولان و پل اندرسون و بازیگر نروژی آکسل هنی اشاره کرد.

۰ ۰

دانلود قسمت سوم سریال بد و دیوانه 2021 Bad and Crazy


دانلود قسمت سوم سریال بد و دیوانه 2021 Bad and Crazy

اپیزود 3 "بد و دیوانه" به زودی منتشر می شود و همه چیز به سمت و سوی جالبی رفته است. کارآگاه انتخابی خوب ما ریو سو یول و آخرین امید زمین، تنها ابرقهرمان ما، کلاه ایمنی، همان افراد هستند. و مدتی طول می کشد تا سو یول این را بفهمد. او در حالی که مادرش او را می زد و فحش می داد روی تخت بیمارستان از خواب بیدار شد. و او نمی دانست چه اتفاقی افتاده است.

۰ ۰

دانلود قسمت دوم سریال بد و دیوانه 2021 Bad and Crazy


دانلود قسمت دوم سریال بد و دیوانه 2021 Bad and Crazy

با انتشار اپیزود اول، طرفداران نمی‌توانند منتظر قسمت 2 «بد و دیوانه» باشند. خیلی چیزها فقط در یک روز از بین رفته‌اند و ما چیزهای زیادی برای باز کردن داریم. سو یول در سمت اشتباه تخت از خواب بیدار شد. در واقع، او در وان حمام از خواب بیدار شد و در مورد دعوای خونین خواب دید. او در حال رفتن به محل کار متوجه شد که با مستی ماشین خودش را خراب کرده است و در مقابل همه توسط دوست دختر سابقش مورد حمله تابستانی قرار گرفته است.

۰ ۰

دانلود قسمت اول سریال بد و دیوانه 2021 Bad and Crazy


دانلود قسمت اول سریال بد و دیوانه 2021 Bad and Crazy

پس از تمام انتظارها، قسمت اول "بد و دیوانه" بالاخره این آخر هفته منتشر می شود و طرفداران (از نظر خوبی) حال خوبی ندارند. گروه سازنده در ادامه ویدئوی برجسته ای از این نمایش را منتشر کردند. با نگاهی به خط داستانی، طرفداران را وادار به ایجاد تئوری های خود می کند. هفته‌ها پیش، زمانی که iQIYI پشت صحنه فیلمبرداری پوستر «بد و دیوانه» را حذف کرد.

۰ ۰

دانلود فیلم ناهنجاری فضایی 2023 Space Oddity


یک ادیسه فضایی‎ یک فیلم علمی تخیلی و حماسی محصول سال ۱۹۶۸ آمریکا - بریتانیا به کارگردانی و تهیه‌کنندگی استنلی کوبریک است. فیلم‌نامه آن توسط کوبریک و آرتور سی کلارک و تا حدودی متأثر از داستان کوتاه کلارک با نام «نگهبان» نوشته شده‌است.

فیلم در دوران ماقبل تاریخ شروع می شود جائیکه با ظهور بلوکه ای عظیم میمون‌ها وحشتزده به این‌سو و آن‌سو می روند. سپس به عصر مدرن می رویم جائیکه بلوکه ا ی دیگر روی ماه کشف شده است که امواجی را مداوما به مشتری می فرستد. دکتر دیوید بومن، فرانک پولی، سه دانشمند منجمد شده و HAL 9000 کامپیوتری، که مغز سفینه است به مشتری فرستاده شده اند تا...

۰ ۰

دانلود قسمت شانزدهم سریال کور 2022 Blind


دانلود قسمت شانزدهم سریال کور 2022 Blind

قسمت 16 Blind این فینال را با سونگ جون شروع می‌کند که برای یافتن برادرش می‌جنگد. با تماسی آشکار از سونگ هون، سونگ جون از اینکه پدرش در اتفاقی که در یتیم خانه هوپ رخ داد شریک بوده، شوکه می شود. مادر او رهبر همه این کارها بود و تصمیم گرفت که همه پس از ملاقات با مدیر و رئیس یوم، دهان خود را ببندند. مادرش Na Kuk-Hee تهیه کننده Bae را متقاعد کرد که پخش را متوقف کند.

۰ ۰

دانلود قسمت پانزدهم سریال کور 2022 Blind


دانلود قسمت پانزدهم سریال کور 2022 Blind

قسمت 15 Blind با بازگشت سونگ جون به خاطراتش شروع می شود و متوجه می شود که برادرش نقش مهمی در واداشتن او به این باور دارد که یون جائه است. سونگ جون ناراحت است و گردنبندش را پاره می کند، آن را محکم گرفته و سعی می کند با یون جا چانه بزند. مسئله این است که یون جائه واقعی در زمانی که سونگ هون به او وادار کرد باور کند که قاتل است، تمام این راه را برنامه ریزی کرده است.

۰ ۰

دانلود فیلم ناشنیده 2023 The Unheard


فیلم ناشنیده 2023 داستان دختر بیست ساله ای است که پس از آزمایشی که برای احیای شنوایی اش روی او انجام شد، دچار توهم های شنیداری می شود؛ توهم هایی که گویا به ناپدید شدن اسرارآمیز مادرش مرتبط هستند. در این فیلم هنرپیشگانی چون لاچلان واتسون، میشل هیکس، نیک ساندو، برندان میر و شونوری راماناتان به ایفای نقش نیز پرداخته اند.

۰ ۰

دانلود قسمت چهاردهم سریال کور 2022 Blind


دانلود قسمت چهاردهم سریال کور 2022 Blind

قسمت 14 Blind با سونگ جون شروع می شود که یون جائه را با اسلحه بالا نگه داشته است. او سعی می کند از سونگ هون کمک بخواهد، اما در حالی که سونگ جون به او دستبند می زند و او را دستگیر می کند، سکوت می کند. اخبار این در سراسر کشور پخش می شود، در حالی که آنهایی که در قتل ها شریک بودند و می دانستند در مرکز رفاه امید چه می گذرد، نگران هستند و تلاش می کنند تا معنای این قتل را برای آنها منطقی نشان دهند.

۰ ۰

دانلود قسمت سیزدهم سریال کور 2022 Blind


دانلود قسمت سیزدهم سریال کور 2022 Blind

قسمت 13 Blind زمانی شروع می شود که Sung-Joon متوجه می شود که Jung In-Seong (Yoon-Jae) قاتل ما در لباس مبدل است. او در حالی که سونگ هون قادر به توقف او نیست به اتاق بیمارستان می رسد. سگ دیوانه نیز ظاهر می شود و بلافاصله می خواهد بداند شماره 13 کجاست. او ماسک اکسیژن سونگ هون را برمی دارد و او را برای پاسخ فشار می آورد.

۰ ۰

دانلود فیلم نابودسازی مواد در هیومن 2021 Destruction of Opium at Humen


فیلم نابودسازی مواد در هیومن Destruction of Opium at Humen داستان درباره فردی به نام لین زسکو است که به قصد ممنوع کردن استعمال دخانیات به شهر گوانگژو رفت اما مقامات شهر تبانی کرده و راهزن های شهر هم به او حمله کردند و شرایط دشوار شد و ... از بازیگران این فیلم اکشن هم می توان Zhang Zi Shan - Yu Ming Du - Miao Xie - Tse Miu - Lu Yao نام برد.

۰ ۰

دانلود فیلم فوق العاده عمیق 2020 The Superdeep


داستان این فیلم مهیج، از آنجایی آغاز می شود که یک تیم تحقیقاتی کوچک به اعماق زمین سفر می کنند تا بفهمند در عمیق ترین چاه زمین چه سری نهفته است؛ آنچه آن ها در می یابند، بزرگترین تهدید تاریخ است و اکنون آینده بشریت در دستان آنهاست. از جمله بهترین بازیگران فیلم  The Superdeep 2020میتوان به Milena Radulovic, *******ll Kovbas, Sergey Ivanyuk, Vadim Demchog, Nikolay Kovbas, Sergey Ivanuk, Albina Chaykina, Nikita Dyuvbanov  اشاره کرد.

۰ ۰

دانلود فیلم استراحت مطلق 2022 Bed Rest


یک زن باردار که با همسرش به خانه‌ی جدیدی نقل مکان می‌کنند تا شروعی تازه داشته باشند. جولی که از روزمرگی و اظطراب محدودیت‌های جدید خود رنج می‌برد، رفته‌رفته از دستور اجباری استراحت مطلق سر باز می‌زند. خیلی زود حوادث خیالی وحشتناکی در خانه برای جولی اتفاق می‌افتد که احساساتش را تحریک می‌کنند و دیگران به سلامت روانی او شک می‌برند...

در فیلم Bed Rest 2022 بازیگرانی مانند ملیسا باررا، اریک آتاواله، گای برنت، کریستن ساواتزکی، ادی اینکستر و… به هنرنمایی پرداخته اند

۰ ۰

دانلود قسمت دوازدهم سریال کور 2022 Blind


دانلود قسمت دوازدهم سریال کور 2022 Blind

قسمت 12 Blind با Sung-Joon در بیمارستان شروع می شود و به بهترین ها امیدوار است. سونگ هون وضعیت خوبی ندارد و همانطور که والدینش ظاهر می شوند، از دکتر می آموزند که پزشکان بهترین کار ممکن را انجام داده اند، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که سونگ هون دوباره بیدار شود. اگرچه او هنوز زنده است، که حداقل چیزی است.

۰ ۰

دانلود قسمت یازدهم سریال کور 2022 Blind


دانلود قسمت یازدهم سریال کور 2022 Blind

قسمت 11 Blind با نزدیک شدن Eun-Ki به قاتل شروع می شود، قاتل که به طرز شومی سوت می زند و او را می گیرد. در مورد سونگ جون، او عروسک ها را روی میز برادرش پیدا می کند و بلافاصله متوجه می شود که سونگ هون شماره 11 از خانه کودکان است. این یک افشای بمب بزرگ است، و چیزی که بلافاصله او را به آنچه در حال رخ دادن است مرتبط می کند. سونگ هون همچنین تعدادی عکس در کشوی خود دارد.

۰ ۰

دانلود قسمت دهم سریال کور 2022 Blind


دانلود قسمت دهم سریال کور 2022 Blind

نابینا داستان سه نفر را تعریف می کند. ریو سونگ جون یک کارآگاه مشتاق، ریو سونگ هون یک قاضی و جو یون کی یک مددکار اجتماعی. این سه خود را درگیر یک پرونده قتل زنجیره ای می یابند. TaecYeon نیز بخشی از بازیگران است، در حالی که Ha Seok-Jin و Jung Eun-Ji نیز بازیگران قابل توجهی را تکمیل می کنند. اگر این K-drama را دنبال کرده اید، ممکن است کنجکاو باشید که بدانید قسمت بعدی چه زمانی منتشر می شود.

۰ ۰

دانلود فیلم پین‌بال: مردی که بازی را نجات داد 2023 Pinball: The Man Who Saved the Game


راجر شارپ نویسنده ای جوان است که در بازی آرکید پین بال مهارت بسیار خاصی دارد و به زودی متوجه می شود که انجام این بازی غیرقانونی است. بنابراین همه سعی خود را می کند تا این قانون را لغو کند و...

فیلم Pinball: The Man Who Saved the Game یک فیلم کمدی و درام محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی و نویسندگی مشترک Austin Bragg و Meredith Bragg است که توسط دو کمپانی‌ MPI Original Films و Choice Films تولید و منتشر شد؛

۰ ۰

دانلود قسمت نهم سریال کور 2022 Blind


دانلود قسمت نهم سریال کور 2022 Blind

نابینا داستان سه نفر را تعریف می کند. ریو سونگ جون یک کارآگاه مشتاق، ریو سونگ هون یک قاضی و جو یون کی یک مددکار اجتماعی. این سه خود را درگیر یک پرونده قتل زنجیره ای می یابند. TaecYeon نیز بخشی از بازیگران است، در حالی که Ha Seok-Jin و Jung Eun-Ji نیز بازیگران قابل توجهی را تکمیل می کنند. اگر این K-drama را دنبال کرده اید، ممکن است کنجکاو باشید که بدانید قسمت بعدی چه زمانی منتشر می شود.

