شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

دانلود فیلم ناهنجاری فضایی 2023 Space Oddity


یک ادیسه فضایی‎ یک فیلم علمی تخیلی و حماسی محصول سال ۱۹۶۸ آمریکا - بریتانیا به کارگردانی و تهیه‌کنندگی استنلی کوبریک است. فیلم‌نامه آن توسط کوبریک و آرتور سی کلارک و تا حدودی متأثر از داستان کوتاه کلارک با نام «نگهبان» نوشته شده‌است.

فیلم در دوران ماقبل تاریخ شروع می شود جائیکه با ظهور بلوکه ای عظیم میمون‌ها وحشتزده به این‌سو و آن‌سو می روند. سپس به عصر مدرن می رویم جائیکه بلوکه ا ی دیگر روی ماه کشف شده است که امواجی را مداوما به مشتری می فرستد. دکتر دیوید بومن، فرانک پولی، سه دانشمند منجمد شده و HAL 9000 کامپیوتری، که مغز سفینه است به مشتری فرستاده شده اند تا...

۰ ۰

بهترین فیلم های فضایی

از سال 1902 و اکران اولین فیلم علمی تخیلی فضایی («سفر به ماه»)، فیلمسازان از فضا برای خلق حماسی‌ترین داستان‌ها استفاده کرده‌اند. به هر حال، تخیل ما، درست مانند فضا، گسترده است، و بنابراین هر چیزی در آن ممکن است: هر شکلی از زندگی می‌تواند وجود داشته باشد، هر نوع فناوری را می‌توان استفاده کرد و هر جهانی را می‌توان کاوش کرد…بهترین فیلم های فضایی

بنابراین، نکته مهم در مورد فیلم‌ های فضایی این است که آنها می‌توانند هر چیزی باشند: کمدی، درام، ترسناک. فضا فقط یک محیط است، پس زمینه‌ای که داستان نویسان می‌توانند بر اساس آن هر نوع داستانی را بسازند که مطابق میل آنها باشد. امکانات فضا بی‌پایان است، شاید به همین دلیل است که فیلم‌ های باورنکردنی زیادی پیرامون آنجا ساخته می‌شوند. این لیست شامل انواع لحن‌ها و ژانرها است، بنابراین اگر به دنبال چیز کمی خاص‌تر هستید، لیست بهترین فیلمهای فضایی ویجیاتو را بررسی کنید.


Interstellar

فیلم Interstellar: کمی بیش از یک سال پس از اکران فیلم خوش‌نام «جاذبه»، کارگردان با استعداد انگلیسی، کریستوفر نولان، «میان‌ستاره‌ای» را ارائه می‌کند: فیلمی درباره اینکه چگونه آخرین امید بشر برای بقا در کاوش در مناطق جدید فضا نهفته است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.