۰ ۰

دانلود قسمت هشتم سریال کور 2022 Blind


دانلود قسمت هشتم سریال کور 2022 Blind

قسمت 8 Blind یک بار دیگر در گذشته با یک شمن در جنگل شروع می شود و طبل را می کوبد و ارواح را فرا می خواند. وقتی همه شمع ها خاموش می شوند، این یک روح نیست که نشان می دهد، بلکه سگ دیوانه و مردانش هستند که با پسرها ظاهر می شوند و آنها را از فرارشان باز می دارند. بچه ها از او درخواست کمک می کنند. او با انگشتانش به مون کانگ اشاره می کند و به او می گوید که باید آن بچه (سونگ جون) را بکشد وگرنه او خواهد مرد.

۰ ۰

دانلود فیلم با توکل به یک بال و یک دعا 2023 On a Wing and a Prayer


در فیلم  توکل به یک بال و یک دعا می بینید پس از مرگ غیرمنتظره خلبان آنها در اواسط پرواز، داگ وایت (دنیس کواید) باید با خیال راحت یک هواپیما را فرود بیاورد و تمام خانواده خود را از خطر غیرقابل عبور نجات دهد.

فیلم On a Wing and a Prayer 2023 ساخت کشور آمریکا در ژانر هیجان انگیز و درام به کارگردانی Sean McNamara و نویسندگی Brian Egeston است.

۰ ۰

دانلود فیلم دختر مصنوعی 2023 The Artifice Girl


تیمی از ماموران ویژه یک برنامه کامپیوتری انقلابی جدید را برای طعمه و به دام انداختن شکارچیان آنلاین کشف می کنند. پس از همکاری با توسعه دهنده مشکل برنامه، آنها به زودی متوجه می شوند که هوش مصنوعی به سرعت در حال پیشرفت فراتر از اصلی خود است. در فیلم The Artifice Girl بازیگرانی چون Alyssa Moody، David Girard، Franklin Ritch، Ivana Barnes، Lance Henriksen، Lucy Noelle، Rashaud Sessions، Sinda Nichols، Tatum Matthews، Thomas Hamby و... به ایفای نقش پرداخته اند.

۰ ۰

دانلود فیلم مافیا ماما 2023 Mafia Mamma


فیلم Mafia Mamma در مورد یک مادر آمریکایی است که وارث امپراتوری مافیای پدربزرگش در ایتالیا می‌شود. حال او به‌ عنوان سرپرست جدید کسب‌وکار خانوادگی، با هدایت مشاور شرکت، به طرز خنده‌داری انتظارات همه را نادیده می‌گیرد و…

در این فیلم بازیگرانی چون: Monica Bellucci، Sophia Nomvete، Toni Collette، Eduardo Scarpetta، Alessandro BressanelloToni Collette و... به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم مادر مافیا با الهام از داستانی به قلم آماندا اشترس ساخته شده است.

۰ ۰

دانلود قسمت هفتم سریال کور 2022 Blind


دانلود قسمت هفتم سریال کور 2022 Blind

نابینا داستان سه نفر را تعریف می کند. ریو سونگ جون یک کارآگاه مشتاق، ریو سونگ هون یک قاضی و جو یون کی یک مددکار اجتماعی. این سه خود را درگیر یک پرونده قتل زنجیره ای می یابند. TaecYeon نیز بخشی از بازیگران است، در حالی که Ha Seok-Jin و Jung Eun-Ji نیز بازیگران قابل توجهی را تکمیل می کنند.

۰ ۰

دانلود فیلم کمین 2023 Ambush


گروهی از کماندوهای منتخب به فرماندهی سروان دراموند باید به یک ماموریت خطرناک بروند تا اطلاعات فوق محرمانه ای را به دست آورند که می تواند سرنوشت جنگ را تغییر دهد.  در فیلم Ambush 2023 بازیگرانی چون Aaron Eckhart، Connor Paolo، Francis Mancho، Gregory Sims، Jaime López، Jason Genao، Jeff Caperton، Jonathan Rhys Meyers، Jordan Johnson-Hinds، Luke Stanton Eddy و... به ایفای نقش پرداخته اند.

۰ ۰

دانلود قسمت ششم سریال کور 2022 Blind


دانلود قسمت ششم سریال کور 2022 Blind

قسمت 6 Blind با یک افشاگری بزرگ آغاز می شود. به نظر می رسد یکی از بچه ها در مرکز رفاه امید به شماره 11 و 12 امتیاز داده است. پسر، سگ دیوانه را در مورد نقشه بزرگی که برای ترک در سر دارند، آگاه می کند. مون کانگ لبخند شیطانی می زند و همه آنها را به خرگوش ها تشبیه می کند و تصمیم می گیرد او را ترک کند. او آنها را یکی یکی شکار می کند.

۰ ۰

دانلود قسمت پنجم سریال کور 2022 Blind


دانلود قسمت پنجم سریال کور 2022 Blind

قسمت 5 کور در مرکز رفاه امید شروع می شود. بچه ها همچنان به حد اقل فشار آورده و مجبور به کار سخت می شوند. سونگ جون و بچه های دیگر لحظات کوچکی از شادی پیدا می کنند، یعنی وقتی حمام را تمیز می کنند و به یکدیگر آب می پاشند. اما وقتی گروهبان چویی ظاهر شد، آنها به زودی متوقف می شوند. بلافاصله یکی از آنها را می گیرد و بچه را مجبور می کند تا همه چیز را با زبانش تمیز کند.

۰ ۰

دانلود قسمت چهارم سریال کور 2022 Blind


دانلود قسمت چهارم سریال کور 2022 Blind

قسمت 4 Blind دوباره در گذشته شروع می شود و بچه ها همه با هم در مرکز کودکان جمع می شوند. بازرسی روتین آینده یک لحظه بزرگ برای بچه ها است، زیرا زندانی 11 به همه آنها می گوید که قصد فرار دارند. آنها باید خود را آماده کنند. آن شب، همه آن‌ها در مورد کاری که می‌خواهند در بزرگ‌تر شدن انجام دهند، صحبت می‌کنند، با یون‌جای که انگشت شست خود را به هوا بالا می‌برد...

۰ ۰

دانلود قسمت سوم سریال کور 2022 Blind


دانلود قسمت سوم سریال کور 2022 Blind

قسمت 3 Blind با فلاش بک دیگری شروع می شود و وحشتی که این بچه های مرکز کودکان باید تحمل کنند را نشان می دهد. آنها مجبور به انجام کارهای یدی و ضرب و شتم به دلیل صحبت کردن یا خارج شدن از خط هستند. Sung-Joon و Jung Yoon-Jae جزو آن دسته از بچه ها هستند که به سادگی به عنوان اعداد متفاوت شناخته می شوند، بنابراین تعیین دقیق آنها دشوار است!

۰ ۰

دانلود قسمت دوم سریال کور 2022 Blind


دانلود قسمت دوم سریال کور 2022 Blind

قسمت 2 Blind در گذشته شروع می شود و سونگ جون در ایستگاه پلیس در مورد آنچه اتفاق افتاده است مورد بازجویی قرار می گیرد. پس از خوردن غذا، او بیانیه ای می دهد و در نهایت از جایی که آمده است رانده می شود. معلوم شد که افسر با باک مون کانگ، مرد مسئول مرکز رفاه هوپ تبانی دارد. این جایی است که او در ابتدای قسمت 1 سعی کرد از آن فرار کند. امید در اینجا به یک کلمه ظالمانه تبدیل شده است که این زندان ضرب المثلی را توصیف می کند که در آن با بچه ها بد رفتار می شود.

۰ ۰

دانلود قسمت اول سریال کور 2022 Blind


دانلود قسمت اول سریال کور 2022 Blind

اپیزود اول Blind با دسته‌ای از بچه‌ها شروع می‌شود که با عجله از میان جنگل به سمت یک انبار متروکه می‌روند. آنها نگران مردی به نام «سگ دیوانه» هستند که آنها را پیدا می کند، که وقتی به سمت آنها می رود، سوت بدی می زند. مشکل این است که یکی از خودشان - یون جائه - سقوط کرده است. در حالی که بیشتر افراد با عجله فرار می‌کنند، یکی از پسرها می‌ماند و یون جائه را می‌گیرد، دستش را می‌گیرد و سعی می‌کند پنهان بماند – و بی‌حرکت.

۰ ۰

دانلود فیلم کنفرانس 2022 The Conference


فیلم The Conference 2022 عنوان بین المللی کنفرانس، یک مستند تلویزیونی آلمانی است که برای اولین بار در 24 ژانویه 2022 توسط پخش کننده ZDF پخش شد، در مورد کنفرانس Wannsee که در برلین-وانزی در سال 1942 برای سازماندهی نابودی یهودیان برگزار شد. بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند عبارتند از Philipp Hochmair , Johannes Allmayer , Maximilian Brückner , Matthias Bundschuh , Fabian Busch , Jakob Diehl , Godehard Giese که در این فیلم خوب درخشیدند کارگردان فیلم خارجی کنفرانس Matti Geschonneck است

۰ ۰

دانلود فیلم چوپا 2023 Chupa


الکس نوجوان هنگام ملاقات با خانواده در مکزیک، زمانی که یک موجود عجیب را که در خانه پدربزرگش پنهان شده است، پیدا می کند. برای نجات این موجود افسانه ای، الکس و پسرعموهایش باید وارد ماجراجویی یک عمر شوند.

در فیلم چوپاکابرا بازیگرانی چون Adriana Paz، Alex Knight، Ashanti Enriquez، Ashley Ciarra، Berna Kenshin، Cesar Miramontes، Cheyenne Anderson، Christian Slater، Demián Bichir، Evan Whitten و... به ایفای نقش پرداخته اند.

۰ ۰

دانلود قسمت بیست و چهارم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead


دانلود قسمت بیست و چهارم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

با هجوم گروه گروهی به کشورهای مشترک المنافع، داریل (نورمن ریدوس) باید جودیت (کیلی فلمینگ) مجروح را به امنیت برساند. در همین حال، بازماندگان مورد علاقه ما باید با مردگان مبارزه کنند - و علیه پاملا میلتون (لیلا رابینز)، که خودخواهی او باعث کشته شدن شهروندان کشورهای مشترک المنافع است.

۰ ۰

دانلود قسمت بیست و سوم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead


دانلود قسمت بیست و سوم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

این یکی با نگاهی به گذشته در مورد جودیت و کل خانواده گریمز شروع می شود. مانند گذشته‌نگارهای قبلی قبلی، این یکی نیز با فلاش‌بک‌ها کمی ما را غمگین می‌کند، اما همچنین به ما یادآوری می‌کند که این قسمت جودیت را به نوعی نشان خواهد داد. او می گوید: «این آینده ای نیست که برادرم می خواست. «نه آن چیزی که مادر و پدرم برای آن دعوا کردند. نه هنوز."

۰ ۰

دانلود فیلم اسب رویایی 2021 Dream Horse


اسبی از نژادی نادر که توسط فردی پرورش یافته است ، او همسایه‌های خود را متقاعد می‌کند تا درآمد‌های ناچیزشان را برای کمک به ورود اسبش به مسابقات بدهند و…

فیلم Dream Horse محصول کشور انگلستان و در ژانر بیوگرافی ، درام می‌باشد و به کارگردانی Euros Lyn است. در فیلم اسب رویایی بازیگرانی چون  Alan David و Anthony O'Donnell و Lynda Baron و Asheq Akhtar و Owen Teale و Brian Doherty وToni Collette و... به ایفای نقش پرداخته اند.

۰ ۰

دانلود قسمت بیست و دوم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead


دانلود قسمت بیست و دوم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

این قسمت با فلاش بک هایی شروع می شود که ما در این فصل آخر عاشقش شده ایم، اما این بار روی Negan متمرکز شده است. او مطمئناً از روزهایی که با خفاش سیم خاردار مغزها را به هم می زند، راه درازی را پیموده است. یا او دارد؟ در ابتدا، من فکر می‌کردم که این به معنای حواس پرتی برای چیزی است که در نهایت فرار است، اما اینطور نبود. او فقط نگان بود.

۰ ۰

دانلود قسمت بیست و یکم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead


دانلود قسمت بیست و یکم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

مگی بخشی از گروهی است که ارتش مشترک المنافع ربوده است. او می تواند زیپی که مچ دستش را به هم می بندد بشکند. ببینید گابریل را آزاد می کند، که رزیتا را آزاد می کند، اما وقتی آنها می روند تا از عقب کامیون بپرند، مگی گرفتار می شود. مگی اسلحه را از سرباز دور می کند، اسلحه خاموش می شود، راننده را شلیک می کند و کامیون را تصادف می کند.

۰ ۰

دانلود قسمت بیستم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead


دانلود قسمت بیستم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

ایده این است که، پس از فصل 11 سریال مردگان متحرک، قسمت 19، پاملا میلتون دستور داده است که همه کسانی که حتی با یوجین ارتباط ضعیفی دارند، بازداشت شوند. نقشه او این است که از دستگیری آنها استفاده کند تا یومیکو را مجبور کند که یوجین را در دادگاه کانگورو محکوم کند تا ناآرامی عمومی را فرو نشاند و پاملا را بار دیگر در راس سلسله مراتب مشترک المنافع قرار دهد.

۰ ۰

دانلود قسمت نانزدهم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead


دانلود قسمت نانزدهم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

خوشبختانه، این فصل به نوعی توانسته است رابطه او با مکس را بدون اکران زیاد جلوه دهد، بنابراین به همان اندازه که من او را به عنوان یک علاقه عاشقانه نمی خریدم، و مطمئناً نه با مارگوت بینگهام، موفق شده ام. بیشتر از خصلت های تحریک کننده او چشم پوشی کنید. اینجا غیر ممکن شد. مشکل اینجاست که چون یوجین و مکس هر دو در افشای پوسیدگی کشورهای مشترک المنافع مشارکت داشتند و در نتیجه مستقیماً در مرگ سباستین در فصل 11 مردگان متحرک، قسمت 18 نقش داشتند، آنها دقیقاً به جایگاه اصلی در نیمه اپیزود مشترک المنافع رسیدند.

۰ ۰

دانلود فیلم مجری قانون 2022 The Enforcer


فیلم The Enforcer 2022 یک مجری باید همه چیز را فدا کند تا دختر جوانی را که با او دوست شده از دست رئیس زن کشنده اش که در قاچاق سایبری دست دارد، نجات دهد.

کارگردانی این عنوان را Richard Hughes انجام داده و W. Peter Iliff نویسندگی فیلمنامه را برعهده داشته و بازیگران این اثر آنتونیو باندراس، موژان آریا، کیت باسورث، الکسیس رن، زولی گریگز، تو چینز، مارک رینو اسمیت، لوک بوشیه، آرون کوهن، کیکا جورجیو، کوستاس سامر، کریستوس واسیلوپولوس هستند .

۰ ۰

دانلود قسمت هجدهم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead


دانلود قسمت هجدهم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

"یک روز جدید" زمانی است که همه اینها به میلتون ها و شهروندان مشترک المنافع می رسد. پس از وقایع فصل 11 The Walking Dead، قسمت 17، با داریل که هورنسبی را دستگیر کرده بود، و کارول و نیگان سباستین را از اتاق وحشت پنهانش بیرون کشیدند، ایده کار این است که اولی را برای تمام جنایات دومی قاب بزنیم.

۰ ۰

دانلود قسمت هفدهم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead


دانلود قسمت هفدهم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

ممکن است پایان The Walking Dead نزدیک باشد، اما یک جنگ جدید تازه برای بازماندگان ما آغاز شده است. پس مایه شرمساری است که به جای اینکه چیزی تازه، هیجان انگیز و هیجان انگیز ما را وارد فصل آخر سریال کند، قسمت اول قسمت 3 فصل 11 تماماً تیراندازی، غرغر، و تنش حباب آور است، که اکنون همگی یک کلاه قدیمی به نظر می رسند.

۰ ۰

دانلود قسمت شانزدهم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead


دانلود قسمت شانزدهم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

پایان نیمه فصل The Walking Dead دوز سالمی از نمادگرایی کتاب مقدس را ارائه می دهد، از یک عکس زودگذر از یک مار گرفته تا دیوانگی ملخ که نیگان اطمینان می دهد باید "نشانه ای از مرد طبقه بالا" باشد. فصل 11، اپیزود 16، "اعمال خدا"، در درجه اول بر روی مگی تمرکز دارد، اکنون با عواقب ناشی از طرف بد لنس هورنسبی سروکار دارد.

۰ ۰

دانلود قسمت پانزدهم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead


دانلود قسمت پانزدهم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

این اپیزود با دوگانگی عجیبی شروع می شود که داریل و سایر سربازان مشترک المنافع را در حال بررسی وقایع چند قسمت پیش در مجتمع آپارتمانی ریوربند نشان می دهد. چهره نیمه خورده توبی اولین چیزی است که می بینیم، که این نکته را به خانه می آورد که کل اکسپدیشن برای ملاقات با آن افراد جدید خیلی سریع به هم ریخته شد. لنس از گیب و آرون در مورد این واقعیت سؤال می کند که آنها تنها بازماندگان این قتل عام هستند، اما داریل از آنها حمایت می کند و توضیح می دهد که آنها سختگیر هستند زیرا برای مدت طولانی در خیابان ها زندگی کرده اند.

۰ ۰

دانلود فیلم اسلامبرلند 2022 Slumberland


داستان دختر جوانی را دنبال می‌کند که با کمک یک هیولای غول‌ پیکر به یک سرزمین جادویی و اسرارآمیز سفر می‌کند تا پدر گمشده‌ خود را پیدا کند.  در فیلم Slumberland 2022 بازیگرانی چون Antonio Raine Pastore , Weruche Opia ، Jason Momoa، Kyle Chandler، India de Beaufort، Chris O'Dowd، Marlow Barkley، Yanna McIntoshIzaak Smith و... به ایفای نقش پرداخته اند.

۰ ۰

دانلود فیلم ندای غیب 2022 Call of the Unseen


در فیلم سینمایی ندای غیب یک دانشجوی جوان هنر از کمبود اعتماد به نفس رنج می برد و استاد آشفته او با دیدهای تاریک دست و پنجه نرم می کند. به طور غیرمنتظره ای، سرنوشت آنها در سفری عجیب و خطرناک به سوی ناشناخته شروع به درهم پیچیده می کند.

هنرمندانی همچون ناتالی مرچنت، آلن آدلر، ماریکا لاگرکرانتس، آنکی لارسون، اینگمار یانسون، اینگوار اورنر، سارا هاگنو، یوهانا ایدها، کاسپر آندریاس، ریچارد دسیاتنیک، مارگا پترسون، مگنه اوسنس و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛

۰ ۰

دانلود قسمت چهاردهم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead


دانلود قسمت چهاردهم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

The Walking Dead دقیقا همان جایی را برمی‌گرداند که طرفداران انتظار داشتند: نگان، مگی و شرکت با کارلسون و خدمه‌اش از سربازان سرکش Commonwealth. البته، تماشاگران مشتاق بودند ببینند پس از جدایی مگی و نیگان از گروه در فصل 11، قسمت 9، "راه دیگری وجود ندارد" چه نتیجه ای حاصل شد. نظرات بداخلاق او همچنان باقی مانده است، اما با آنها شگفتی های زیادی همراه است.

۰ ۰

دانلود قسمت سیزدهم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead


دانلود قسمت سیزدهم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

این اپیزود کمی دور می زند، بنابراین مطمئن شوید که به آن توجه کرده اید. از دیدگاه خدمه هیل تاپ زمانی شروع می شود که یک غریبه سوار بر اسب به سمت دروازه می رود. مرد بر اثر شلیک گلوله به شدت مجروح می شود و لیدیا قبل از عبور از او می تواند چند کلمه از او خارج شود. او در مورد شیاطین و دروغگوها صحبت می کند و به او می گوید که باید برود بقیه را نجات دهد. بنابراین، البته، لیدیا و الیجا به راه افتادند تا بفهمند چگونه می توانند کمک کنند و مگی با اکراه به آن ملحق می شود.

۰ ۰

دانلود فیلم کریسمس در مزرعه دارواش 2022 Christmas on Mistletoe Farm


فیلم Christmas on Mistletoe Farm 2022 در ژانرهای خانوادگی, کمدی به کارگردانی Debbie Isitt, در کشور بریتانیا ساخته شد و در سال 2022 به روی پرده رفت.. از جمله بهترین بازیگران این فیلم میتوان به Scott Garnham, Kathryn Drysdale, Scott Paige, Sydney Isitt-Ager, Ashley Jensen, Gabriel Vick, Celia Imrie, Carolyn Pickles, Jonny Weldon, Stewart Wright, اشاره کرد. پس از به ارث بردن یک مزرعه در زمان کریسمس، یک پدر بیوه با زندگی روستایی خود دست و پنجه نرم می کند.

۰ ۰

دانلود قسمت دوازدهم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead


دانلود قسمت دوازدهم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

این قسمت با مونتاژی شروع می‌شود که توضیح می‌دهد چگونه شخصی که ما به‌عنوان مکس (دستیار پاملا) می‌شناختیم، در واقع همان استفانی است که از تماس‌های رادیویی با یوجین در فصل 10 می‌شناختیم. اگر این اصلاً گیج‌کننده است، اجازه دهید توضیح بدهم. استفانی وجود ندارد. مکس خود را استفانی نامید که در واقع نام مادرش است. مکس همچنین خواهر مرسر است و مرسر با ارتباط سرکش مکس با دنیای خارج موافق نیست.

۰ ۰

دانلود قسمت یازدهم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead


دانلود قسمت یازدهم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

اپیزود هفته گذشته فصل 11 «هفت‌های جدید» سرانجام شکاف‌هایی را در نمای ظاهراً عالی Commonwealth نشان داد. طغیان سرباز سابق تایلر در مهمانی ریمل نخبگان پاملا میلتون، شکاف طبقاتی سفت و سخت جامعه را برجسته کرد و اینکه چگونه یک لغزش به راحتی قابل بخشش نیست. در آخرین قسمت مردگان متحرک، "عنصر سرکش"، کانی سخنان تایلر و تهدیدهای او مبنی بر وجود هزاران نفر دیگر مانند او را فراموش نکرده است.

۰ ۰

دانلود قسمت دهم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead


دانلود قسمت دهم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

برای برخی، این کار طبق معمول است. مشترک المنافع مانند یک جامعه پیش از آخرالزمان عمل می کند، بنابراین کارهایی برای انجام دادن، صورتحساب هایی برای پرداخت، و بچه ها - جودیت، در این مورد - برای کمک هزینه وجود دارد. اما عادی بودن فقط یک توهم است. وقتی داریل و رزیتا با مرسر آموزش نظامی می گذرانند، باید خانه ای از زامبی ها را به گونه ای پاک کنند که کار گروهی و کارایی را در اولویت قرار دهد.

۰ ۰

دانلود قسمت نهم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead


دانلود قسمت نهم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

این اپیزود درست از جایی شروع می‌شود که همه چیز در فصل گذشته متوقف شد، با موشک‌هایی که در سراسر مکان پرواز می‌کنند، بسیاری از آن‌ها در داخل واکرها فرود می‌آیند و به طرز باشکوهی در همه جا دلشان منفجر می‌شود. مگی مکانی برای پوشش پیدا می کند، اما به سرعت توسط یکی از دروها کشف می شود. آنها قبل از اینکه او نجات پیدا کند، کمی با هم درگیر می شوند که موشکی به مهاجم او اصابت می کند و او را منفجر می کند.

۰ ۰

دانلود قسمت هشتم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت هشتم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت هشتم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

مگی، نگان و گابریل در حالی که در بین آنها ماسک‌های مبدل شده بودند، گله‌ای از واکرها را به سمت مریدین هدایت می‌کنند. وقتی گله می رسد، مراقبان مریدین از رفتار گله گیج می شوند. داریل، با تشخیص این رفتار، داوطلب می شود تا آنها را دور کند. پوپ در عوض پل را مأمور می کند تا راهپیمایان را فریب دهد. پل شروع به هدایت گله از مریدین می کند، اما از چند طرف در کمین قرار می گیرد و مگی او را با چاقو می زند. پائول توسط واکرها درگیر می شود و نیگان رادیو او را می دزدد.

۰ ۰

دانلود قسمت هفتم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead


دانلود قسمت هفتم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

مگی، نیگان، گابریل و الیجا که در حال فرار از ریپرز هستند، سعی می کنند راهی برای ورود به مریدین بیاندیشند. نگان اصرار دارد که آنها باید به خانه بروند، اما مگی گروه را تحت فشار قرار می دهد تا به جلو بروند. نگان قول می‌دهد که به شرطی بماند که او و مگی از آن به بعد با هم هماهنگ باشند، و مگی با اکراه موافقت می‌کند. مگی پیشنهاد می کند گروهی از واکرها را جمع آوری کنید تا با آنها به مریدین حمله کنند، و نیگان به گروه آموزش می دهد که چگونه با واکرها ترکیب شوند و گله ها را با ماسک های صورت هدایت کنند، که او از Whisperers یاد گرفت.

۰ ۰

دانلود قسمت ششم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead


دانلود قسمت ششم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

کانی و ویرجیل در خانه‌ای که در جنگل پیدا می‌کنند پناه می‌برند در حالی که در حال فرار از واکرها هستند، در حالی که در یک منطقه جنگلی دیگر، کلی به دنبال کانی می‌گردد. داریل در مخفیگاه ریپرز می ماند، جایی که شاهد بازجویی کارور از فراست است. پاپ به داریل دستور می دهد تا بازجویی را ادامه دهد. فراست فاش می‌کند که آن‌ها در یک خانه زرد ملاقات می‌کنند که داریل یکی از انگشتانش را قطع می‌کند و لیا موافقت می‌کند که تیمی را برای بررسی خانه رهبری کند.

۰ ۰

دانلود فیلم سیم‌چین‌ها 2014 Wire Cutters


انیمیشن « سیم برها یا سیم‌چین‌ها / Wire Cutters» به کارگردانی جک اندرسون محصول سال 2014 دانشگاه چاپمن کالیفرنیا است. دو ربات فضایی در یک سیاره مامور جمع آوری سنگ‌های نایاب هستند. آنها از جایی به هم همکاری می‌کنند و از توانایی هم استفاده می‌کنند اما اوضاع وفق مراد پیش می‌رود...

۰ ۰

دانلود قسمت پنجم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead


دانلود قسمت پنجم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

در Commonwealth، یوجین، ازکیل، پرنسس و یومیکو یک ویدیوی مقدماتی در مورد VHS تماشا می‌کنند و تکالیف شغلی و اطلاعات مسکن به آنها داده می‌شود. یوجین نگران است که کشورهای مشترک المنافع قصد دارند برای همیشه در آنجا زندگی کنند، در حالی که آنها مایلند به گروه خود در اسکندریه بازگردند. یومیکو از اینکه دوباره با برادرش در یک نانوایی محلی متحد می شود بسیار خوشحال است.

۰ ۰

دانلود قسمت چهارم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead


دانلود قسمت چهارم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

در جنگل، داریل از حمله ریپر با سگ فرار می کند. یک درو سعی می کند او را متوقف کند، سگ را به پایین تپه پرت می کند، اما داریل با آنها مبارزه می کند. ریپر دیگری از حمله همراهانشان به داریل جلوگیری می کند و به او اجازه فرار می دهد. صبح روز بعد، داریل داگ را در کنار یک درو می‌بیند که خودش را لیا، شریک عاشقانه سابق داریل و صاحب سابق سگ نشان می‌دهد. لیا از داریل می پرسد که آیا او با گروه مگی است؟

۰ ۰

دانلود قسمت سوم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead


دانلود قسمت سوم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

همانطور که دروها به تیم لاشخور در جنگل کمین می کنند، کول پس از بریدن گلویش توسط یک درو در گوشه ای قرار می گیرد و کشته می شود، در حالی که دانکن، گابریل و نیگان در این روند زخمی می شوند. گروه پراکنده می شود روز بعد، مگی توسط دو ریپر به شکار ادامه می‌دهد، اما بعداً با نیگان و آلدن در یک فروشگاه متروکه می‌پیوندد. در آنجا، مگی و نیگان از دروها دفع می‌کنند، یکی را با هم می‌کشند و شروع به همراهی یک آلدن به شدت مجروح به محل امن می‌کنند.

۰ ۰

دانلود قسمت دوم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead


دانلود قسمت دوم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

مگی در زیر یک واگن مترو، گروه کوچکی از پیاده‌روها را دفع می‌کند. در داخل واگن مترو، اعضای باقی‌مانده گروه از دریچه سقفی پایین می‌آیند در حالی که واکرها ماشین را در بیرون محاصره می‌کنند. گابریل از نگان می‌پرسد مگی کجاست، اما نگان به این معنی است که نمی‌داند. در همین حال، داریل با سگ راه خود را از طریق دیوار تونل می شکند و یک پناهگاه موقت برای بی خانمان ها پیدا می کند. فریاد مردی در میان تونل ها طنین انداز می شود و سگ را وادار به فرار می کند.

۰ ۰

دانلود قسمت اول فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead


دانلود قسمت اول فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

در شب، داریل و مگی گروهی را به یک پایگاه نظامی متروکه هدایت می‌کنند، جایی که MRE‌های به جا مانده را از بین می‌برند. در زمین پایه، کارول و رزیتا به مگی کمک می‌کنند تا MREها را در کوله‌های پشتی قرار دهد که داریل آن‌ها را با سیستم قرقره از سقف بلند می‌کند. قرقره‌ای می‌شکند و داریل در حالی که یک کوله‌پشتی را می‌گیرد، بازویش را قطع می‌کند. قطره‌ای از خون او روی یک واکر فرود می‌آید و آن را برمی‌انگیزد و سر و صدا همه واکرهای اتاق را بیدار می‌کند.

۰ ۰

دانلود فیلم باشگاه آدمکشی 2023 Assassin Club


یک قاتل قراردادی به نام مورگان است که استخدام می‌شود تا هفت نفر را در سراسر دنیا به قتل برساند. اما مورگان به زودی متوجه می‌شود که تمامی اهداف او قاتلانی ماهر هستند که برای کشتن او استخدام شده‌اند و…

از جمله بهترین بازیگران فیلم Assassin Club 2023 میتوان به Henry Golding, Daniela Melchior, Jimmy Jean-Louis, Noomi Rapace, Sam Neill, Claudio Del Falco, Alessia Alciati, Bruno Bilotta, Sheena Hao, Rinat Khismatouline, اشاره کرد.

۰ ۰

دانلود فیلم نام مستعار 2023 AKA


فیلم AKA محصول کشور فرانسه و در ژانر اکشن ، جنایی می‌باشد که در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم ای کی ای بازیگرانی چون Alban Lenoir، Aude Le Pape، Eric Cantona، Georgi Jivkov، Kevin Layne، Lucille Guillaume، Nathalie Odzierejko، Noé Chabbat، Philippe Résimont، Saïdou Camara و... به ایفای نقش پرداخته اند.یک مامور ویژه به سازمانی جنایی نفوذ می کند. پس از آنکه او به طرزی غیرمنتظره با پسر رییس سازمان ارتباطی صمیمی برقرار می کند، چهارچوب اخلاقی اش به آزمایش گذاشته می شود.

۰ ۰

دانلود فیلم صدای سکوت 2023 Sound of Silence


داستان دختری به‌نام اِما ویلسون که باید شده در یک رادیو را بفهمد تا زنده بماند و از خانواده‌اش محافظت کند.

فیلم ساند آو سایلنس (Sound of Silence) یک فیلم ترسناک، رازآلود و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور ایتالیا به کارگردانی مشترک الساندرو آنتوناسی، دانیل لاسکار، استفانو ماندالا و تی سه (Alessandro Antonaci و Daniel Lascar و Stefano Mandalà و T3) است

 

۰ ۰

دانلود فیلم پیتر پن و وندی 2023 Peter Pan & Wendy


فیلم Peter Pan & Wendy محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، ماجراجویی می‌باشد و به کارگردانی David Lowery در سال 2023 ساخته شده است.

وندی دارلینگ ، دختر جوانی که می ترسد خانه دوران کودکی خود را پشت سر بگذارد، با پیتر پن ، پسری که از بزرگ شدن امتناع می کند، ملاقات می کند. او در کنار برادرانش، مایکل و جان، و یک پری کوچک، تینکر بل ، با پیتر به دنیای جادویی نورلند سفر می کند . در آنجا وندی با کاپیتان هوک کاپیتان شرور دزد دریایی روبرو می شود و وارد ماجراجویی هیجان انگیز و خطرناکی می شود که زندگی او را برای همیشه تغییر می دهد.

۰ ۰

دانلود قسمت شانزدهم فصل دهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead


دانلود قسمت شانزدهم فصل دهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

با درگیر شدن در نبرد نهایی جنگ Whisperer، بتا گروه ترکان و مغولان غول پیکر را به سمت برج هدایت کرده است، جایی که بازماندگان داخل آن به تقلا می افتند تا برنامه خود را برای بقا تنظیم کنند. گابریل به چند جفت از بازماندگان دستور می‌دهد تا قطعات یک سیستم بلندگو را به صورت مخفیانه از کنار گروه ترکان بردارند و روی یک واگن سوار کنند تا توسط اسب‌ها کشیده شود، که بازماندگان از آن برای پخش موسیقی استفاده می‌کنند و گروه ترکان را به اقیانوس می‌کشانند تا آنها را نابود کنند.

۰ ۰

دانلود قسمت پانزدهم فصل دهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead


دانلود قسمت پانزدهم فصل دهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

پرنسس خود را به یوجین، ازکیل و یومیکو معرفی می کند، اما در حالی که آنها در حال تلاش برای کشف شخصیت او هستند، گروهی از واکرها ظاهر می شوند. قبل از اینکه آنها بتوانند او را متوقف کنند، پرنسس از یک مسلسل برای سرکوب واکرها استفاده می کند که اسب های آنها را می ترساند. پرنسس عذرخواهی می کند و می گوید که می داند کجا می توانند حمل و نقل تهیه کنند. در جای دیگر، بتا با گروه ترکان به اسکندریه رسیده است، اما ظاهراً آن را خالی می بیند.

۰ ۰

دانلود قسمت چهاردهم فصل دهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت چهاردهم فصل دهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

در یک فلاش بک، کارول به نگان زندانی پیشنهاد می دهد که در ازای پاک کردن نامش، سر آلفا را برای او بیاورد. در حال حاضر، کارول سر بی‌جسم اما همچنان متحرک آلفا را بالای یک پیک قرار می‌دهد. سپس نیگان از کارول می‌خواهد تا پایان معامله را متوقف کند، اما کارول از مدت زمانی که او برای تکمیل ماموریتش طول کشیده انتقاد می‌کند و به او می‌گوید که می‌تواند صبر کند تا آماده شود یا با جامعه‌ای که از آن‌ها می‌ترسد روبرو شود.

۰ ۰

دانلود قسمت سیزدهم فصل دهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead


دانلود قسمت سیزدهم فصل دهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

Michonne و Virgil از یک قایق برای سفر به جزیره Bloodsworth استفاده می کنند، یک پایگاه دریایی متروکه که او ادعا می کند خانواده اش و انباری از سلاح ها را می توان پیدا کرد. ویرژیل به زودی اعتراف می‌کند که خانواده‌اش مرده‌اند، اما هنوز به عنوان واکر زنده می‌شوند، و از میچون کمک می‌خواهد تا آنها را سرکوب کند. Michonne به پاکسازی پایگاه از واکرها کمک می کند، خانواده ویرژیل را که خود را در یک سلول حلق آویز کرده بودند، پیدا می کند و به ویرجیل کمک می کند تا آنها را آرام کند و آنها را دفن کند.

۰ ۰

دانلود قسمت دوازدهم فصل دهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead


دانلود قسمت دوازدهم فصل دهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

همانطور که نبرد بین تپه و Whisperers بیداد می کند، حجم عظیم پیاده روی به آرامی شروع می شود و بازماندگان را تحت فشار قرار می دهد، و Whisperers بسیاری از جامعه را به آتش می کشد. زمانی که Whisperers یکی از دیوارهای Hilltop را تخریب کرد، بازماندگان شروع به عقب نشینی می کنند. جودیت یک Whisperer را که معتقد بود واکر است می کشد و او را تکان می دهد زیرا این اولین زندگی انسانی است که او گرفته است.

۰ ۰

دانلود قسمت یازدهم فصل دهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead


دانلود قسمت یازدهم فصل دهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

یوجین به گفتگوهای خود با استفانی از طریق رادیو ادامه می دهد. او متوجه می شود که او نیز ماهواره در حال سقوط را دیده است و تشخیص می دهد که باید نسبتاً نزدیک باشد. یوجین به او اجازه می دهد تا زمان و مکانی را برای ملاقات آنها انتخاب کند و او می گوید که در مورد آن با دیگران صحبت خواهد کرد. در همین حین در تپه، آرون با مری می‌آید و توضیح می‌دهد که می‌خواهد برادرزاده‌اش، آدام را ببیند که اکنون تحت مراقبت ارل است.

۰ ۰

دانلود قسمت دهم فصل دهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead


دانلود قسمت دهم فصل دهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

در همین حال، در سالن اجتماعات اسکندریه، گاما موقعیت غار را روی نقشه به آنها نشان می دهد و توضیح می دهد که اکثر نیروهای آلفا در اطراف غار قرار دارند، بنابراین مرزها بی دفاع هستند. اسکندریه از پست نظارت آنها در سه کیلومتری جامعه مطلع می شود که یک گروه ترکی صد واکر وارد می شود. گابریل که نمی‌تواند پاسخی دریافت کند، روزیتا و لورا را مأمور می‌کند تا با یک گروه پشتیبانی دروازه‌ها را ایمن کنند، در حالی که او و دیگران برای یک مأموریت بازرسی به بیرون می‌روند.

۰ ۰

دانلود فیلم تانک 2023 The Tank


پس از به ارث بردن مرموز یک ملک ساحلی متروک، بن و خانواده‌اش به طور تصادفی موجودی باستانی و قاتل را بعد از مدت‌ها آزاد می‌کنند. در فیلم The Tank 2023 بازیگرانی چون Luciane Buchanan، Ascia Maybury ،  Matt Whelan، Jaya Beach-Robertson، Mark Mitchinson، Ascia Maybury، Holly Shervey، Graham Vincent، Jack Barry و... به ایفای نقش پرداخته اند.

۰ ۰

دانلود فیلم کارآگاه چن 2022 Detective Chen


قتل مشکوکی در دبیرستان سنت مارتین رخ می‌دهد که منجر به مرگ پسر یک مقام نظامی می‌شود. در این میان یک پلیس تازه کار به نام چن هو، مخفیانه وارد مدرسه شده تا این پرونده اسرارآمیز را بررسی کند اما…

فیلم Tao xue shen tan به کارگردانی Ashton Chen در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم کارآگاه چن بازیگرانی چون Ashton Chen، Collin Chou، Norman Chu، Shao-Wen Hao، Tianzuo Liu، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

۰ ۰

دانلود قسمت دهم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead


دانلود قسمت دهم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

در اسکندریه گاما می رسد تا توضیح دهد که مردم آنها در غاری محاصره شده توسط گروه ترکان آلفا به دام افتاده اند. به نظر می رسد گابریل داستان گاما را باور کرده است، اما رزیتا او را دروغگو خطاب می کند و گاما را بیهوش می کند و دستور می دهد که او را در سلول زیرزمین بگذارند. او بعداً در سلول از خواب بیدار می شود که در آنجا با گابریل و رزیتا در مورد اقدامات دانته روبرو می شود، اما او ادعا می کند که در این کار دخالتی نداشته است.

۰ ۰

دانلود قسمت نهم فصل دهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead


دانلود قسمت نهم فصل دهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

داریل، کارول، آرون، جری، کانی، کلی و مگنا در غار هستند که توسط انبوهی از پیاده‌روها احاطه شده است. آلفا از بالا تماشا می کند. کارول از عصبانیت بر سر او فریاد می زند. گروه شروع به حرکت در غار می کنند و به دنبال خروجی می گردند. کارول به زودی از کلاستروفوبیا رنج می برد. در طول استراحت، داریل کارول را به خاطر قرار دادن کل گروه در خطر تنبیه می کند. گروه به زودی توسط گروهی از Whisperers مورد حمله قرار می گیرند که اکثر آنها را می کشند به جز تعدادی که موفق به فرار می شوند.

۰ ۰

دانلود فیلم تک‌تیرانداز: انتقام 2023 Sniper: Vengeance


Sniper: Vengeance 2023 تیم استورم در طول ماموریت اسکورت، توسط تیم گوست به دام می‌افتد اما کاپیتان تیم، گائو ژان زیر پوشش هم تیمی‌هایش از مرگ فرار می‌کند. 6 ماه بعد، گائو ژان و پانگ جیان تیم جدیدی بنام تایگر را برای نجات دانشمندان تشکیل می‌دهند اما…

در این فیلم سینمایی هنرپیشگانی چون رونگ گوانگ، ژینگ ان، هنگ شوانگ، یو بولین، جین وو، گوو مینگیو، ژون ژانگ نقش های کلیدی را نیز ایفا نموده اند.

۰ ۰

دانلود قسمت هشتم فصل دهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead


دانلود قسمت هشتم فصل دهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

در یک فلاش بک چند ماه پس از کولاک، آلفا به دلیل وفاداری دانته و به دلیل اینکه لیدیا او را نمی شناسد، انتخاب و مأموریت می دهد تا به عنوان جاسوس خود در اسکندریه نفوذ کند و برای جنگ قریب الوقوع بین آنها جامعه را از داخل خراب کند. فاش می شود که دانته کسی است که گرافیتی "Silence the Whispers" را نقاشی کرد، منبع آب را خراب کرد و شریل را خفه کرد. در زمان حال، رزیتا به دیدار صدیق می رود، اما دانته را می یابد که به او حمله می کند.

۰ ۰

دانلود قسمت هفتم فصل دهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead


دانلود قسمت هفتم فصل دهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

صدیق با رؤیاهای مداوم اسیر شدن و کشتن مردم آلفا و صدایی که به او می‌گوید چشمانش را باز کند، دست و پنجه نرم می‌کند، اما به دلیل خستگی ناشی از مقابله با عفونت‌های اسکندریه، نمی‌داند که اینها رویا هستند یا رویاهای گذشته. کارول از Whisperer که او و داریل در زندان گرفتار شده اند، محافظت می کند. گابریل از ترس اینکه آلفا انتقام بگیرد، اصرار دارد که زندانی تحت درمان پزشکی قرار گیرد.

۰ ۰

دانلود قسمت ششم فصل دهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead


دانلود قسمت ششم فصل دهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

کارول و داریل به ماموریتی می روند تا محل نگهداری گروه ترکان و مغولان توسط آلفا را پیدا کنند. آنها در منظر مرز Whisperers یک پاسگاه ایجاد کردند. در نهایت آنها یک Whisperer را می بینند که گله ای از واکرها را به داخل قلمرو آنها حرکت می دهد. داریل نمی‌خواهد قبل از بازگشت به پایگاه و دریافت کمک به ماموریت ادامه دهد، اما کارول او را متقاعد می‌کند که می‌توانند این کار را به تنهایی انجام دهند.

۰ ۰

دانلود فیلم لونانا: وراجی در کلاس درس 2019 Lunana: A Yak in the Classroom


در فیلم لونانا وراجی در کلاس درس: درباره خواننده بلندپروازی است که با مادربزرگش در پایتخت کشور بوتان زندگی می کند و رویای گرفتن ویزای استرالیا و مهاجرت به آنجا را در سر دارد.

فیلمنامه این فیلم را پاوو چوینینگ درجی به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی همچون شراب درجی، اوگین نوربو لنداپ، کلدن لامو گورونگ، سانگای لام، پم زم، اوریانا چن و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛

۰ ۰

دانلود قسمت پنجم فصل دهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead


دانلود قسمت پنجم فصل دهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

نگان که از سلول خود آزاد می شود، کمی از اسکندریه فاصله می گیرد و متوجه می شود که براندون، پسر ناجی سابق که در اسکندریه زندگی می کند، او را تعقیب می کند. براندون تحسین خود را از شیوه ای که نیگان در زمان مدیریت Saviors داشت ابراز می کند. او یک خفاش جدید به نگان می دهد و ژاکت چرمی کهنه اش را پس می دهد، که نیگان هر دو را قبول نمی کند. یومیکو گزارش هایی دریافت می کند مبنی بر مفقود شدن منابع.

۰ ۰

دانلود قسمت چهارم فصل دهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dea


دانلود قسمت چهارم فصل دهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dea

در تپه، درختی در سراسر خط حصار و روی انباری می‌افتد و مردم را در داخل آن به دام می‌اندازد در حالی که پیاده‌روها از طریق شکاف شروع به هجوم می‌کنند. مردم هیل تاپ برای مهار این رخنه جمع می شوند تا زمانی که بتوان آن را رفع کرد. کانی، آلدن و ارل مشکوک هستند که آلفا و Whisperers درخت را کوبیده اند و اسکندریه از وضعیت آگاه می شود. میشون با جودیت و یک گروه کوچک برای کمک به آنجا می رود.

۰ ۰

دانلود قسمت سوم فصل دهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead


دانلود قسمت سوم فصل دهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

در طی یک دوره 48 ساعته، انبوهی از پیاده‌روها در جامعه اسکندریه ظاهر می‌شوند، که از سمت مرز می‌آیند، و جوامع را در حالی که با آنها برخورد می‌کنند خسته می‌کنند، بدون هیچ پایانی. در طول یک آرامش، گاما به اسکندریه ها نزدیک می شود و به آنها دستور می دهد که آلفا را در خط پست هایی که قلمرو آنها را به سمت شمال مشخص می کند ملاقات کنند. در یک جلسه شهری، لیدیا به دیگران می گوید که این استراتژی عادی آلفا نیست: او به جای این حملات کوچکتر، جامعه را با گروهی عظیم غرق می کند.

۰ ۰

دانلود قسمت دوم فصل دهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead


دانلود قسمت دوم فصل دهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

در گذشته، آلفا و لیدیا برای زنده ماندن در جاده مبارزه می کنند. این دو یاد گرفته اند که چگونه با پوشاندن پوست و ساکت ماندن در میان مردگان راه بروند. لیدیا که هنوز از صداها می‌ترسد، برای خفه کردن صداها از گوش‌بند استفاده می‌کند، اما وقتی واکر صداها را قطع می‌کند وحشت می‌کند. مادرش او را به آسایشگاه مجاور می کشاند و در آنجا با مردی کلاهدار روبرو می شوند. او ابتدا آنها را تهدید می کند، اما پس از اینکه متوجه شد او و آلفا نظرات مشابهی در مورد واکرها دارند، به آنها اجازه می دهد که شب بمانند.

۰ ۰

دانلود قسمت اول فصل دهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت اول فصل دهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت اول فصل دهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

یک ماهواره از مدار خارج می شود و به سمت زمین زوم می کند. یک واکر در ساحل می‌آید و جودیت قبل از پیوستن مجدد به میشون، داریل و دیگران در یک تمرین آموزشی رزمی، آن را قطع می‌کند. هارون یک خط مقدم سپردار را به سمت یک قایق شسته شده هدایت می کند، جایی که جری و حزقیل بارها دریچه را باز می کنند تا راهپیماها به صورت امواج از آن خارج شوند. کمانداران موج اول، نیزه دارها موج دوم و سلاح های غوغا سوم را بیرون می آورند.

۰ ۰

دانلود فیلم ماموریت: ممکن 2021 Mission: Possible


یک مأمور مخفی چینی به نام "دا هی" مدرکی دریافت می کند که تعداد زیادی اسلحه گرم بصورت قاچاق به کره وارد می شود و برای تحقیق در این مورد به کار گرفته شود. وی با "سو هان" که قرار بود در این پرونده به او کمک کند ملاقات می کند اما به دلیل کم لطفی او...  در فیلم  ماموریت ممکن ۲۰۲۱ بازیگرانی چون Beom-sik Kim Young-kwang, Lee Sun-bin, Oh Dae-hwan, Seo Hyun-chul, Choi Byung-mo , Kim Tae-hun, Lee Ji-hun, Shin Hye-jeong, Julien Kang, Park Jin-su, و... به ایفای نقش پرداخته اند.

۰ ۰

دانلود فیلم از سیاهی 2023 From Black


فیلم از تاریکی 2023 در مورد مادری به نام کورا است که پس از ناپدید شدن پسر خردسالش، با احساس گناه دست و پنجه نرم می‌کند. حال با گذشت 5 سال از این حادثه، کورا با پیشنهادی عجیب روبرو می‌شود تا حقیقت را در مورد آنچه اتفاق افتاده، متوجه شود. اما برای آشکار شدن حقیقت او باید بهای وحشتناکی را بپردازد و…

در این فیلم هنرمندانی چون: آنا کمپ، جان آلس، جنیفر لافلور، تراویس همر، ریچی مونتگومری، ادواردو کامپیرانو، ایان کسلبری، نیکلاس مارچان، آلیشیا اس میسون، آریال نیکول و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

۰ ۰

دانلود قسمت شانزدهم فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead


دانلود قسمت شانزدهم فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

چند ماه پس از قتل عام، زمستان فرا رسیده است و پادشاهی به دلیل ترکیدن لوله ها، پوسیدگی و آتش سوزی سقوط کرده است و قادر به حفظ زیرساخت های خود نیست. حزقیال تصمیم می گیرد که پادشاهی را رها کند و کاروان بزرگی از بازماندگان را گرد هم می آورد تا سرپناه بهتری را در بالای تپه جستجو کنند، البته نه قبل از اینکه وضعیت آنها را از طریق رادیو برای هر کسی که ممکن است گوش می دهد پخش کند. Daryl، Michonne و Yumiko در اسکورت آنها کمک می کنند.

۰ ۰

دانلود فیلم پیمان 2023 The Covenant


فیلم پیمان 2023 ساخت کشور انگلیس و در ژانر اکشن، جنایی، هیجان انگیز و به کارگردانی و نویسندگی گای ریچی و بازی ستارگانی همچون: جیک جیلنهال، الکساندر لودویگ، آنتونی استار، جانی لی میلر، امیلی بیچام، بابی شوفیلد، دار سلیم، جیسون وانگ، سوئن تمل، فهیم فضلی، فریبا شیخان، کریستین اوچوا لاورنیا، شان ساگار، ریس یتس و غیره می باشد. فیلم گروهبان جان کینلی را دنبال می‌کند که در آخرین سفر خود در افغانستان با مترجمی محلی به نام احمد همراه می‌شود. احمد جان خود را به خطر می‌اندازد تا جان کینلی که مجروح شده را با عبور از مسیرهای طاقت فرسا به مکانی امن منتقل کند و…

۰ ۰

دانلود قسمت پانزدهم فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead


دانلود قسمت پانزدهم فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

با شروع نمایشگاه در پادشاهی، آلفا حمله به کاروانی را از بالای تپه به سمت پادشاهی هدایت می کند. داریل و میشون با جودیت، هنری، لیدیا و کانی می‌رسند و دوباره با کارول و ازکیل متحد می‌شوند. Michonne همه رهبران جوامع را گرد هم می آورد تا از اسکندریه که روابط خود را رها کرده است عذرخواهی کنند، تا اعلام کنند که اسکندریه به لیدیا پناهندگی خواهد داد، و با علم به اینکه آلفا احتمالاً تلافی خواهد کرد، یک پیمان حمایت متقابل ایجاد کند.

۰ ۰

دانلود قسمت چهاردهم فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead


دانلود قسمت چهاردهم فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

این قسمت بین یک فلش بک به عواقب مرگ ظاهری ریک و زمان حال تقسیم می شود. در بخش های فلاش بک، یک میشون و داریل باردار به دنبال هر اثری از ریک برای بسته شدن می گردند، اما فقط هفت تیر او را کشف می کنند. داریل انتخاب خود را برای رفتن به زندگی شخصی توضیح می دهد. میشون تنها به اسکندریه برمی گردد. در زمان‌های بعدی در اسکندریه، میچون شاهد ورود چند غریبه است و دوست قدیمی‌اش، جوسلین، را در میان آنها کشف می‌کند.

۰ ۰

دانلود قسمت سیزدهم فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead


دانلود قسمت سیزدهم فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

در حالی که داریل و کانی به همراه هنری و لیدیا از گروهی از Whisperers فرار کرده اند، نفر دوم آلفا، بتا، شاهد مرگ Whisperer دیگری از حمله واکر در اوایل شب است. او عهد می کند که لیدیا را برگرداند، یا در صورت شکست در آنجا، تمام گروه او را به واکر تبدیل کند. در حالی که پادشاهی خود را برای نمایشگاه خود آماده می کند، یکی از گروه های پیشاهنگی آنها به رهبری جری توسط گروهی به نام The Highwaymen در کمین و سرقت قرار می گیرد.

۰ ۰

دانلود فیلم آخرین نگهبان 2023 Last Sentinel


یک جوخه از سربازان در یک پایگاه نظامی متروکه در منطقه ایی  چشم انتظار هستند، حالا امداد یا دشمن، هر کدام که زودتر بیاید...  فیلم 2023 Last Sentinel در ژانرهای علمی تخیلی, هیجان انگیز و ترسناک به کارگردانی Tanel Toom, در کشورهای استونی, آلمان, بریتانیا, ساخته شد. از جمله بهترین بازیگران این فیلم میتوان به Kate Bosworth, Lucien Laviscount, Martin McCann, Thomas Kretschmann, Ben Pullen, Karin Tammaru, Jan Erik Ehrenberg, Monika Tuvi,  اشاره کرد

۰ ۰

دانلود قسمت دوازدهم فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت دوازدهم فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت دوازدهم فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

همانطور که آلفا گروه خود را به اردوگاه هدایت می کند، از لیدیا در مورد زمان خود در تپه و برای فاش کردن اطلاعاتی که در زمان اسارت آموخته است سؤال می کند، اما دخترش ادعا می کند که علاقه چندانی به آن وجود ندارد. هنری در نهایت با لیدیا و Whisperers می رسد و آنها را از فاصله نزدیک در حالی که استراحت می کنند تماشا می کند، اما توسط بتا، نفر دوم آلفا، او را می یابد و می گیرد.

۰ ۰

دانلود قسمت یازدهم فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت یازدهم فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت یازدهم فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

در یک فلاش بک، کارول، حزقیال و جری منتظر نمایندگانی از تپه و اسکندریه هستند تا برای تجارت کالا در محوطه ای در جنگل حضور یابند. جری فاش می کند که او و همسرش نبیلا در انتظار یک فرزند هستند. سرانجام، عیسی و تارا با کالاهای تجاری می‌رسند، و عیسی منشور حقوقی را که میکن برای پادشاهی تدوین می‌کرد، به حزقیال می‌دهد تا از آن برخوردار باشد. حزقیال شیفته این سند می شود و به کارول قول می دهد که روزی رهبران جامعه همه با هم آن را امضا کنند.

۰ ۰

دانلود قسمت دهم فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت دهم فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت دهم فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

در بالای تپه، لیدیا در حالی که هر دو در زندان جامعه هستند، داستان پیشینه خود را برای هنری تعریف می‌کند، غافل از اینکه داریل به داخل آن گوش می‌دهد. همانطور که لیدیا توضیح می‌دهد، هنری نسبت به لیدیا دلسوزتر می‌شود، خانواده‌اش نیز سختی‌های مشابهی را پشت سر گذاشته‌اند. در طول اپیزود، داستان های لیدیا به صورت فلش بک روایت می شود. او و والدینش به همراه دیگران به پناهگاهی در بالتیمور پناه برده اند.

۰ ۰

دانلود قسمت نهم فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت نهم فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت نهم فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

داریل، میشون و دیگران موفق می‌شوند پیاده‌روها را از قبرستان دور کنند، چهار انسان مبدل دیگر را کشتند، و جسد عیسی و نقاب را از انسانی که او را به قتل رساند، پس گرفتند. همانطور که گروه به سمت تپه حرکت می کند، شش پیاده روی دیگر را می بینند که آنها را دنبال می کنند و گروه را به درگیری روی یک پل سرپوشیده می کشانند. معلوم شد که سه نفر از "واکرها" بیشتر انسان هایی در لباس مبدل هستند.

۰ ۰

دانلود قسمت هشتم فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت هشتم فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت هشتم فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

داریل، عیسی و هارون مسیرهای گمشده یوجین را دنبال می کنند. آنها گله ای از واکرها را مشاهده می کنند که در وسط یک مزرعه آسیاب می شوند و در مورد غیرعادی بودن این کار توسط واکرها صحبت می کنند و تصمیم می گیرند در اطراف آن قدم بزنند. همانطور که آنها حرکت می کنند، یک واکر عجیب و غریب از گله آنها را تماشا می کند.

۰ ۰

دانلود قسمت هفتم فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت هفتم فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت هفتم فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

در تپه، تارا فعالیت‌های روز را با عیسی انجام می‌دهد و فاش می‌کند که مگی تصمیم گرفت با فرزندش هرشل آنجا را ترک کند و به گروه جورجی پیوست و عیسی را مسئول هیل تاپ گذاشت. آنها بیشتر در مورد وضعیت بین تپه و اسکندریه بحث می کنند، این دو جامعه به دلیل حوادث گذشته از همکاری با یکدیگر خودداری کرده اند. بعداً، عیسی مخفیانه از تپه بیرون می‌آید و با هارون ملاقات می‌کند، جایی که آنها نبردهای نزدیک را تمرین می‌کنند و در خلوت بحث می‌کنند که چگونه می‌توانند به بازگرداندن اعتماد بین دو جامعه خود کمک کنند.

۰ ۰

دانلود فیلم ظهور مرده شیطانی 2023 Evil Dead Rise


داستانی پیچیده از دو خواهر بیگانه که با ظهور شیاطین تسخیر کننده گوشت، پیوند دوباره آنها کوتاه می شود و آنها را وارد یک نبرد اولیه برای بقا می کند، زیرا با کابوس وارترین نسخه خانواده که قابل تصور است روبرو می شوند و...

در فیلم 2023 Evil Dead Rise بازیگرانی چون Alyssa Sutherland، Anna-Maree Thomas، Billy Reynolds-McCarthy، Gabrielle Echols، Jayden Daniels، Lily Sullivan، Mark Mitchinson، Melissa Xiao، Mirabai Pease، Morgan Davies و... به ایفای نقش پرداخته اند.

۰ ۰

دانلود فیلم بازگشت به سئول 2022 Return to Seoul


در فیلم Return to Seoul 2022 یک دختر بیست و پنج ساله فرانسوی برای اولین بار به کره باز می گردد، کشوری که قبل از اینکه توسط یک زوج فرانسوی به فرزندی قبول شود، در آن متولد شده بود. او تصمیم می گیرد والدین بیولوژیکی خود را ردیابی کند، اما سفر او غافلگیر کننده است...

فیلم Return to Seoul محصول کشور کره جنوبی و در ژانر درام می‌باشد و به کارگردانی Davy Chou در سال 2022 ساخته شده است.

۰ ۰

دانلود فیلم راهنمای گردشگران به سوی عشق 2023 A Tourist's Guide to Love


در فیلم راهنمای گردشگران به سوی عشق مدیر یک آژانس مسافرتی شکست عشقی غیرمنتظره ای می خورد و پس از آن پروژه جدیدی را قبول می کند: او باید با پوشش مخفی درباره صنعت گردشگری در ویتنام اطلاعاتی به دست آورد. او در این مسیر با راهنمای ویتنامی تور مسافرتی اش، ماجراجویی و عشق را تجربه می کند.

فیلم A Tourist’s Guide to Love 2023 محصول کشور آمریکا و در ژانر رمانتیک ، ماجراجویی می‌باشد و به کارگردانی Steven K. Tsuchida در سال 2023 ساخته شده است.

۰ ۰

دانلود قسمت ششم فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت ششم فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت ششم فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

Michonne صحنه هایی از بازماندگان را روایت می کند که به بازسازی جوامع مختلف خود و مبارزه برای زنده ماندن ادامه می دهند، شش سال پس از مرگ ظاهری ریک گرایمز. جودیت گروه مگنا را به سمت هارون، یوجین، لورا و رزیتا هدایت می کند که در مورد محافظت از آنها مردد هستند، اما جودیت اصرار دارد. آن‌ها به اسکندریه سفر می‌کنند، درست زمانی که میشون از یک سفر لاشخور برمی‌گردد.

۰ ۰

دانلود قسمت پنجم فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت پنجم فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت پنجم فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

ریک خواب انبوهی از هلیکوپترها را می بیند، قبل از اینکه به هوش بیاید و خود را در محاصره واکرها بیابد. او پس از پرتاب شدن توسط اسب ترسیده خود موفق می شود خود را از روی میلگردی که روی آن به چوب زده بود رها کند، اما خونریزی شدیدی دارد. او به اسب خود بازمی گردد و به سختی هوشیاری خود را حفظ می کند تا انبوه واکرهای ادغام شده را از اردوگاه سازندگی دور کند.

۰ ۰

دانلود قسمت چهارم فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت چهارم فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت چهارم فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

در اسکندریه، میشون بر جامعه نظارت می‌کند، جودیت را بزرگ می‌کند و قوانین پیشنهادی خود را برای جوامع می‌نویسد، اما شب‌ها برای دفع پیاده‌روها جرأت می‌کند. در طی یک رویداد، او برای مدت کوتاهی کاتانای خود را گم می‌کند و نزدیک‌ترین سلاح را برای دفاع از خود پیدا می‌کند، چوب بیسبال. این باعث می شود که او شروع به بررسی نگان کند که در سلولی در اسکندریه نگهداری می شود.

۰ ۰

دانلود فیلم گریز 2023 Breakout


با به دست گرفتن کنترل یک زندان با حداکثر امنیت، یک مغز متفکر جنایتکار با یک مامور بازنشسته Black Ops که به ملاقات پسر زندانی خود رفته بود رودررو می شود… در فیلم گریز هنرمندانی همچون لوئیس ماندیلور، کریستوس اندروز، برایان کراوز، تام سایزمور، نوئل گوگلیمی، ویکتور دیماتیا، هوارد مک نیر، رندی چارچ، خوزه گوآپو، آیزاک سی. سینگلتون جونیور، دنیل الکسیس، اینگل کاتندیگ، آنجلینو چابریای، فرانکی کالن، ماریو داگت، مایک فرگوسن، جانی گودلاک، استیو هنکس و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛

۰ ۰

دانلود قسمت سوم فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت سوم فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت سوم فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

ساخت و ساز پل ادامه دارد. مگی همانطور که به Michonne قول داده بود، هنگامی که توسط گروهی از نجات‌دهنده‌ها که به دنبال عضو گمشده خود، جاستین هستند، متوقف می‌شود، محموله‌ای از وسایل را از تپه به پناهگاه می‌آورد. برخی از ناجیان مگی را با صدا زدن «بیوه»، نامی که نیگان به طرز تحقیرآمیزی از آن استفاده کرده بود، طعنه می‌زنند، اما آرات و لورا، دو تن از ناجیان اصلی، به سرعت جلوی آن را گرفتند.

۰ ۰

دانلود قسمت دوم فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت دوم فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت دوم فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

ریک با فردی نادیده درباره وضعیت جوامع در طول ماه گذشته صحبت می کند که آنها برای بازسازی پل شسته شده تلاش می کنند. در اوایل آن روز، ریک بر اردوگاه موقت نظارت می‌کند، جایی که اکثر متحدان نزدیک او به مراقبت از نجات‌دهندگان در بازسازی پل کمک می‌کنند. یوجین او را در جریان پیشرفت‌ها قرار می‌دهد، و خاطرنشان می‌کند که آنها نتوانسته‌اند به تعداد نیمی از ناجی‌ها پاسخ دهند و قصد دارند در اواخر همان روز یک سد معبر را منفجر کنند و برنامه‌هایی برای هدایت یک گروه واکر نزدیک دارند.

۰ ۰

دانلود قسمت اول فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت اول فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت اول فصل نهم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

هجده ماه از شکست ریک نگان می گذرد. جوامع اسکندریه، تپه، کینگ، اوشن ساید، و پناهگاه هر چه در توان دارند بازسازی کرده اند تا جوامعی بادوام تر بسازند. ریک و میشون در حال بزرگ کردن جودیت و نظارت بر اسکندریه هستند. داریل و یوجین بر نجات‌دهندگان باقی‌مانده در پناهگاه نظارت می‌کنند، جایی که زمین نابارور رشد هر چیزی را دشوار می‌کند. مگی فرزند او و گلن را به دنیا آورده است که نام پدرش را هرشل گذاشته است.

۰ ۰

دانلود فیلم برخورد 2022 Collide


داستان فیلم برخورد در مورد سه زوج مختلف است که در طول یک شب سرنوشت ساز در یک رستوران در لس آنجلس، با هم برخورد میکنند. هانتر پس از دیدار با تامیرا، خود را گرفتار در یک ماجرای پیچیده میبیند که باید برای زنده ماندن تلاش کند. اگرچه آنها با یکدیگر غریبه هستند اما زندگیشان به هم تنیده شده و…

 برخورد ، فیلمی اکشن و مهیج محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی و نویسندگی میوکاندا مایکل دویل می‌باشد.

۰ ۰

دانلود فیلم قال گذاشته 2023 Ghosted


فیلم روح شده 2023 در مورد مردی به نام کول (با بازی کریس ایوانز) است که زنی مرموز به نام سیدی (با بازی آنا د آرماس) را زیر نظر گرفته و به کشف تکان دهنده‌ای در مورد او می‌رسد، اینکه سیدی یک مامور مخفی است!! حال کول و سیدی قبل از اینکه بتوانند برای قرار دوم خود تصمیم بگیرند، به یک ماجراجویی خطرناک برای نجات دنیا وارد می‌شوند و…

نگارش فیلمنامه کریس مک کنا، رت ریس، اریک سامرز و پل ورنیک که به صورت مشترکا نگارش این اثر سینمایی را نیز بر عهده داشته اند.

۰ ۰

دانلود قسمت شانزدهم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت شانزدهم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت شانزدهم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

در تپه ، ریک و شرکت آماده می شوند تا حمله خود را علیه نجات دهندگان آغاز کنند. در بحبوحه حوادث، ریک به یک روز قبل از آخرالزمانی که کارل در آخرین نامه خود به او اشاره کرد، فلاش بک هایی دارد که در آن کارل جوانی او را به سمت جاده ای روستایی هدایت می کرد. ریک به سراغ گریسی می رود و با صدیق روبرو می شود. ریک می پرسد که چگونه کارل گاز گرفته شد. صدیق به او می گوید که این اتفاق در حالی رخ داد که مادر صدیق را گرامی می داشت، کسی که کارل هرگز نمی شناخت.

۰ ۰

دانلود قسمت پانزدهم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت پانزدهم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت پانزدهم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

در مستعمره هیل تاپ، ریک نامه خود را از پسر متوفی خود، کارل، دوباره می خواند و از ریک می خواهد به جنگ با نیگان پایان دهد، از نو شروع کند و به بازسازی یک جامعه صلح آمیز کمک کند. در داخل Sanctuary، گریگوری سعی می کند با سایمون که پس از ادعای مرده بودن نیگان، Saviors را تصاحب کرده است، جبران کند. گرگوری اصرار دارد که می‌تواند به حفظ امنیت جوامع دیگر کمک کند، اما سیمون او را به جای کار قرار می‌دهد.

۰ ۰

دانلود قسمت چهاردهم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت چهاردهم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت چهاردهم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

در فلاش بک، جادیس نقش مرده را بازی می کند تا خود را از قتل عام رفتگران توسط سایمون و نجات دهندگان نجات دهد. در حال حاضر، او قبل از جمع آوری نگان اسیر و حمل چوب بیسبال تغییر یافته او، "لوسیل" و یک چمدان، زمان می گذارد تا خودش را جمع و جور کند. در همین حال، جامعه Hilltop پس از حمله Saviors دوباره جمع می شود. تارا ناموفق تلاش می‌کند تا به داریل کمک کند که دوایت پس از حمله همچنان به آنها وفادار است.

۰ ۰

دانلود قسمت سیزدهم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت سیزدهم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت سیزدهم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

مورگان، تنها در جنگل، شروع به دیدن گاوین، یک ستوان ناجی مرده می‌کند که او قصد کشتن او را داشت اما نتوانست، و سپس به‌طور غیرمنتظره‌ای توسط هنری کشته شد. او قبل از اینکه متوجه شود دچار توهم شده است به گاوین حمله می کند. سایمون پس از ناپدید شدن نیگان، رهبری ناجیان را به عهده گرفت، کاروان ناجیان را به سمت تپه هدایت می‌کند، و اکنون به جای تلاش برای وادار کردن آنها به تسلیم شدن آن‌طور که نیگان می‌خواست، قصد دارد همه بازماندگان را از بین ببرد.

۰ ۰

دانلود قسمت دوازدهم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت دوازدهم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت دوازدهم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

در Sanctuary، Negan Saviors را سازماندهی می کند تا قبل از حمله به جامعه Hilltop، سلاح های خود را در خون و احشاء واکرها بپوشانند. دوایت با مخفی کردن وفاداری خود به ریک و متحدانش از نیگان و دیگر ستوانانش، به ویژه سایمون، مبارزه می کند، زیرا نجات دهندگان شروع به کاروان به سمت هیل تاپ می کنند.

۰ ۰

دانلود قسمت یازدهم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت دهم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت یازدهم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

داریل با کمک رزیتا، تارا و صدیق، بازماندگان را از منطقه امن اسکندریه به سمت تپه هدایت می‌کند و در عین حال از گشت‌های ناجی که تحت دستور نیگان هستند، آنها را جستجو می‌کند. دوایت، یک ناجی سابق که به اسکندریه ها کمک کرده است، آنها را با استفاده از دانش خود در این منطقه راهنمایی می کند، اما بیشتر آنها از توصیه های او محتاط هستند، زیرا قبلاً یکی از اعضای ناجیان بود.

۰ ۰

دانلود فیلم رنفیلد 2023 Renfield


داستان “رنفیلد” خدمتکار دراکولا را به تصویر میکشد که پس از قرن ها خدمت می خواهد از زیر سایه دراکولا بیرون برود و…

هرچند که فیلم  Renfield محصول «یونیورسال» درمورد «کنت دراکولا» و دنیای او است اما این بار شخصیت اصلی خود دراکولا نیست، این فیلم داستان «آر ام رنفیلد»، نوکر دراکولا را روایت می کند که پس از قرن ها می خواهد از زیر سایه دراکولا رهایی یابـد.

۰ ۰

دانلود قسمت دهم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت دهم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت دهم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

پس از دفن کارل، ریک و میشون مواد باقیمانده خود را از اسکندریه جمع‌آوری می‌کنند و جامعه را رها می‌کنند، زیرا پیاده‌روها بر آن غلبه می‌کنند. میشون سعی می کند جلوی آتش را بگیرد که از آلاچیقی که کارل از آن لذت می برد سبقت بگیرد، اما ریک او را متقاعد می کند که آن را رها کند. در جاده، ریک به آنچه کارل به او گفت توجه می کند و با توصیه او به دیدن جادیس و رفتگرانی می رود که شاهد اتفاقاتی که در پناهگاه ناجیان افتاده بودند.

۰ ۰

دانلود قسمت نهم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت نهم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت نهم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

پس از حمله نگان و ناجیان به جوامع اسکندریه، پادشاهی، و کاروان تپه، ریک (اندرو لینکلن) و متحدانش با عواقب حوادث برخورد می کنند. در یک فلاش بک، کارل که در حین آوردن صدیق به اسکندریه توسط یک واکر گاز گرفته شده بود، رد گزش خود را مخفی نگه می دارد، مطمئن می شود که صدیق محله هایی را در فاضلاب های زیر جامعه پیدا می کند، با خواهر نوپایش جودیت وقت می گذراند و چندین نامه می نویسد.

۰ ۰

دانلود قسمت هشتم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت هشتم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت هشتم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

در پی حمله داریل و تارا به Sanctuary که به طور ناخواسته به نجات دهندگان اجازه فرار داد، Savior به روی ریک، Jadis و Scavengers آتش گشوده است. ریک رها شده است. ناگهان، ریک توسط کارول و جری نجات داده می شود. این سه تصمیم به جدایی می گیرند تا به جوامع متفقین هشدار دهند. در حالی که Sanctuary اکنون تحت کنترل کامل خود قرار گرفته است، Negan و Saviors ضد حمله ای را علیه شبه نظامیان آغاز می کنند.

۰ ۰

دانلود قسمت هفتم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت هفتم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت هفتم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

ریک تلاش می کند تا با Jadis of the Scavengers درباره آزادی خود مذاکره کند، اما او دوباره امتناع می کند و از بدن نیمه برهنه ریک در زوایای مختلف عکس می گیرد و قصد دارد از عکس ها به عنوان مرجع مجسمه ای که قصد دارد از او بسازد استفاده کند. در داخل پناهگاه، یوجین که می‌داند دوایت همان خال درون صفوف نیگان است که به برنامه ریک اجازه داده است کار کند، با این که چه اقدامی انجام دهد مبارزه می‌کند.

۰ ۰

دانلود فیلم زمین سرگردان ۲ 2023 The Wandering Earth II


در 2023 The Wandering Earth 2 انسان‌ها پس از اطلاع از اینکه خورشید به سرعت در حال سوختن است، موتورهای غول‌پیکری می‌سازند تا زمین را به سمت منظومه شمسی جدید هدایت کنند. حال سرنوشت بشریت به دست افراد معدودی سپرده می‌شود که تلاش می‌کنند با شجاعت تمام این ماموریت خطرناک را به پایان برسانند اما…

در این فیلم هنرمندانی چون: اندی لاو، وو جینگ، زینا بلاهوسوا، فنگی ژانگ، آنیل جوزف و ماتیاس لوریری، رجینا وان، جرمیا بلیکلی، ژی وانگ، تمور مامیساشویلی، وینسنت ماتیل، مهناز دامنیا، جیمز فیلبرد، جسیکا برد، سایما هوک و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

۰ ۰

دانلود قسمت ششم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت ششم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت ششم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

در روزهای پس از شروع جنگ علیه نگان و ناجیان، ریک، مگی و کارول با یکدیگر مکاتبه می‌کنند تا از پیروزی‌ها و باخت‌های خود گزارش دهند و برنامه‌ریزی می‌کنند تا در چند روز آینده فاز بعدی طرح را اجرا کنند: هارون. با بچه گریسی به تپه برمی گردد. عیسی مراقب نجات دهندگانی است که آنها اسیر کرده اند و در حصار بیرون از اجتماع محصور شده اند. ریک برای ملاقات با Jadis به پایگاه Scavengers سفر کرده است.

۰ ۰

دانلود قسمت پنجم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت پنجم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت پنجم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

در یک فلاش بک، گابریل برای رسیدن به هدف در کلیسا دعا می کند، در حالی که گریگوری در پناهگاه با نگان و ستوانان ناجی اش -دوایت، سایمون، گاوین، رجینا و یوجین- به چانه زنی می پردازد - پیشنهاد اخراج هر ساکن بالای تپه که با ریک طرف می شود. سایمون پیشنهاد می‌کند که در صورت عدم رعایت آنها می‌توانند هیل تاپ را از بین ببرند، اما نیگان به شدت به او یادآوری می‌کند که آنها منابع مفیدی هستند.

۰ ۰

دانلود قسمت چهارم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت سوم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت چهارم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

در یک فلاش بک، پادشاه حزقیال خود و نیروهایش را از پادشاهی آماده می کند تا در کنار جوامع اسکندریه و تپه علیه نجات دهندگان به جنگ بروند. او یک سخنرانی هیجان انگیز برای تقویت روحیه قبل از رفتن آنها انجام می دهد. در حال حاضر، حزقیال از انبوه اجساد سربازان پادشاهی بیرون می‌آید. سربازان او برای محافظت از حزقیال در برابر حمله ناجی خود را قربانی کرده بودند. دشمن از مسلسل هایی که ریک و داریل در جستجوی آن بودند استفاده کرده بود.

۰ ۰

دانلود قسمت سوم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت سوم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت سوم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

در داخل پاسگاه دفتر ناجی، مورالس، یکی از اعضای سابق گروه ریک، پس از اینکه داریل و ریک به دنبال انباری از مسلسل های سنگین متعلق به ناجیان بودند، ریک را زیر اسلحه نگه می دارد. ریک و مورالس به طور مفصل در مورد مصیبت های خود از زمان جدایی صحبت می کنند. مورالس خانواده خود را از دست داد در حالی که ریک اعتراف می کند که بسیاری را از دست داده است.

۰ ۰

دانلود قسمت دوم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت دوم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت دوم فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

مورگان، تارا و عیسی رهبری یک حمله غافلگیرانه هماهنگ و بی صدا را بر روی همان رصدخانه تلسکوپ رادیویی که قبلاً از وجود ناجیان پاکسازی کرده بودند، انجام می دهند. با این حال، مورگان، همراه با اندی و فردی، به نظر می رسد که به ضرب گلوله کشته شده اند. تارا و عیسی مردی را پیدا می‌کنند که در یک کمد خود را خم کرده و ادعا می‌کند که کارگر پناهگاه است، و در حالی که تارا مشتاق کشتن او است، عیسی اصرار دارد که او را زنده نگه دارند.

۰ ۰

دانلود قسمت اول فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت اول فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت اول فصل هشتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

 

شبه نظامیان، ائتلافی از مردم منطقه امن اسکندریه، مستعمره تپه و پادشاهی، در یک اتحاد برای مبارزه با ناجیان برای جنگ آماده می شوند. ریک، مگی و پادشاه حزقیال جوامع مربوطه را در حمله به پناهگاه رهبری می کنند. در همین حال، کارول، مورگان، تارا و داریل گروه بزرگی از پیاده‌روها را از طریق عوامل حواس‌پرتی کنترل‌شده به سمت پناهگاه هدایت می‌کنند.

۰ ۰

دانلود فیلم برادران سوپر ماریو 2023 The Super Mario Bros. Movie


برادران سوپرماریو محصول یونیورسال پیکچرز است. لوله کشی به نام ماریو در هزارتویی زیرزمینی به همراه برادرش لوییجی پیش می رود و سعی دارد شاهزاده خانمی زندانی را نجات دهد. این فیلم، اقتباسی از بازی معروف سوپرماریو است.

انیمیشن The Super Mario Bros. Movie محصول کشور ژاپن و در ژانر انیمیشن ، ماجراجویی می‌باشد و به کارگردانی Aaron Horvath در سال 2023 ساخته شده است. در انیمیشن برادران سوپر ماریو بازیگرانی چون Anya Taylor-Joy، Carlos Alazraqui، Charles Martinet، Charlie Day، Chris Pratt، Eric Bauza، Fred Armisen، Jack Black، Jessica DiCicco، John DiMaggio و... به ایفای نقش پرداخته اند.

۰ ۰

دانلود فیلم طعمه 2021 Prey


فیلم طعمه ، درباره ی رومن ، برادرش آلبرت و دوستشان وینست است که تصمیم میگیرند که به یک کوهنوردی در طبیعت بروند، اما زمانی که آنها صدای تیراندازی در اطرافشان می شنوند آن را به شکارچیان داخل جنگل نسبت میدهند اما پس از مدتی آنها باید برای زنده ماندن تلاش کنند و...

در این فیلم دیوید کروس، هانو کوفلر، ماریا اریچ، رابرت فینستر، یونگ انجیو، کلاوس اشتاین باخر و لیویا متیز به هنرمندی پرداخته‌اند.

۰ ۰

دانلود قسمت شانزدهم فصل هفتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت شانزدهم فصل هفتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

 

دانلود قسمت شانزدهم فصل هفتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

ساشا در یک تابوت در پشت کامیون به آی پاد گوش می دهد و در تلاش برای حفظ هوشیاری است و رویاهایی درباره دوست پسر متوفی خود آبراهام و دوست مگی دارد. در منطقه امن الکساندریا، ریک و متحدانش دوایت، یکی از اعضای سابق گروه نجات‌دهنده‌ها را مورد سوال قرار می‌دهند، که به آنها هشدار می‌دهد که رهبرشان نیگان ساشا را دستگیر کرده و در حال آماده‌سازی یک حمله بزرگ است. ریک به Jadis و Scavengers خبر می‌دهد که به کمک آنها نیاز است.

۰ ۰

دانلود قسمت پانزدهم فصل هفتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت پانزدهم فصل هفتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت پانزدهم فصل هفتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

تارا وجود و زرادخانه Oceanside را به ریک اطلاع می دهد. او، تارا و گروه کوچکی برای گرفتن سلاح به راه افتادند. در حالی که ریک و دیگران در حومه منتظر هستند و یک ماده منفجره کار می کنند تا حواس بازماندگان اقیانوس ساید را پرت کند، تارا به صورت مخفیانه وارد جامعه می شود تا با رهبر آنها، ناتانیا روبرو شود و سعی می کند او را متقاعد کند که به نقشه ریک بپیوندد.

۰ ۰

دانلود قسمت چهاردهم فصل هفتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت چهاردهم فصل هفتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت چهاردهم فصل هفتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

در تپه، ساشا و مگی آموزش بازماندگان از جمله انید را در استفاده تهاجمی از چاقو برای آماده شدن برای جنگ قریب الوقوع علیه نجات دهندگان آغاز کرده اند. سایمون و خدمه Saviors که همه را غافلگیر کردند، به جامعه حمله کردند و داریل و مگی را مجبور کردند که در انبار پنهان شوند. ساشا که از رسیدن ناجیان آگاه است، چمدانش را بسته و رزیتا را به یک دریچه فرار مخفی که از زیر دیوار پیرامونی می گذرد، می برد.

۰ ۰

دانلود قسمت سیزدهم فصل هفتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت دوازدهم فصل هفتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت سیزدهم فصل هفتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

پادشاه حزقیال، مورگان، ریچارد و گروهی از افسران پادشاهی پس از عبور از جاده‌ای مسدود با قبر باز در نزدیکی، با نجات‌دهنده‌ها ملاقات می‌کنند تا تدارکات معمولی خود را تخلیه کنند. از آنجایی که آنها تأخیر داشتند و به جای دوازده طالبی فقط یازده طالبی تحویل دادند، رهبر گروه، گاوین، توضیح می‌دهد که می‌خواهد به آنها درسی بدهد تا خطرات را بفهمند و به جارد دستور می‌دهد به کسی شلیک کند.

۰ ۰

دانلود فیلم لذیذ 2021 Delicious


لذیذ 2021 یک فیلم سینمایی محصول فرانسه و بلژیک در ژانر درام، کمدی و تاریخی میباشد که داستان “پیر مانسرون” سرآشپز خوش ذائقه فرانسوی است که به ارزشمندترین خدمتکار در خانه “دوک چامفورت” تبدیل شده است. چندی بعد او به خاطر تهیه پیش غذایی جدید که به مذاق اشراف دعوت شده در مهمانی “دوک” خوش نیامده بود، توسط اربابش اخراج می شود و غمگینانه در مسافرخانه روستایی خانواده اش زندگی می کند. زنی به نام “لوئیز” که مشتاق شاگردی نزد اوست، او را ملاقات می کند. این دو به زودی ایده جدیدی را به وجود می آورند که باعث تحولاتی می شود.

۰ ۰

دانلود قسمت دوازدهم فصل هفتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت دوازدهم فصل هفتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت دوازدهم فصل هفتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

ریک و میکونه اسکندریه را ترک می‌کنند تا به دنبال اسلحه‌هایی بگردند تا به Scavengers بدهند تا از آنها در مبارزه با Saviors کمک بگیرند. پس از یک روز بی ثمر، آنها یک کارناوال مسافرتی متروکه را در پشت یک مدرسه پیدا می کنند. محوطه پر از راهپیمایان بسیاری از سربازان نظامی است که هنوز به اسلحه های خود مجهز هستند. آنها از پشت بام مدرسه جمعیت را تعقیب می کنند، اما روی آنها فرو می ریزد.

۰ ۰

دانلود قسمت یازدهم فصل هفتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت یازدهم فصل هفتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت یازدهم فصل هفتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

در حالی که نیگان و مردانش از اسکندریه باز می گردند، دوایت متوجه می شود که داریل فرار کرده است و یادداشت ناشناس در سلول را می یابد. وقتی نیگان می رسد، دوایت را کتک می زند و در سلول داریل می گذارد. نیگان به دوایت اطلاع می دهد که شری فرار کرده است و به این فکر می کند که آیا او مسئول فرار داریل است، اما او از او دفاع می کند و باعث می شود که نیگان وفاداری خود دوایت را زیر سوال ببرد.

۰ ۰

دانلود قسمت دهم فصل هفتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت هفتم فصل هفتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

دانلود قسمت دهم فصل هفتم سریال مردگان متحرک 2010 The Walking Dead

پادشاه ازکیل، مورگان و چندین عضو دیگر پادشاهی، از جمله ریچارد، برای کاهش عرضه هفتگی خود با نجات دهندگان ملاقات می کنند. در طی این، ناجی جارد با ریچارد درگیر می شود و اسلحه خود را می خواهد. ریچارد امتناع می کند تا اینکه حزقیال به او دستور می دهد این کار را انجام دهد. ریچارد آن را با توهین به جارد تحویل می دهد و باعث می شود جارد به سمت او پرتاب شود اما مورگان از چوب چوبی خود برای جلوگیری از آن استفاده می کند.

۰ ۰